nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dziś zdejmę schowek i raz jeszcze sprawdzę, jak to wszystko działa, ale rano ECON działał poprawnie, a obieg zamknięty odwrotnie. No to będę walczył z silniczkiem, bo to raczej nie jest wina instalacji?
greg2505 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 raczej nie ,możesz psiknąć jakimś kontaktem w piny ,ale stawiam na silniczek, u mnie zostały 2 do wymiany ,resztę mam od b7 ,ostatnio wyskoczył mi błąd od siniczka kierowcy ,skasowałem narazie nie wrócił,a wymieniałem go ok 2lata temu ,ale właśnie też z b6
nitroo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 raczej nie ,możesz psiknąć jakimś kontaktem w piny ,ale stawiam na silniczek, u mnie zostały 2 do wymiany ,resztę mam od b7 ,ostatnio wyskoczył mi błąd od siniczka kierowcy ,skasowałem narazie nie wrócił,a wymieniałem go ok 2lata temu ,ale właśnie też z b6 Dziś jadę do gościa, bo ma jeszcze kilka silniczków i zobaczę, co i jak. Najwyżej kupię ten z B7. Dzięki
pajda Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 zmienie na Bronka dobra dajmy spokój śmigał ktoś na oponach Nexen lub Nankang bo cena kusi Jestem w trakcie zakladania nankang , za pare dni moge sie wypowiedzieć
Flyer Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Nie polecam chińczyków, nigdy nie miałem na swoim aucie, ale kiedyś w brata dizlu miałem okazję jeździź nie raz. Hamowanie w deszczu jak na śniegu... i tym podobne dziwoty. Poza tym Nankangi i inne wynalazki żyją bardzo krótko, nie zdziwcie się jak po 1 sezonie wyząbkują się, albo stwardnieją... Lepiej kupić coś budżetowego, ale produkowanego poza Chinami i Tajwanem
baszmak7 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 właśnie sam nie wiem co robić,chinki ponoć właśnie tak jak Flyer piszesz śliskie są
Wandej Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 z chińczyków jedynie nexen i federal
kris-krzysztof Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Gdzie znajduje sie bezpiecznik od fotela kierowcy (reg elektryczna) ? W tym samym miejscu co pasażera ?
Miszka82 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Gdzie znajduje sie bezpiecznik od fotela kierowcy (reg elektryczna) ? W tym samym miejscu co pasażera ? albo tam albo pod kierownicą Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Miszka82
MARCIN607 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Panowie gdzie temat o gwintach? ??
s3ns Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/264224-na-jakim-gwincie-jezdzicie-wrazenia-opinie-etc/
Wandej Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Kurfa fajny gwint jest do kupienia do b6 ale kasiuty brak KW przód i bym miał kpl Ile może być warty weitec przód od b5 w dobrym szczęściu?
niestandardowy Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Gdzie znajduje sie bezpiecznik od fotela kierowcy (reg elektryczna) ? W tym samym miejscu co pasażera ?Pod mce
s3ns Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Btw Panowie, jaki polecilibyście gwint tak do 4 tys zl? Robie rozeznanie ... Nie musi mieć regulacji siły tłumienia
Flyer Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Btw Panowie, jaki polecilibyście gwint tak do 4 tys zl? Robie rozeznanie ... Nie musi mieć regulacji siły tłumienia ST Suspension (dawny Weitec), BC Racing... Szczerze mająć 4k dołożyłbym trochę i kupił H&R/KW/Bilsteina, a jeśli nie to, to raczej coś na poziomie ST - kosztuje chyba koło 3k.
s3ns Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Hm, tylko o jakie kw/bilsteiny masz na myśli? Warto skupiać się np na kw v1 lub bilsteinie b14? One kosztuja własnie mniej jak 4 tys. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez s3ns
Trewor87 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Zgadzam się z Flyerem, że warto czasem odczekać, odłożyć więcej i uderzyć w coś wyższej półki. KW ma teraz ciekawą promocję wiosenną. Rabaty są dość przyzwoite --> http://kwshop.pl/cms/24/kw-sale/wiosenna-wyprzedaz-kw A jeśli mimo to nie chcesz przekraczać wcześniej założonej kwoty to jak najbardziej też polecam ST, które w dużym uproszczeniu jest tym samym co KW, tylko zamiast stali nierdzewnej jest wykonany ze stali ocynkowanej
s3ns Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Trewor87 dzieki za info o promo. Pisząc o KW ze musiałbym dolożyc co nieco, mam rozumieć że polecacie warianty V2 i V3? Warto dorzucić trochę siana zamiast kupić V1?
Trewor87 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał...
s3ns Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3. W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się