secio84 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 coś zaczyna się dziać powoli Wes to schowaj troszkę chyba że zależy ci na logu końcówek naciepane z GT-I9195
aleksbend Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 pomyślę nad tym bedzie chwila czasu to sie to troche schowa
Fr0styyy. Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Siema. Powie ktoś czy da się klimatronik zaprogramować tak, żeby zaczął dmuchać dopiero po uruchomieniu auta a nie gdy włączę zapłon?
kaju Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 to ile Ty na zapłonie trzymasz że zdąży Ci zacząć dmuchać?
secio84 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Siema. Powie ktoś czy da się klimatronik zaprogramować tak, żeby zaczął dmuchać dopiero po uruchomieniu auta a nie gdy włączę zapłon? Nie da się.naciepane z GT-I9195
Fr0styyy. Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 to ile Ty na zapłonie trzymasz że zdąży Ci zacząć dmuchać? NIe ważne ile, po prostu mnie to irytuje
secio84 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 to ile Ty na zapłonie trzymasz że zdąży Ci zacząć dmuchać? NIe ważne ile, po prostu mnie to irytuje Masz tam taki przycisk off wiec go naciśnij przy zapłonie potem odpal auto i potem załącz znów naciepane z GT-I9195
vblpl Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Siemka. Pany, wejdzie ta felga na zacisk 320 od A6? http://allegro.pl/oryginalne-alu-felgi-audi-16-et42-5x112-nowe-i5677657529.html Czytałem tutaj jakiś czas temu na, że każda felga, która ma mniejsze et jak 43? Prawda to? Dzięki za odpowiedź
miszka Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Wczorajsza zabawa z turbawkąPrzed:Po:https://vimeo.com/141323417 Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+ Edytowane 4 Października 2015 przez miszka
miszka Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Żeś to kurna wylizał Banan do teraz mi nie schodzi , a zwlekałem baaardzo długo W planach i tak mam coś większego , na wiosnę się okaże co z tego wyjdzie
C4NC3R Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Ostatnio wyczyściłem w Passacie sterownik silnika. Mapsensor jest tak niepomyślnie zaprojektowany że przez niego zalewane jest ECU olejem z dolotu. Efekt podobny jak u Ciebie, odcinało moc - tryb awaryjny. Pół roku się za to zabierałem a to aż 15 min roboty Coś większego znaczy sie turbo większe? Edytowane 4 Października 2015 przez C4NC3R
Magicbattle Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Siemano. Jest ktoś z Giżycka?? trzeba by bylo cos zobaczyc zanim pojade 500km w jedna strone. pilne
Maciek0502 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Ja jestem z giżycka, ale nie ma mnie na miejscu. Pisz co trzeba, chłopaki sprawdzą
miszka Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Ostatnio wyczyściłem w Passacie sterownik silnika. Mapsensor jest tak niepomyślnie zaprojektowany że przez niego zalewane jest ECU olejem z dolotu. Efekt podobny jak u Ciebie, odcinało moc - tryb awaryjny. Pół roku się za to zabierałem a to aż 15 min roboty Coś większego znaczy sie turbo większe? Tak myślę o większym turbo + środkowy intercooler + sprzęgło obite kevlarem chyba powinno starczyć na coś koło 200kucyków. Niechcę robić wyścigówki, tylko żeby czasami było czym depnąć jak bedzie taka potrzeba
audikrk_ Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Pany, jak by ktoś planował sprzedać za 2-3 miesiące +/- oczywiście to chętnie kupię: 1.9 tdi Q lub 1.8t Q moce obojętne, warunek avant i quattro. Budżet solidny na solidną sztukę. Pozdrawiam
mrogal Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Wczorajsza zabawa z turbawką Przed: Po: https://vimeo.com/141323417 Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+ myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys
miszka Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia. W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo . No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje". Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła. Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu Edytowane 4 Października 2015 przez miszka
Karol89 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 witam Panowie pomożecie na lustrze z kompasem wyświetla mi się coś takiego. Raz jest ok a raz się właśnie tak pokazuje
mrogal Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Też na samym początku obstawiałem jakąś nieszczelność , wężyk albo N75 ale po sprawdzeniu wszystkiego odpowiedź była tylko jedna. Turbawka do czyszczenia. W codziennej jeździe mi to w ogóle nie przeszkadzało i dlatego tak długo z tym wzlekałem. Problem pokazywał sie sporadycznie przy wysokich obrotach na 5 biegu (prędkość coś koło 180km/h) . Chociaż nie raz i nie dwa zdarzało sie że miałem na budziku 200-210 i nic sie nie działo . No i w pewnym sensie miał też na to wpływ komentarz gościa który robił mi program. "Coś sie dzieje z turbiną i że więcej nie ma co cisnąć bo więcej nie wypluje". Mam furacza prawie 5 lat , raczej nie jeżdzę jak emeryt , kat wywalony jakieś dwa lata temu. Nie mam pojęcia czemu sie tak zasyfiła. Chyba że ten syf został po poprzednim właścicielu kat, a EGR?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się