MichałA4 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Siemanko:) Panowie czy ori dojazdówke 17" od a4 b7 da rade założyć na zacisk 345 ?
afroo. Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 8 godzin temu, MichałA4 napisał: Siemanko:) Panowie czy ori dojazdówke 17" od a4 b7 da rade założyć na zacisk 345 ? Tak.
dzejo Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Słuchajcie. Jaka żarówke polecacie do b6 na drogowe zamiast zwykłej h7? W ori. bixenonie. Na h7 mam dolozony drl 30% i h7 swieci na zolto. Moze jakis led cob? Montowal ktoś coś?
pila24 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Mam pytanie czy ktoś przesiadał się z rns-e na rns-e led i czy jest duża różnica w dźwięku? Chwilowo mam rns-e led i śmiem twierdzić że razem z bose gra wyśmienicie,zastanawiam się czy zwykłym rns-e tez ma taką jakość dźwięku. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez pila24
BeyerBrown Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Panowie, czy da się podmienić ślizgi w napinaczu łańcuszka bez wyciągania całego tego ustrojstwa w silniku 1.8T, 2.4 i 2.7BiT? Robił to ktoś? Górny na oko wydaje mi się względnie prosty do wymiany.... Jakby co mam ten specjalny klucz do ściskania mechanizmu, kupiłem w komplecie z nowymi ślizgami.
BeyerBrown Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 12 godzin temu, pila24 napisał: Mam pytanie czy ktoś przesiadał się z rns-e na rns-e led i czy jest duża różnica w dźwięku? Chwilowo mam rns-e led i śmiem twierdzić że razem z bose gra wyśmienicie,zastanawiam się czy zwykłym rns-e tez ma taką jakość dźwięku. W przypadku systemu BOSE wszystkie kanały wychodzą z radia do wzmacniacza poprzez wyjścia liniowe, jeśli w tej sekcji coś tam poprawiali to teoretycznie różnica MOŻE będzie. Teoretycznie... bo jeśli jesteś audiofilem co takie niuanse by wyłapał to z pewnością wyłapałbyś, że BOSE to nie jest nic nadzwyczajnego jeśli chodzi o dźwięk. Przynajmniej w sedanie i avancie. W cabrio B6/B7 to co innego... no ale w nim siedzą inne głośniki i inny wzmacniacz
pila24 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Dotychczas miałem 4 radia po jakości dźwięku tak się to ma: bns 5.0 < chorus 2 <concert 2+ < rns-e led Póki co rns-e led gra najbardziej czysto i nie brakuje w nim wysokich tonów czego brakowało w poprzednich radiach (myślałem ze mam cykacze uwalone).
pila24 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 6 godzin temu, BeyerBrown napisał: Panowie, czy da się podmienić ślizgi w napinaczu łańcuszka bez wyciągania całego tego ustrojstwa w silniku 1.8T, 2.4 i 2.7BiT? Robił to ktoś? Górny na oko wydaje mi się względnie prosty do wymiany.... Jakby co mam ten specjalny klucz do ściskania mechanizmu, kupiłem w komplecie z nowymi ślizgami. Potrzebujesz blokady wałków rozrządu do tej operacji,inaczej wałki przestawią się (póki je łańcuch spina trzymają się sztywno). Może ten Twój klucz to właśnie blokada,poka na foto.
BeyerBrown Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Takie zestaw kupiłem: NOWE SLIZGI 2SZT NAPINACZA ROZRZADU AUDI VW 1,8T 7475131009 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 148,50 zł - NOWE SLIZGI 2SZT NAPINACZA... To klucz do ściskania nastawnika, myślałem by dolny ślizg zwyczajnie wyłamać po ściśnięciu nastawnika by się zbytnio z tym nie brandzlować i wsadzić w jego miejsce nowy ślizg. Z górnym musiałbym pokombinować bez tego klucza ściskającego bo on się opiera właśnie o ów ślizg. Pytanie czy to w ogóle realne, czy starczy miejsca na tę operację? Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez BeyerBrown
pila24 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Widziałem na yt instrukcje jak właśnie za pomocą tej blokady mechanik zablokował wałki i wyciągnął napinacz. Jest to jak najbardziej możliwe,musze poszukać tego filmu.
