Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany ale to coś z kompem.Przeplywka przy zaslepionym egr ma mieć około 500 i ma, tylko komp z jakiegoś powodu żąda 850 a powinien 250.

U mnie egr jest zaślepiony, do tego wężyk z niego też jest zdjęty i zaślepiony śrubką. Miał być wyłączony programowo ale dzisiaj jak przeczytałem problem kolegi to poszedłem sprawdzić jak jest u mnie. Jak wrzucę grupę 003 w BS to na zaślepionym śrubką wężyku, zasysa powietrze i przestaje. Czyli wychodzi na to, że programowo nie jest wyłączony tylko zaślepiony mechanicznie. Ma to jakiś wpływ na pracę silnika? Silnik po chipie i parametry w grupach podanych przez kolegę wcześniej mam podobne.

Poniżej foto.

19977f2806f3cf18d34028c8e6c503a0.jpg

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak jeszcze miałem EGR i na próbe zaślepiłem wężyk który sterował jego pracą to też dziwne wartości mi pokazywało na VAGu - błędów jednak zero.

Jak chcecie sie bawić w zaślepianie EGR to jedynie wraz z korektą softu

Opublikowano

Panowie, takie sprawa....odpinałem akumulator na dłuższą chwilę przy montażu grzanej kiery i o ile kiera jest OK, o tyle nie działają mi składane lusterka z pilota. Raz działały, raz nie, sam nie wiem od czego to zależało, ale powiązane było z odpinaniem aku.

KKAM przysłał mi na podmiankę nowe moduły, ale niestety te również nie działają. Przyczyna ewidentnie leży po stronie auta, tylko co mogło ją spowodować, aż tak, że lewa i prawa strona jednocześnie przestały działać. Składanie z pokrętła działa normalnie....

Jest możliwe, aby zgubił masę, albo jakieś sygnały z can, skoro pokrętło składania lusterek działa normalnie.

Pilot jest w pamięci jako drugi, zresztą pierwszy i trzeci też nie trybił....

Macie jakieś pomysły????

Opublikowano

Grzesiu u mnie też coś zakłóca pracę modułów od kkam. Jeszcze nie wiem co to może być;/.

Masz jakieś błędy na VAGu? Zmieniałeś jeszcze jakieś kodowania w module komfortu?

Działa CI normalnie komfortowe opuszczenie/domykanie szyb po przytrzymaniu przycisku od otwierania auta na pilocie?

Opublikowano

Nic nie zmieniałem, ewentualnie dodałem selektywne otwieranie zamka( czyli tylko otwiera drzwi kierowcy po jednym wciśnięciu pilota ), ale to zrobiłem już jak nie działały moduły.

Jedyne co to montowałem moduły grzanej kiery i sama kierę, ale to nie od tego. Wszystko było ok, aż do momentu odpięcia aku......Przecież nie jest możliwe, aby skręcane, lutowane i opasane koszulka termokurczliwa połączenia jednocześnie po obu stronach przestały stykać.

Z tym aku, to też dziwna sprawa, bo raz działały, a raz nie. Trzeba było kilka razy odłączać aku i zatrybiły. Niestety ostatnio już umarły całkowicie....


Co do błedów, to nie mam. Opuszczanie i domykanie szyb działa normalnie i z pilota i z kabiny i z centralnego zamka

Opublikowano

sprawdź wiązkę w przelotce drzwiowej

Opublikowano

Jest ok, zresztą wtedy chyba też składanie z pokrętłą by nie działało. Zastanawia mnie tylko fakt, dlaczego obie strony jednocześnie????


Do modułu wchodzi 6 przewodów.

