Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Napisałem, że same pozytywy bo moim zdaniem poprawiła się reakcja na gaz i zdecydowanie lepiej słychać gwizd turbiny a zwyczajnie to lubię :decayed: Dla niektórych minusem może być smród za autem i naprawdę gryzące spaliny, których z katem tak czuć nie było ale mi to ani trochę nie przeszkadza. EGR też mam zaślepiony :decayed:

Aha, no i też zdarza mi się wyjeżdżać za granicę ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z jakąś dogłębną kontrolą auta.

Edytowane przez Animal
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

comment_8fTpXX3tyiLog6ar8HGzEPlnlj7c9W4R

byle do 16...

a od 20.. RESET :kox::decayed:

Opublikowano

Panowie, dużo roboty aby włożyć piec 2.8 v6 w starą b4 2.0?

Opublikowano

Wie ktoś gdzie się podział FAQ odnośnie montażu rns-e?

Opublikowano

czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?

Opublikowano (edytowane)

czy słyszał ktoś o gumach na tył pod sprężyny żeby przy dużym załadunku nie siadał za nisko ?

Tak, o cos takiego Ci chodzi:

http://allegro.pl/guma-gumy-usztywniajaca-sprezyne-polska-30mm-i5207596052.html

no coś takiego

ma to ktoś założone ? daje to coś ?

Edytowane przez pajda
Opublikowano

Wlasnie tez sie zastsnawiam nad tym. Jestem ciekaw jaki to daje efekt, zwlaszcza przy gwincie.

Opublikowano

Mam takie gumy ,auto jest sztywniejsze ,po zmianie amorków na nowe gumy wywaliłem,minus jest taki że zbiera się tam syf i rdzewieją sprężyny,dobre są jak komuś przycierają koła na dołkach ,montaż i demontaż 5 min

Opublikowano

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

Opublikowano

Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)

Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd

Gość harry19-19
Opublikowano

Sporo napompowałeś : D ja mam swojej a6 która masa własna to 2tony i mam ciśnienie 2,5b przy oponach 255/35/19

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd

Tarcza 345/32, zacisk Q7, touareg lub cayenne ogolnie kupa

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Pany, ile pompujecie powietrza w 235/35/19 ?

Nabiłem dziś 2,8b i nie wiem, czy to nie za dużo, bo opony zrobiły się głośniejsze, koła potrafią bić, szczególnie przy hamowaniu... hmm.

przy 215/35/19 mam 2,8 bara

Opublikowano

Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd

Tarcza 345/32, zacisk Q7, touareg lub cayenne ogolnie kupa

Złóż mi alternatywę, która lepiej hamuje, dobrze wygląda i tarcze nie kosztują kilku klocków ;)

krisssx, 2500PLN, ale to było 5 lat temu.

Opublikowano

Ja mam przy 235/35/19 w każdym kole 2,5 bara ;)Flyer ile cie kosztowały jeśli to nie tajemnica hamulce przód porsche? To chyba 360? I z czego zacisk masz xd

Tarcza 345/32, zacisk Q7, touareg lub cayenne ogolnie kupa

Złóż mi alternatywę, która lepiej hamuje, dobrze wygląda i tarcze nie kosztują kilku klocków ;)

krisssx, 2500PLN, ale to było 5 lat temu.

Też posłucham :)

Opublikowano

Zastanowcie sie, albo hamuje albo wyglada.

Opublikowano

to co hamuje?

Opublikowano

Mam takie gumy ,auto jest sztywniejsze ,po zmianie amorków na nowe gumy wywaliłem,minus jest taki że zbiera się tam syf i rdzewieją sprężyny,dobre są jak komuś przycierają koła na dołkach ,montaż i demontaż 5 min

Ile masz tego po jednej na stronie? A to się daje na środek sprężyny czy bardziej góra czy na dole?

masz firmowe czy zwykłe?

Opublikowano

A jest coś co hamuje co wygląda i nie trzeba nerki sprzedać na to? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...