Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś zdejmę schowek i raz jeszcze sprawdzę, jak to wszystko działa, ale rano ECON działał poprawnie, a obieg zamknięty odwrotnie. No to będę walczył z silniczkiem, bo to raczej nie jest wina instalacji?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

raczej nie ,możesz psiknąć jakimś kontaktem w piny ,ale stawiam na silniczek, u mnie zostały 2 do wymiany ,resztę mam od b7 ,ostatnio wyskoczył mi błąd od siniczka kierowcy ,skasowałem narazie nie wrócił,a wymieniałem go ok 2lata temu ,ale właśnie też z b6

Opublikowano

raczej nie ,możesz psiknąć jakimś kontaktem w piny ,ale stawiam na silniczek, u mnie zostały 2 do wymiany ,resztę mam od b7 ,ostatnio wyskoczył mi błąd od siniczka kierowcy ,skasowałem narazie nie wrócił,a wymieniałem go ok 2lata temu ,ale właśnie też z b6

Dziś jadę do gościa, bo ma jeszcze kilka silniczków i zobaczę, co i jak. Najwyżej kupię ten z B7. Dzięki :)

Opublikowano

zmienie na Bronka :grin:

dobra dajmy spokój

śmigał ktoś na oponach Nexen lub Nankang bo cena kusi :jerk:

Jestem w trakcie zakladania nankang , za pare dni moge sie wypowiedzieć
Opublikowano

Nie polecam chińczyków, nigdy nie miałem na swoim aucie, ale kiedyś w brata dizlu miałem okazję jeździź nie raz. Hamowanie w deszczu jak na śniegu... i tym podobne dziwoty. Poza tym Nankangi i inne wynalazki żyją bardzo krótko, nie zdziwcie się jak po 1 sezonie wyząbkują się, albo stwardnieją...

Lepiej kupić coś budżetowego, ale produkowanego poza Chinami i Tajwanem :)

Opublikowano

właśnie sam nie wiem co robić,chinki ponoć właśnie tak jak Flyer piszesz śliskie są

Opublikowano

z chińczyków jedynie nexen i federal :hi:

Opublikowano

Gdzie znajduje sie bezpiecznik od fotela kierowcy (reg elektryczna) ? W tym samym miejscu co pasażera ?

Opublikowano (edytowane)

Gdzie znajduje sie bezpiecznik od fotela kierowcy (reg elektryczna) ? W tym samym miejscu co pasażera ?

albo tam albo pod kierownicą

Edytowane przez Miszka82
Opublikowano

Panowie gdzie temat o gwintach? ??

Opublikowano

Kurfa fajny gwint jest do kupienia do b6 ale kasiuty brak :facepalm: KW przód i bym miał kpl :kwasny: Ile może być warty weitec przód od b5 w dobrym szczęściu?

Opublikowano

Gdzie znajduje sie bezpiecznik od fotela kierowcy (reg elektryczna) ? W tym samym miejscu co pasażera ?

Pod mce
Opublikowano

Btw Panowie, jaki polecilibyście gwint tak do 4 tys zl? Robie rozeznanie ... Nie musi mieć regulacji siły tłumienia

Opublikowano

Btw Panowie, jaki polecilibyście gwint tak do 4 tys zl? Robie rozeznanie ... Nie musi mieć regulacji siły tłumienia

ST Suspension (dawny Weitec), BC Racing... Szczerze mająć 4k dołożyłbym trochę i kupił H&R/KW/Bilsteina, a jeśli nie to, to raczej coś na poziomie ST - kosztuje chyba koło 3k.

Opublikowano (edytowane)

Hm, tylko o jakie kw/bilsteiny masz na myśli? Warto skupiać się np na kw v1 lub bilsteinie b14? One kosztuja własnie mniej jak 4 tys.

Edytowane przez s3ns
Opublikowano

Zgadzam się z Flyerem, że warto czasem odczekać, odłożyć więcej i uderzyć w coś wyższej półki. KW ma teraz ciekawą promocję wiosenną. Rabaty są dość przyzwoite

--> http://kwshop.pl/cms/24/kw-sale/wiosenna-wyprzedaz-kw

A jeśli mimo to nie chcesz przekraczać wcześniej założonej kwoty to jak najbardziej też polecam ST, które w dużym uproszczeniu jest tym samym co KW, tylko zamiast stali nierdzewnej jest wykonany ze stali ocynkowanej :wink:

Opublikowano

Trewor87 dzieki za info o promo. Pisząc o KW ze musiałbym dolożyc co nieco, mam rozumieć że polecacie warianty V2 i V3? Warto dorzucić trochę siana zamiast kupić V1?

Opublikowano

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Opublikowano

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...