roman_tyk Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) jak auta Wam myszkuja to w koncu je naprawcie ja zmienilem w b7 205/55/16 letnie na 235/45/17 i bardzo sobie chwale. Primo lekka felga 7kg + w miare dobra opona conti 5. W osiagach, mulatowosci auta nie ma roznicy, po koleinach prowadza tak samo jak na 205. Krecenie w miejscu tak samo (chyba servotronic koryguje sile...). Co innego jak sie zalozy kiepskie kolo, mialem takie 225/45/17 w b6 to auto po zalozeniu zachowywalo sie jakby ciagnelo przyczepke. Edytowane 29 Marca 2016 przez roman_tyk
pajda Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 pany kupie mocowanie isofix , ma może kto na sprzedaż ??
bjoern Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) wampir jeszcze co do opon to zobacz sobie wlepkę przy drzwiach kierowcy, u mnie są na niej opony 205/55/16, 215/55/16 oraz 235/45/17. czyli wybór jest spory bo skoro może być 205/55/16 to może być też 225/40/18 205/45/18 bo są tej samej średnicy a pochodnych 215/55/16 i 235/45/17 też się na pewno znajdzie sporo...Orientuje się ktoś czy w Polsce idzie dostać poduszkę silnika z pasa przedniego z poliuretanu coś jak Apikol? Edytowane 29 Marca 2016 przez bjoern
rrrudy25 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 montował ktoś takie cudo u siebie? http://archiwum.allegro.pl/oferta/audi-a4-1-9-tdi-avb-awx-avf-100-130-hp-zamiennik-i5690285806.html mam do wymiany plecionkę a przy okazji chcę sie pozbyc kata
iszek Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Witam Szukam dwoch opon w rozmiarze 225/40/18 w cenie max do 500 za sztuke, warunek maja sie nie zdzierac jak Dunlopy RT ktore wytrzymyly troche ponad 30 tysiecy kilometrow. Co mozecie polecic?
bidzio1 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 montował ktoś takie cudo u siebie? http://archiwum.allegro.pl/oferta/audi-a4-1-9-tdi-avb-awx-avf-100-130-hp-zamiennik-i5690285806.html mam do wymiany plecionkę a przy okazji chcę sie pozbyc kata Znam gościa co to robi. Mówił ze schodzi mu tego 30 szt tygodniowo. Osobiście nie montowalem.
pajda Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 szukam klucza do kół , co polecacie bo ten z marketu wytrzyamał 2 zmiany kół
Maciek0502 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 szukam klucza do kół , co polecacie bo ten z marketu wytrzyamał 2 zmiany kółOri... Albo w sklepie motoryzacyjnym kup dobrej marki produkującej narzędzia. Yato np....Natapane z P8
tomekhxc Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 szukam klucza do kół , co polecacie bo ten z marketu wytrzyamał 2 zmiany kół też miałem jakies badziewne klucze , z dwa lata temu kupilem klucz krzyżak w jakimś motoryzacyjnym , pan sprzedawca sie upierał że sie nie urwie w życiu , fakt miał racje można po nim skakać i mega zadowolony jestem z niego ale sobie kosztowal bo 8 dych dałem ori klucz to se można weki odkręcać do niczego sie nie nadaje
pajda Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Ori klucz nie jest zły a ile wejdzie w otwór we feldze.
JawoR36 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 szukam klucza do kół , co polecacie bo ten z marketu wytrzyamał 2 zmiany kół Dobre pokrętło 1/2 cala (120-200zl), ok 60-80cm długości, do tego nasadka np Gedory i klucz prawnukom zostawisz, ba większość pokręteł jest na dożywotniej gwarancji, a z racji uniwersalności nada się też do np wahaczy czy odkręcania śruby od piast. No chyba, że szukasz klucza typowo w bagażnik, to nie wiem czemu nie chcesz ori klucza, żadnego jeszcze nie złamałem.
