kaju Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Panowie taka sprawa, włącznik świateł na auto, na zewnątrz ciemno, wyłączam silnik, kluczyk zostaje w stacyjce i cały czas świecą pozycje do momentu wyciągnięcia kluczyka. Tak powinno to wyglądac? I jeszcze jedno, te kropeczki we włączniku drl/clh powinny świecic? Pozdr świecą do wyciągnięcia kluczyka - masz prawidłowo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jedrekx Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 bo nie masz przekodowanego erenesa na full blutka trzecia cyfra od końca daj na 7 i będzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Panie, sprawdzałem i mam 7 na trzecim miejscu od końca.. :/ a sprawdź jeszcze kodowanie samego blutka i kierownicy, choć powinno już ruszyć... jakiego blutka w ogóle masz, jaka literka?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 8P0 862 335 D jak wszedłem w kodowanie bluetooth i chciałem zmienić trzecią pozycję z 0 na 1 to wyje, że polecenie poza zakresem ten blutek nie obsługuje książki...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No to lipa :/ mimo wszystko dzięki!
peem Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 017544/P116 Mieszanka za uboga. Przepływomierz nowy,sonda przed katem nowa,gaz po regulacji,szczelność w miarę moich możliwości sprawdziłem. Od pewnego czasu co 70-100 km wyskakuje błąd. Co robić, gdzie szukać. Pierwszy benzyniak i mam go dość. Proszę o jakieś wskazówki.
secio84 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 017544/P116 Mieszanka za uboga. Przepływomierz nowy,sonda przed katem nowa,gaz po regulacji,szczelność w miarę moich możliwości sprawdziłem. Od pewnego czasu co 70-100 km wyskakuje błąd. Co robić, gdzie szukać. Pierwszy benzyniak i mam go dość. Proszę o jakieś wskazówki.Wywal gaz będzie pewnie spokój naciepane z GT-I9195
wampir Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Super rada Wywal swoje 19" Robileś logi? Jaki masz odczyt z kanalu 032? Jakie masz w % wartości korekt? Błąd który masz to : 17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean Possible SolutionsCheck Mass Air Flow (MAF) SensorCheck Fuel Pressure RegulatorCheck Fuel PumpCheck Intake/Exhaust System for LeaksCheck Secondary Air Injection for LeaksCheck Vacuum Lines for LeaksSpecial NotesFuel Trim InfoWhen this fault is stored and external vacuum leaks are not found, less obvious problems may be present:Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)Check Brake Booster and HosesCheck Electric Vacuum Pump ( If Applicable )Check Crankcase Ventilation System for faulty components. When the PCV or Crankcase Ventilation System is faulty, vacuum is typically present under the oil cap and misfire faults are common.Category: Fault Codes Szczelność nie może być sprawdzona byle jak tylko porządnie. Podpiąc kompresor w miejsce przyplywomierza i napompować 1 bar. Odkręć korek wlewu oleju i powrot z odmy to tipa odepnij i tip zaslep. Mierzyles cisnienie paliwa? Moze pompa juz nie ogarnia i dlatego tak sie dzieje. Wężyki podcisnienia masz szczelne?
bongod Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Pewnie jakaś rurka pękła standard. Ja zrobiłem z kolanka od zlewu zaślepke do tipa od razu z wentylem --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
wampir Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Taka koncowka do badania szczelności to podstawa, ja mam z nierdzewki wyspawaną, ale że nie mialem juz daaawno (tfu tfu) problemow to nie wiem gdzie jest
bjoern Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 kurde muszę sobie ogarnąć taką. A jak się ja zrobi to jak się uszczelnia ją na tipie na czas badania?
Maciek02 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 witam, koledzy do zderzaka z s4 b6 lepiej podejdą ultery 100 czy 90? kto ma jakie? i zastanawiam się np nad modelem ulter N1-90 i N1-91 bardziej wizualnie wydawały by się te drugie ale chciałbym porady od Was.
ucho.77 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 100tki wyglądają jak wiadra Większość osób te zakłada http://ulter.com.pl/pl/offer/endings/single/57
Maciek02 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Ok. Biore 90 ale te N1-91. Dodam zdj mysle w tym tyg ogarne. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Maciek0502 Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 Ucho.77 w Giżycku do odebrania ;-) Wychodzi że do avanta z awx trzeba kupować springi z 1.8T??? Ech ;-) Za tydzień kończę kurs i po powrocie zamienię podkładki z przodu. Jak nie dalej będzie krzywo to wrzucę podkładki z tyłu... Natapane z P8
KoJ@K Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Zaloz sobie gwint i wysokosc sobie ustawisz, jak Ci sie tylko bedzie podobalo, a naprawde nie jest strasznie na tym. Ostatnio mialem okazje jechac autem na 1BV to w porownania do mojego 1BE + H&R lub gwintu Fk, ktory teraz siedzi to stwierdzam, ze BV to bardzo beton !! A jazda na tym gwincie jest bardzo przyjemna na 225/40R18
Maciek0502 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Wsadziłem już Eibach i jestem zadowolony z właściwości jezdnych. Tylko te wysokości... Ma ktoś nr części podkładki sprężyny przód do b5? Nie mogę znaleźć a etki nie mogę odpalić na telefonie... Natapane z P8
arturek986 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Przedwczoraj przestała mi działać klimatyzacja. Jechałem usłyszałem że coś zawyło / zagwizdało i po chwili zorientowałem się że klima przestała działać. Myślałem że padło, zerwało się sprzegiełko kompresora klimatyzacji. Po dobraniu się do kompresora okazało się że wszystko jest na swoim miejscu, sprzegiełko jest OK ale są starte zęby na wieloklinie od tarczki sprzęgiełka klimatyzacji. Poniżej foto. Dodam, że wirnik sprężarki obraca się lekko, bez oporów. Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło być przyczyną wytarcia zębów??? Czy macie sprawdzonego sprzedawce u którego można kupić nową tarczę sprzęgła sprężarki klimatyzacji? I jeszcze czy ma ktoś schemat jak powinna być złożona ta tarczka ze sprzegiełkiem. Konkretnie chodzi mi o to że u mnie ta tarczka była przykręcona śrubą do wirnika a pod tą śrubą były 2 podkładki i nie wiem czy te podkładki powinny tam być czy ktoś grzebał coś i dołożył je tam w jakimś celu?
MichałA4 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Panowie pytanie do tych co zmieniali u siebie listwy progowe.... macie jakiś sposób na ich w miarę bezbolesne odklejenie? można je jakoś podciąć czy coś?......
niziol13 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Panowie rozglądam sie za b6 w pełnym s-line i 1.9 130 najelpiej, do 20 tysi idzie kupić coś ładnego? Edytowane 30 Maja 2016 przez niziol13
secio84 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Panowie pytanie do tych co zmieniali u siebie listwy progowe.... macie jakiś sposób na ich w miarę bezbolesne odklejenie? można je jakoś podciąć czy coś?......Które listwy boczne dolne czy te co są w połowie drzwinaciepane z GT-I9195 Panowie rozglądam sie za b6 w pełnym s-line i 1.9 130 najelpiej, do 20 tysi idzie kupić coś ładnego?Jeśli chcesz kupić coś takiego to raczej dołożyć będziesz musiał z 7 tyśnaciepane z GT-I9195
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się