Wandej Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił... Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala Od 10tys do 25, mowa o ojro Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie). Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3 Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie
Maciek02 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Koledzy mam maly problemik.. PDC przód + tył i wszystko ładnie hulało az do dzisiaj. Wbijam sobie wsteczny zeby wyjechać z garażu a tu przedni glośniczek zaczął bzykać przez parę sekund po czym ucichł i kontroka na zdalnym właczniku PDC zaczęla mogać i tak sie dzieje za kazdym razem gdy wbije wsteczny lub wcisne sobie włącznik. Przeczyściłem wszystkie czujniki ale nic... Czyżby któryś padł? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
rafi10612 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Włącz układ i posłuchaj każdy z czujników. Jak go nie słychać to będziesz miał odpowiedz który padł Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił... Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala Od 10tys do 25, mowa o ojro Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie). Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3 Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie Mordo daj więcej info na priv odnośnie tego 3.0 kumpla, z tym że ja bardziej planuje zakup maj/czerwiec, bo wtedy będę kilka tygodni w DE i coś mógłbym podziałać w temacie.
rafi10612 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zamierzam odnowic alufelgi. Oczywiście piaskowanie i malowanie proszkowo. I tu jest problem bo nie mają identycznego koloru jak na alu. Czy można gdzieś dokupić Ori szary kolor metalic? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił... Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala Od 10tys do 25, mowa o ojro Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie). Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3 Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie Dzięki, co do automatu, to nie wiem skąd ta podnieta u ludzi się bierze. jak dla mnie D nie urywa. Jak bym miał do wyboru, to wziąłbym bez wahania manual.......no chyna, że ktoś podczas jazdy je hamburgera, ma konferencje na telefonie i jeszcze kawe poranną dopija, wtedy już tylko automat i najlepiej jakiś ktoś do kręcenia kierownicą Jeżdżąc na manualu ma się jakby większą kontrolę nad autem. Zachowanie auta jest bardziej przewidywalne po wciśnięciu gazu. Biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw automatu - a takie na pewno gdzieś po drodze nam się przytrafią, to jednak manual wygrywa.
TOM3K Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Ale znaleźć fajna sztukę 3.0 q w manualu graniczy z cudem... Automat jest o wiele łatwiej znaleźć i są ciut tańsze patrząc np na mobile.de
grzes283 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje.... A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi? Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.
C4NC3R Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje.... A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi? Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon. Multi są dość wrażliwe na chipa. Nie znoszą dużego Nm... A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.
TOM3K Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 U mnie to właśnie cena. Zakładałem ze nie będę nic dokładać do kasy jaka dostane od ubezpieczalni ale poszukując do 10 k kompletna bieda później mowie dołożę 2 tys dalej nic i cud ze moja się zgodziła na 15. Wiem ze polift lepiej bo ma już CDUC i tak dalej ale niestety. Szczerze to i tak jest spora różnica między b7 a b8. Do szczęścia wystarczy mi 2x sline skórki i quattro. Po za tym kupując nowsze nie zawsze kupisz w lepszym stanie...
C4NC3R Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Poliftowe 3.0 mają tylko CDUC czy można spotkać jeszcze jakiś inny model silnika?
bidzio1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Cześć laski. Jak to podłączyć najlepiej pod nie ori radio kenwood 2 din.
TOM3K Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Poliftowe 3.0 mają tylko CDUC czy można spotkać jeszcze jakiś inny model silnika? Z tego co się orientuje to raczej nie ma innego.
turzol Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje.... A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi? Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon. A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene. U mnie cena gra rolę, polift to grubo ponad >100K a to już nie na moją kieszeń. Chociaż nieukrywam że będę chciał robić go na polifta wcześniej czy później więc rozważam też zakup lekko muśniętej przodem, tak żeby od razu po zakupie założyć front z polifta .
TOM3K Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja jedynie kiere z polifta bym wrzucił. A jakby była luźna kaska to wtedy może resztę, ale nawet przedlift w eslajnie mi się bardzo podoba na rotorkach
grzes283 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje.... A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi? Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon. Multi są dość wrażliwe na chipa. Nie znoszą dużego Nm...A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene. To samo słyszałem. Ale ponoć bezpieczna granicą jest 400Nm. Teraz mam chyba 350Nm. Te 40Nm można by podnieść do tej prawie granicznej wartosci. Ciężki temat...różnie ludzie piszą. Ale Ci co się zdecydowali nic nie pisali o awariach. Albo się nie przyznają. :-)
turzol Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja jedynie kiere z polifta bym wrzucił. A jakby była luźna kaska to wtedy może resztę, ale nawet przedlift w eslajnie mi się bardzo podoba na rotorkach Kiera mi zostanie z B6 bo zostawiam sobie wiec ten mod mi odpada Znalazłem ciekawą ale na 90% robiona przodem, bo 2010 i polift? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234900927&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&maxPrice=17500&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3
TOM3K Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Unfallfrei nie zaznaczone więc całkiem możliwe. Mnie te fotele obrzydzają są okropne. Dzisiaj jak wsiadłem w salonie do nowej s5 poczułem się jakby to było dla mnie zrobione troszke mnie cena odstraszyła 75k €
BeyerBrown Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Siema ryjce wstrętne Orientujecie się, czy lusterko wewnętrzne fotochrom jest takie same w A4B7, jak w A6C6? Wygląda podobnie, ale nie wiem czy nie ma jakiejś różnicy Trzeba powoli zbierać graty na wiosnę Lustra z C6 są takie same jak w A4B7, A5, Q5 i Q7 ETKA podpowiada też, że były takie same w A3 w latach 2008-2013 Mowa rzecz jasna o lustrze z fotochromem z jak i bez kompasu
C4NC3R Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje.... A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi? Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon. A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene. U mnie cena gra rolę, polift to grubo ponad >100K a to już nie na moją kieszeń. Chociaż nieukrywam że będę chciał robić go na polifta wcześniej czy później więc rozważam też zakup lekko muśniętej przodem, tak żeby od razu po zakupie założyć front z polifta . Właśnie wiem że spasione polifty z Spakiem Q i 3.0 D kosztują ponad 100K PLN;/ Jak już to szukaj muśniętej poliftowej - będzie się zgadzał ryj z tym co " na papierze". Ale znaleźć taką to chyba trzeba mobile.de co 30 min odświeżać ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się