pajda Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 szukam klucza do kół , co polecacie bo ten z marketu wytrzyamał 2 zmiany kół Dobre pokrętło 1/2 cala (120-200zl), ok 60-80cm długości, do tego nasadka np Gedory i klucz prawnukom zostawisz, ba większość pokręteł jest na dożywotniej gwarancji, a z racji uniwersalności nada się też do np wahaczy czy odkręcania śruby od piast. No chyba, że szukasz klucza typowo w bagażnik, to nie wiem czemu nie chcesz ori klucza, żadnego jeszcze nie złamałem. ori klucz mi nie wchodzi do felgi , mam dwa komplety kół moj i żony na lato i nie wchodzi ma łebek za szeroki co myślicie : http://allegro.pl/bass-polska-klucz-do-kol-rozsuwany-mocny-17-19-mm-i5382033405.html lub http://allegro.pl/klucz-do-kol-skladany-17-19-21-23-mm-yt-08035-yato-i6042216439.html
rafi10612 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 no to musiałbyś jakiegos s-linea pod pdc znaleść , albo jakąś ms desing dokładke wtedy sie nakleja na zderzak bo np samej dokładki s-line to raczej nie ma szans ale kto wie akurat może znajdziesz Czasem sa na allegro same dokladki ale w takiej cenie ze kupi caly zderzak
Wandej Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Mam prośbę, czy znajdzie się ktoś kto mnie oświeci, jak obniżać auto? Mam zawieszenie 1BA, przód OJJ, tył OYK. Tematy odpowiednie znalazłem, ale ich nie rozumiem... Chciałbym obniżyć auto o 25-30 mm. Ma ktoś może już sprawdzone, wypróbowane zestawy? Np. EINBACH PRO-KIT -30/-30 i jaki amorek? Mechanik wspominał coś o zestawie od KAYAB'y.- podobno mogą być tańsze- ma ktoś w tej kwestii doświadczenie? Będę wymienić amortyzatory i sprężyny. Nie musisz wymieniać amortyzatora. Jeśli bardzo chcesz to zrobić zapodaj bilstein b4 albo sachsa pod 1be. Mają skrócony skok i dobrze się to sprawuje z eibachem. Ale jesteś 1500zł lżejszy
Maciek0502 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Mam prośbę, czy znajdzie się ktoś kto mnie oświeci, jak obniżać auto? Mam zawieszenie 1BA, przód OJJ, tył OYK. Tematy odpowiednie znalazłem, ale ich nie rozumiem... Chciałbym obniżyć auto o 25-30 mm. Ma ktoś może już sprawdzone, wypróbowane zestawy? Np. EINBACH PRO-KIT -30/-30 i jaki amorek? Mechanik wspominał coś o zestawie od KAYAB'y.- podobno mogą być tańsze- ma ktoś w tej kwestii doświadczenie? Będę wymienić amortyzatory i sprężyny. Nie musisz wymieniać amortyzatora. Jeśli bardzo chcesz to zrobić zapodaj bilstein b4 albo sachsa pod 1be. Mają skrócony skok i dobrze się to sprawuje z eibachem. Ale jesteś 1500zł lżejszy Czyli wsadzić amorek jak w Ori i obniżam sprężyną. Jednak, to zagadnienie proste się okazało... To po co Audi utrudnia życie kolorowymi znaczkami... Natapane z P8
Radeksc Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Podpowie ktoś? Jak się odkręci filtr oleju, w środku podstawy jest jakiś oring, który lubi pękać w zimie. Jaki jest jego numer i czy trudno go wymienić? Szukam w etce i nie mogę znaleźć
greg2505 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 ja mam taki krzyżak ok 8 lat ,odkręcałem różne rzeczy używając rury jako przedłużka i nic się z nim nie dzieje http://allegro.pl/klucz-do-kol-krzyzak-wzmocniony-17-19-21-24-i6016302199.html
Frimuś Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Chlopaki na przod dystans z mdf-u pod glosniki 165 a jak jest z tylem bo chcialbym zmienic glosniki
Wandej Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Mam prośbę, czy znajdzie się ktoś kto mnie oświeci, jak obniżać auto? Mam zawieszenie 1BA, przód OJJ, tył OYK. Tematy odpowiednie znalazłem, ale ich nie rozumiem... Chciałbym obniżyć auto o 25-30 mm. Ma ktoś może już sprawdzone, wypróbowane zestawy? Np. EINBACH PRO-KIT -30/-30 i jaki amorek? Mechanik wspominał coś o zestawie od KAYAB'y.- podobno mogą być tańsze- ma ktoś w tej kwestii doświadczenie? Będę wymienić amortyzatory i sprężyny. Nie musisz wymieniać amortyzatora. Jeśli bardzo chcesz to zrobić zapodaj bilstein b4 albo sachsa pod 1be. Mają skrócony skok i dobrze się to sprawuje z eibachem. Ale jesteś 1500zł lżejszy Czyli wsadzić amorek jak w Ori i obniżam sprężyną. Jednak, to zagadnienie proste się okazało... To po co Audi utrudnia życie kolorowymi znaczkami... Natapane z P8 No bo i eibach ma kilka kategorii wagowych ale to może jest 5 różnych kpl. Frimuś tutaj czy na b5b?Tapnięte z SGS5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się