Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie, mój przebieg to ok 7-10 tyś rocznie, a dwa, to fakt iż rzadko jeździłem dwa sezony na tych samych kołach....i sprawa rozwiązana. Nie wiedziałem o tym wcześniej a, jak pytałem mechanika, to stwierdził,że się nie ustawia ani przodu, ani tym bardziej tyłu. Z resztą jak mu dałem gwint, to się zastanawiał jak tylna sprężyna ma się trzymać amortyzatora, skoro nie ma żadnego talerzyka na nim :facepalm: Więc co tu oczekiwać, jak się samemu nie doczyta, to nie ma co liczyć na mechaniora....

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To teraz już wszystko wiadomo :decayed: od siebie dodam jeszcze, że ja zbieżność ustawiam/sprawdzam jak zmieniam koła na sezon lato/zima. Dwa cale to jednak spora różnica i jest to odczuwalne w prowadzeniu.

Opublikowano

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

No właśnie mi też się wydawała "troche dziwna" ta teoria i wydaje mi się, że raczej przód i tył się delikatnie powinny położyc przy zglebieniu. :) Tylko dalej zostaje moje pytanie odnośnie tych 10J na tyle z et45, jaki dac ten adapter, bo mam 18mm i nie wiem czy kombinowac coś w okolice 15mm ?!?! :eusathink:

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !!

Kurde kusisz mnie nimi! :D sam głupieje już tylko skompletowac te 4x 10J ;o żeby mi się chciało to wrzuciłbym gwint dopuki aira nie poskładam i wpadłbym mierzyc je do Ciebie :D

Ja nie widze problema, aplikuj gwinciora i wpadaj, będziem mierzyc. :banan:

Opublikowano

Siema.

Panowie macie jakiś namiar do Domin79 ?

Opublikowano

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

No właśnie mi też się wydawała "troche dziwna" ta teoria i wydaje mi się, że raczej przód i tył się delikatnie powinny położyc przy zglebieniu. :) Tylko dalej zostaje moje pytanie odnośnie tych 10J na tyle z et45, jaki dac ten adapter, bo mam 18mm i nie wiem czy kombinowac coś w okolice 15mm ?!?! :eusathink:

Czytaj co napisałem na temat tej teorii spiskowej ;) Najlepiej bez adaptera to będzie równo z błotnikiem :decayed:

Opublikowano

Bez adaptera nie da rady, bo to felgi z beemki. ;) a jak mierzylem je kiedys z adapterami 18mm to rant felgi od wewn strony byl bardzo blisko amora, wiec 10J z et45 chyba by nawet nie weszlo na tyle, hmmm !?

Opublikowano

Bez adaptera nie da rady, bo to felgi z beemki. ;) a jak mierzylem je kiedys z adapterami 18mm to rant felgi od wewn strony byl bardzo blisko amora, wiec 10J z et45 chyba by nawet nie weszlo na tyle, hmmm !?

Wejdzie 10J z ET45 zawsze można pochyleniem koła poregulować...

xW2nrSq.jpg

Opublikowano

Pany mam moduł składanych luster od kkam i z dnia na dzień przestały się składać lustra w obu drzwiach. Miał ktoś podobnie?

Opublikowano

Panowie ile można cenić za samą dokładkę s-line tył do 1.9 tdi? Trochę podrapana na środku ale to głównie na tej matowej folii.

Opublikowano

Pany mam moduł składanych luster od kkam i z dnia na dzień przestały się składać lustra w obu drzwiach. Miał ktoś podobnie?

A miał

Tylko ze mi nie składał prawej strony.

Opublikowano

Pany mam moduł składanych luster od kkam i z dnia na dzień przestały się składać lustra w obu drzwiach. Miał ktoś podobnie?

A miał

Tylko ze mi nie składał prawej strony.

I co było? Mi przestały dzialac oba z dnia na dzień

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Hmm powiem ci ze ciezko stwierdzic nic z tym nie robilem miedzy czasie padl silnik i auto stalo ponad miesiac u niego.

Po odebraniu auta sprawdzam z ciekawosci czy dzialaja oba i tu moje zdziwienie ze wszystko dziala jak nalezy.

I sam sie zastanawiam co to moze byc.

Opublikowano

Artur, spróbuj je odłączyć na kilkanaście sekund.....ale dziwne, że dwa na raz.

Mi przestały działać po odpięciu aku, ale po definitywnie nie działały z racji podłączenia kierownicy grzanej.....nie pytaj co to ma za znaczenie, ale byłem osobiście u Krzyśka i metodą prób i błędów do tego doszedł. Ostatecznie zakodował dla mnie nowy zestaw i teraz wszystko śmiga.

Może cos u siebie dłubałeś ostatnio? Jakieś zmiany w kodowaniach etc.....

Opublikowano

Franky dzieki :hi:

Nie trzeba bylo ;)

Opublikowano

Artur, spróbuj je odłączyć na kilkanaście sekund.....ale dziwne, że dwa na raz.

Mi przestały działać po odpięciu aku, ale po definitywnie nie działały z racji podłączenia kierownicy grzanej.....nie pytaj co to ma za znaczenie, ale byłem osobiście u Krzyśka i metodą prób i błędów do tego doszedł. Ostatecznie zakodował dla mnie nowy zestaw i teraz wszystko śmiga.

Może cos u siebie dłubałeś ostatnio? Jakieś zmiany w kodowaniach etc.....

Wiesz co auto stało 3tyg u lakiernika, ale on przecież nie grzebał nic przy modułach . Odebrałem i już sie nie składały z pilota, z przełącznika działa ok.

Opublikowano

U mnie jak auto stało na remoncie padł akumulator i przed wydaniem auta widziałem że byl zapiety prostownik a i mialem tez robiony alternator i teraz mam ladowanie 14,4 V ale czy to by mialo cos wspolnego ze teraz chodzi wszystko na tip top.

Opublikowano

Dziwna sprawa. Musisz odpiąć je na może nawet kilka minut i zobacz czy pomoże. Ewentualnie na podmiane z kimś, Nie sądzę aby dwa na raz padły. To coś ze strony auta...

Opublikowano

Franky dzieki :hi:

Nie trzeba bylo ;)

Doszło :grin:

To ja dziękuje :wink::hi:

Opublikowano

Panowie co byście polecili na H7 na światła drogowe które mają świecić w połączeniu z drogowymi z bixenonu?

Opublikowano

:siema:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...