Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja już raz zdradziłem audi na poczet młodego rocznika i po 1,5 roku pozbyłem się awaryjnego Tourana crossa na poczet starego b6 i pasuje mi to auto.

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na temat quattro zazwyczaj najwięcej mają do powiedzenia osoby, które autem z tym napędem nie miały do czynienia - widać to w wielu tematach na tym forum i potwierdza regułe :grin:

B8 lekko liźnięte przodem mozna dostać w DE w naprawdę ciekawej kasie. Pakujemy front z polifta tutaj na miejscu i na gotowo zamykamy się w 45-50K.

Opublikowano

Ale to się tyczy wielu spraw, nie tylko Q.....wiele ocen nie wynika z eksploatacj, tylko z opinii zasłyszanych.

Dla mnie nie obiektywne. Ktoś, kto nie uzytkowal danej rzeczy jaką może mieć o niej opinie? Mam toje znajomych, co jeżdżą Laguna III 2.0 diesel.....od kilku lat i złego słowa nie powiedzą.

Opublikowano

o a ja mam w rodzinie osobe ktora miała lagune 2 kombi dobre wyposazenie i u mechanika była non stop ale auto kochali i nim jezdzili. teraz kupili alfe romeo od roku ani razu u mechanika. obydwa kupione uzywane.

Opublikowano (edytowane)

Orientuje się ktoś, ile kosztuje łapa skrzyni 2.0TDI Quattro z nr 8E0 399 115 AK?

Nawet wuja google się wyłożył, wyświetla tylko jeden wynik :decayed:

Phi, nawet w aso nie wiedzą o co chodzi :grin:

Edytowane przez JawoR36
Opublikowano

Ja kupilem A4 i tez w pierwszym roku wałek, pompki....później po kolei wahacze itd. Dlatego nie ma aut bez awaryjnych.

Opublikowano

Ja kupilem A4 i tez w pierwszym roku wałek, pompki....później po kolei wahacze itd. Dlatego nie ma aut bez awaryjnych.

Dokładnie. Tylko Grzesiek zobacz za ile zrobisz zawieche w kia ceed a za ile w audi. Toyota niby psuje się rzadko ale jak się coś skopie to jest grubo. Jeździłem kilkoma s60 i volvo jest dla mnie ponure i zimne w środku. IMO wnętrze b8 nie ma sobie równych w tej samej klasie i rocznikach. E90 ma porównywalne wnętrze z b6/7.

Tapnięte z SGS5

Opublikowano

Orientuje się ktoś, ile kosztuje łapa skrzyni 2.0TDI Quattro z nr 8E0 399 115 AK?

Nawet wuja google się wyłożył, wyświetla tylko jeden wynik :decayed:

Phi, nawet w aso nie wiedzą o co chodzi :grin:

Podaj więcej info o samochodzie, w szczególności kod skrzyni oraz z którego roku modelowego pochodzi auto (10-ty znak VIN), coś innego się dopasuje :)

Opublikowano

Orientuje się ktoś, ile kosztuje łapa skrzyni 2.0TDI Quattro z nr 8E0 399 115 AK?

Nawet wuja google się wyłożył, wyświetla tylko jeden wynik :decayed:

Phi, nawet w aso nie wiedzą o co chodzi :grin:

Podaj więcej info o samochodzie, w szczególności kod skrzyni oraz z którego roku modelowego pochodzi auto (10-ty znak VIN), coś innego się dopasuje :)

Podzwoniłem już po ASO, podałem im VIN i okazało się, że ta łapa występuje tylko jako komplet z poduszką i śrubą, więc numer samej łapy w kwestii sprzedaży nic im nie mówiło. Podali mi nr całego "zestawu", więc już wszystko jasne :) 330zł/DE, 430zł/PL, taka ciekawostka. Ale dzięki za chęci :hi:

Opublikowano

Macie ogarnąć dywaniki na przód do B6 ? Od kierowcy pod piętą mam przetarty i już w auto się wbijam :)

Opublikowano

Macie ogarnąć dywaniki na przód do B6 ? Od kierowcy pod piętą mam przetarty i już w auto się wbijam :)

http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-audi-a4-b6-a4-b7-premium-pfi-i5597344689.html

Niczym się od ori nie różnią poza ceną :grin:

Sam przód też dostaniesz :wink:

Opublikowano (edytowane)

