KoJ@K Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Z tym blokowaniem klockow to bylo chyba, jak sie zmixowalo zacisk od hebla 320, a jarzmo z 345 ?!
afroo. Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Być może, dokładnie nie pamiętam. Na pewno chodzi o jarzma 345, a zacisk był wspomniany z A6C6 3.0TDI, a co tam siedzi to Edytowane 2 Listopada 2016 przez afroo.
Fr0styyy. Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 ucho dopytaj jeszcze z czego te zaciski, a z czego jarzma bo jak mieszanka S4/A6C6 to mogą się klocki blokować i piszczeć. Dev kiedyś ten temat tłumaczył. Panowie gdzie zmienić kodowanie żeby zaczęły mi działać łopatki w kierownicy w trybie D? Chodzi o to żeby móc zmieniać biegi łopatkami gdy skrzynia jest w trybie D a nie na sekwencji.Kodowanie skrzyni.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/155576-all-b6-kodowanie-tiptronic/ To się tyczy też multitronica? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Wandej Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 ucho dopytaj jeszcze z czego te zaciski, a z czego jarzma bo jak mieszanka S4/A6C6 to mogą się klocki blokować i piszczeć. Dev kiedyś ten temat tłumaczył. Panowie gdzie zmienić kodowanie żeby zaczęły mi działać łopatki w kierownicy w trybie D? Chodzi o to żeby móc zmieniać biegi łopatkami gdy skrzynia jest w trybie D a nie na sekwencji. Kodowanie skrzyni. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/155576-all-b6-kodowanie-tiptronic/ Jarzmo jest to samo. Różni się zacisk esowy od tego 345mm z c6.
rrrudy25 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Są moze jakieś nr tych jarzm i zaciskow żeby się nie naciac na mix? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Listopada 2016 przez rrrudy25
BeyerBrown Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Tak wyglądają zaciski z A4 B7 pod tarczę 320mm: https://2.allegroimg.com/original/01851d/745732fc4964965b7e5d1da2b402 i mają na korpusie wybite numery: 973 i 974 a tak z modelu S4 B6/B7: https://6.allegroimg.com/original/011354/9a1f503843269f5abd8a2837bea6 numery na korpusie: 981 i 982
rrrudy25 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Bajera kolego : ) Podziękował Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
bjoern Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 to czym się różnią, że pod jedne podchodzi tarcza 345 a drugie 320? Pod zacisk z A4 B7 z jarzmem z S4 można założyć tarczę 345 i będzie git a tylko z A6 C6 są problemy?
Frimuś Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Pany można osobowe tymczasowo wyrejestrowac? Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
JawoR36 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Pany można osobowe tymczasowo wyrejestrowac? Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Nie. Witamy w Polsce, w kraju absurdów. Edytowane 3 Listopada 2016 przez JawoR36
Frimuś Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Czyli tylko auta do 3.5T oraz pojazdy ciężarowe kur....mac Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 to czym się różnią, że pod jedne podchodzi tarcza 345 a drugie 320? Pod zacisk z A4 B7 z jarzmem z S4 można założyć tarczę 345 i będzie git a tylko z A6 C6 są problemy? O takie kombinacyje pytaj w dedykowanym wątku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18311-upgrade-hamulcow-w-naszych-a4/
bjoern Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 napisałem. Jakby ktoś wiedział to niech mi pisze bo dosyć pilna sprawa :/
KoJ@K Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Pany kto to tam robil u siebie podswietlane blendy lusterek z C6 i powiedzialby co to tam i jak trzeba przyrzezbic, zeby dalo sie wpasowac w nasze lusterka?
afroo. Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 napisałem. Jakby ktoś wiedział to niech mi pisze bo dosyć pilna sprawa :/ Jak pilne to dzwoń do Deva i masz w moment sprawdzone info.
turzol Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Pany kto to tam robil u siebie podswietlane blendy lusterek z C6 i powiedzialby co to tam i jak trzeba przyrzezbic, zeby dalo sie wpasowac w nasze lusterka? Zobacz w temacie o moim A4, dałem zdjęcia co trzeba przypiłować żeby wlazły. Z resztą jak zdejmiesz swoje spody i obudowy to po przyłożeniu blend z a6 będziesz sam widział co i jak;)
rrrudy25 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 :nabijasie: juz ci pewnie nic nie powie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się