1. Zasilanie PLUS

2. Masa

3. CAN H

4. CAN L

5. Sygnał składania

6. Sygnał rozkładania.

Teoretycznie żadnej filozofii nie ma. Plus dochodzi, bo tyle mogłem sprawdzić. Czyli pozostaje pięć przewodów, na które mógł mieć wpływ odpięty aku. Skoro z pokrętła składa mi lusteko, czyli sygnały składania i rozkładania są, więc też odpadają. Pozostają trzy przewody.

masa

can h

can l

Czy na CANy odłączenie aku może mieć wpływ? Sądze, że inne rzeczy w aucie też by nie działały, a tego nie zaobserwowałem. Myślę o masie, ale jeśli jej by nie było, to chyba ręczne składanie też by nie trybiło.....

Gdy wymontuje moduł od kkama, to wówczas nie działa składanie ręczne, ale to jasna sprawa.....przecięte przewodu pod moduł.

Opublikowano

Jak jeszcze miałem EGR i na próbe zaślepiłem wężyk który sterował jego pracą to też dziwne wartości mi pokazywało na VAGu - błędów jednak zero.

Jak chcecie sie bawić w zaślepianie EGR to jedynie wraz z korektą softu

u mnie przy chipie miał być programowo usunięty ale nie wiem czy jakby był usunięty to by na wężyku od egr cały czas by zasysało i puszczało.
Opublikowano

Tez mam ostatnio problem ze skladaniem lusterek z pilota jedno sie sklada lewe a drugie prawe nie jesli chodzi o pilot. Jak przekrece na pokretle to dzialaja oby dwa. Dziwna rzecz bo jak wbije wsteczny to prawe lusterko sie obniza a skaldac sie nie chce.

Opublikowano (edytowane)

Grzesiu, czarna magia z tymi modułami...

RicS3, jeśli jest wycięty programowo to nie powinno być podciśnienia na wężyku od EGR

pajda, też masz selektywne otwieranie drzwi zakodowane?

Edytowane przez C4NC3R
Opublikowano

Podobnie miałem. Początkowo jedno się nie rozkladalo. Musiałem jeszcze raz wcisnąć pilota.....następnie nie dzialaly juz oba. Oczywiście prawe lustro opuszcza się na wstecznym.

Opublikowano

Grzesiu, czarna magia z tymi modułami...

RicS3, jeśli jest wycięty programowo to nie powinno być podciśnienia na wężyku od EGR

pajda, też masz selektywne otwieranie drzwi zakodowane?

A jeśli to podciśnienie mimo wszystko jest na tym wężyku zaślepionym śrubką? Jaki to może mieć wpływ na pracę silnika?
Opublikowano

Jeżeli blaszka zaslepionym to żadnej.

To skąd w takim razie ten odczyt przepływki na jałowym? Zadane dużo ponad normę
Opublikowano

RicS3, weź wykręć tą śrubkę i zobacz czy się coś zmieni na vagu

Opublikowano

Zrozum że zadane to robi komp, a odczyt masz ok około 500 na zaslepionym.

Może ktoś dlubał w dawce paliwa wtedy chce więcej tlenu.

Opublikowano

Kris zrozum że u mnie też były zawyżone wartości na zaślepionym wężyku od EGR, a soft nie był ruszany.

Opublikowano

Ja tez mam problem ze składaniem z pilota mianowicie lusterko kierowcy się składa a lustro pasażera nie. Przez chwilę było dobrze ale po założeniu boczków drzwi, przestała działać strona pasazera. Nie mam pojęcia co jest nie tak.

Opublikowano

Zawyżony odczyt musi być bo nie daje spalin ale w actual jest wtedy 500 zamiast 250. Natomiast zadana nie ma prawa się zmieniać na 850 bo to gaz w podłodze.

Opublikowano

Zawyżony odczyt musi być bo nie daje spalin ale w actual jest wtedy 500 zamiast 250. Natomiast zadana nie ma prawa się zmieniać na 850 bo to gaz w podłodze.

Dokładnie tak jest u mnie przy zaślepiony egr. Wężyk do egr mam wpiety i sam nie wiem czy tak ma byc

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...