Też rozglądam się powoli za czymś nowszym, to z względnie interesujących mnie aut: A4B7, BMW E91, Passat B7, Octavia RS po poczytaniu o silnikach to chyba wole jeździć nadal B6, co najwyżej zmienić na kombi z 1.8T. O ile Octavia RS z wyglądu i wyposażenia jest bardzo na tak, to do silników TSI przekonany nie jestem, a diesel 2.0 z "polskim" przebiegiem jest loterią. To samo Passat. BMW z zewnątrz spoko, środek niestety wygląda tak samo w dwóch poprzednich modelach, i trochę ciasno. Przesiadka na B7 w sumie wchodziła by w grę gdyby się trafiła dobrze wyposażona sztuka, no i ma uzasadnienie ekonomiczne bo nadaje się do gazu. Mniejsze i słabsze auta niż mam nie wchodzą w grę. I tym tropem to w sumie żaden wybór...

Podpisuje się tym samym pod stwierdzeniem:

... Przyzwyczailiśmy się do wnętrz tych aut bo są za***iste a że farba schodzi to żaden problem. Ja przeglądałem E92 paski CC ,superby no i w żadnym sie nie widze. ...

i dodam, że nawet ALT tego nie zmienia :P

Edytowane przez rade
Opublikowano

Też rozglądam się powoli za czymś nowszym, to z względnie interesujących mnie aut: A4B7, BMW E91, Passat B7, Octavia RS po poczytaniu o silnikach to chyba wole jeździć nadal B6, co najwyżej zmienić na kombi z 1.8T. O ile Octavia RS z wyglądu i wyposażenia jest bardzo na tak, to do silników TSI przekonany nie jestem, a diesel 2.0 z "polskim" przebiegiem jest loterią. To samo Passat. BMW z zewnątrz spoko, środek niestety wygląda tak samo w dwóch poprzednich modelach, i trochę ciasno. Przesiadka na B7 w sumie wchodziła by w grę gdyby się trafiła dobrze wyposażona sztuka, no i ma uzasadnienie ekonomiczne bo nadaje się do gazu. Mniejsze i słabsze auta niż mam nie wchodzą w grę. I tym tropem to w sumie żaden wybór...

Podpisuje się tym samym pod stwierdzeniem:

... Przyzwyczailiśmy się do wnętrz tych aut bo są za***iste a że farba schodzi to żaden problem. Ja przeglądałem E92 paski CC ,superby no i w żadnym sie nie widze. ...

i dodam, że nawet ALT tego nie zmienia :P

ALT zmienia wszystko :P Dziwne że Audi nie zarządziło przymusowej utylizacji tych silników w ramach akcji serwisowej :decayed: A B7 z np 1.8T Quattro, w dobrym stanie, na spasie 30-40tyś :facepalm: Tyle co golas w B8.

Opublikowano

Panowie ile mogę wołać za kratki bose z boczków oraz panel z przyciskami pod alarm z boczka kierowcy?

Opublikowano

Dlatego Panowie, albo trzeba dołożyć i kupić coś nowszego licząc się z kolosalnymi sumami ubezpieczenia, garażowania etc.......albo, po prostu kupić markę, która będzie wygodna, młoda, tania w ubezpieczeniu bezstresowa i z "bezpiecznymi" silnikami. Niestety grupa VAG nam tego nie da, no chyba, że benzyna po 2011r - tu był chyba problem oleju rozwiązany.

Ja rozważam Lagune III kombi po 2011r 2.0 diesel, Peugeota 508 po 2011r 2.0 diesel, Mondeo jakoś do mnie nie gada, Superb II, też ma gamę wadliwych silników, Insignia już raczej odpada, za dużo się nasłuchałem :facepalm:

Marzenie ładnej i wypasionej A4B8 idzie chyba w eter. Nie kupię auta za ponad 45k, które "tylko" ładnie wygląda. Szukałem ciekawej B7, ale też z ciekawą ciężko....A6C6 w większości to 3.0 lub 2.7 tdi a z roczniki 06 lub 07 mają swoje najechane. Ja za paska płaciłem ponad 3tyś - to można przeżyć, ale po zwyżkach i podwyżkach za Audi/Paska/BMW/Mercedesa może byś dużo więcej.......nawet w okolicach 4-4.5k :facepalm:

Opublikowano
Opublikowano

Panowie orientuje sie ktos, czy dalo by rade sobie zaadoptowac taki kluczyc do siebie? Kluczyk jest z A6 C6.

ccV2f0N.jpg

elyquXB.jpg

Opublikowano

Ten klucz Nie zagada z MK. Inna częstotliwość. Szukaj 433MHz

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...