Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie taka sprawa, włącznik świateł na auto, na zewnątrz ciemno, wyłączam silnik, kluczyk zostaje w stacyjce i cały czas świecą pozycje do momentu wyciągnięcia kluczyka. Tak powinno to wyglądac?

I jeszcze jedno, te kropeczki we włączniku drl/clh powinny świecic?

Pozdr

świecą do wyciągnięcia kluczyka - masz prawidłowo :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bo nie masz przekodowanego erenesa na full blutka :wink: trzecia cyfra od końca daj na 7 i będzie :good:

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Panie, sprawdzałem i mam 7 na trzecim miejscu od końca.. :/

a sprawdź jeszcze kodowanie samego blutka i kierownicy, choć powinno już ruszyć... jakiego blutka w ogóle masz, jaka literka?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

8P0 862 335 D

jak wszedłem w kodowanie bluetooth i chciałem zmienić trzecią pozycję z 0 na 1 to wyje, że polecenie poza zakresem

ten blutek nie obsługuje książki...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No to lipa :/ mimo wszystko dzięki!

Opublikowano

017544/P116 Mieszanka za uboga. Przepływomierz nowy,sonda przed katem nowa,gaz po regulacji,szczelność w miarę moich możliwości sprawdziłem. Od pewnego czasu co 70-100 km wyskakuje błąd. Co robić, gdzie szukać. Pierwszy benzyniak i mam go dość. Proszę o jakieś wskazówki.

Opublikowano

kaju dzięki :hi:

Opublikowano

017544/P116 Mieszanka za uboga. Przepływomierz nowy,sonda przed katem nowa,gaz po regulacji,szczelność w miarę moich możliwości sprawdziłem. Od pewnego czasu co 70-100 km wyskakuje błąd. Co robić, gdzie szukać. Pierwszy benzyniak i mam go dość. Proszę o jakieś wskazówki.

Wywal gaz będzie pewnie spokój

naciepane z GT-I9195

Opublikowano

Super rada :D

Wywal swoje 19" :P

Robileś logi?

Jaki masz odczyt z kanalu 032? Jakie masz w % wartości korekt?

Błąd który masz to :

17544/P1136/004406 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

Possible Solutions
Check Mass Air Flow (MAF) Sensor
Check Fuel Pressure Regulator
Check Fuel Pump
Check Intake/Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air Injection for Leaks
Check Vacuum Lines for Leaks
Special Notes
Fuel Trim Info
When this fault is stored and external vacuum leaks are not found, less obvious problems may be present:
Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)
Check Brake Booster and Hoses
Check Electric Vacuum Pump ( If Applicable )
Check Crankcase Ventilation System for faulty components. When the PCV or Crankcase Ventilation System is faulty, vacuum is typically present under the oil cap and misfire faults are common.
Category: Fault Codes

Szczelność nie może być sprawdzona byle jak tylko porządnie. Podpiąc kompresor w miejsce przyplywomierza i napompować 1 bar. Odkręć korek wlewu oleju i powrot z odmy to tipa odepnij i tip zaslep.

Mierzyles cisnienie paliwa? Moze pompa juz nie ogarnia i dlatego tak sie dzieje.

Wężyki podcisnienia masz szczelne?

Opublikowano

Dzieki wampir,zacznę od tego co napisałeś.

Opublikowano

Pewnie jakaś rurka pękła :) standard. Ja zrobiłem z kolanka od zlewu zaślepke do tipa od razu z wentylem ;)

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Opublikowano

Taka koncowka do badania szczelności to podstawa, ja mam z nierdzewki wyspawaną, ale że nie mialem juz daaawno (tfu tfu) problemow to nie wiem gdzie jest :)

Opublikowano

kurde muszę sobie ogarnąć taką. A jak się ja zrobi to jak się uszczelnia ją na tipie na czas badania?

Opublikowano

witam, koledzy do zderzaka z s4 b6 lepiej podejdą ultery 100 czy 90? kto ma jakie? i zastanawiam się np nad modelem ulter N1-90 i N1-91 bardziej wizualnie wydawały by się te drugie ale chciałbym porady od Was.

Opublikowano

Ok. Biore 90 ale te N1-91. Dodam zdj mysle w tym tyg ogarne.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ucho.77 w Giżycku do odebrania ;-)

Wychodzi że do avanta z awx trzeba kupować springi z 1.8T??? Ech ;-)

Za tydzień kończę kurs i po powrocie zamienię podkładki z przodu. Jak nie dalej będzie krzywo to wrzucę podkładki z tyłu...

Natapane z P8

Opublikowano

Zaloz sobie gwint i wysokosc sobie ustawisz, jak Ci sie tylko bedzie podobalo, a naprawde nie jest strasznie na tym. Ostatnio mialem okazje jechac autem na 1BV to w porownania do mojego 1BE + H&R lub gwintu Fk, ktory teraz siedzi to stwierdzam, ze BV to bardzo beton !! A jazda na tym gwincie jest bardzo przyjemna na 225/40R18

Opublikowano

Wsadziłem już Eibach i jestem zadowolony z właściwości jezdnych.

Tylko te wysokości...

Ma ktoś nr części podkładki sprężyny przód do b5? Nie mogę znaleźć a etki nie mogę odpalić na telefonie...

Natapane z P8

Opublikowano

Przedwczoraj przestała mi działać klimatyzacja. Jechałem usłyszałem że coś zawyło / zagwizdało i po chwili zorientowałem się że klima przestała działać.

Myślałem że padło, zerwało się sprzegiełko kompresora klimatyzacji. Po dobraniu się do kompresora okazało się że wszystko jest na swoim miejscu, sprzegiełko jest OK ale są starte zęby na wieloklinie od tarczki sprzęgiełka klimatyzacji. Poniżej foto.

CAM03335.jpg

Dodam, że wirnik sprężarki obraca się lekko, bez oporów.

Czy ktoś ma jakiś pomysł co mogło być przyczyną wytarcia zębów???

Czy macie sprawdzonego sprzedawce u którego można kupić nową tarczę sprzęgła sprężarki klimatyzacji?

I jeszcze czy ma ktoś schemat jak powinna być złożona ta tarczka ze sprzegiełkiem. Konkretnie chodzi mi o to że u mnie ta tarczka była przykręcona śrubą do wirnika a pod tą śrubą były 2 podkładki i nie wiem czy te podkładki powinny tam być czy ktoś grzebał coś i dołożył je tam w jakimś celu?

Opublikowano

Panowie pytanie do tych co zmieniali u siebie listwy progowe.... macie jakiś sposób na ich w miarę bezbolesne odklejenie? można je jakoś podciąć czy coś?......

Opublikowano (edytowane)

Panowie rozglądam sie za b6 w pełnym s-line i 1.9 130 najelpiej, do 20 tysi idzie kupić coś ładnego?

Edytowane przez niziol13
Opublikowano

Panowie pytanie do tych co zmieniali u siebie listwy progowe.... macie jakiś sposób na ich w miarę bezbolesne odklejenie? można je jakoś podciąć czy coś?......

Które listwy boczne dolne czy te co są w połowie drzwi

naciepane z GT-I9195

Panowie rozglądam sie za b6 w pełnym s-line i 1.9 130 najelpiej, do 20 tysi idzie kupić coś ładnego?

Jeśli chcesz kupić coś takiego to raczej dołożyć będziesz musiał z 7 tyś

naciepane z GT-I9195

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...