BeyerBrown Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Wrzuć go proszę tutaj jak znajdziesz, ew. na PW, bo wszystko co dotychczas obejrzałem lub przeczytałem opiera się na demontażu wałków, a chciałbym tego uniknąć. Tym bardziej, że oba napinacze (w 2.7BiT) wydają się być zdrowe, kąty zmierzone pod obciążeniem w gr. 090 osiągają wartość 21-22st. (minimum wymagane wg. ELSY to 16st.) a na biegu jałowym oscylują w okolicy 0st +/-1st. (dopuszczalne oscylacje to +/-6st.) Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez BeyerBrown
pila24 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Godzinę temu, BeyerBrown napisał: Wrzuć go proszę tutaj jak znajdziesz, ew. na PW, bo wszystko co dotychczas obejrzałem lub przeczytałem opiera się na demontażu wałków, a chciałbym tego uniknąć. Tym bardziej, że oba napinacze (w 2.7BiT) wydają się być zdrowe, kąty zmierzone pod obciążeniem w gr. 090 osiągają wartość 21-22st. (minimum wymagane wg. ELSY to 16st.) a na biegu jałowym oscylują w okolicy 0st +/-1st. (dopuszczalne oscylacje to +/-6st.) Niestety nie znalazłem tego kanału,to kobieta mechanik robiła robotę w passacie 2.8 Jak ustawisz wałki na znakach to markujesz łańcuch względem zębatek wałków i nie ma bata byś źle coś złożył. Ciężko ruszyć ten dolny ślizg bo tam nie ma miejsca.
BeyerBrown Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) No trudno. Ze stroną pasażera na pewno można zrobić tak jak piszesz, a co ze stroną kierowcy, gdzie nastawnik i łańcuszek jest przy pasku rozrządu? Dolny ślizg jak pisałem jestem gotów wyłamać... o ile nowy bezproblemowo da się założyć. Jeszcze nie otwierałem pokryw, nie chcę robić tego teraz by tylko popatrzeć, bo trochę zachodu jest by je zdjąć, stąd takie nieco dziwne pytania Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez BeyerBrown
pila24 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 16 godzin temu, BeyerBrown napisał: No trudno. Ze stroną pasażera na pewno można zrobić tak jak piszesz, a co ze stroną kierowcy, gdzie nastawnik i łańcuszek jest przy pasku rozrządu? Dolny ślizg jak pisałem jestem gotów wyłamać... o ile nowy bezproblemowo da się założyć. Jeszcze nie otwierałem pokryw, nie chcę robić tego teraz by tylko popatrzeć, bo trochę zachodu jest by je zdjąć, stąd takie nieco dziwne pytania No właśnie, jak staniesz przed silnikiem i widzisz co i jak to łatwiej jest rozwiązać problem,teraz mi brakuje wizualizacji by wpaść na pomysł. Ogólnie szykuj blokadę kół i wału bo prawdopodobnie będziesz pasek rozrządu zrzucał a bez blokady nie naciagniesz ponownie prawidłowo paska(koła wałków będą obracały wałki i blokowały prawidłowe napięcie paska).
BeyerBrown Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 No to nie pozostaje mi nic innego jak w końcu zdjąć te pokrywy i zobaczyć co gdzie i jak... w ogóle to jestem ciekaw stanu tych ślizgów. W nastawniku od strony kierowcy po rozgrzaniu oleju do 100st.C coś tam czasami delikatnie popiskuje... pomyślałem wpierw o ślizgach, ale może to łańcuszek się już rozciąga? Przy odpalaniu i na zimnym cisza absolutna.
nitroo Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Panowie, jakby ktoś szukał, cena do sporej negocjacji
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Audi A4 – już 20 659 szt importowanych w 2019 r W lipcu do Polski trafiło blisko 100 tys. używanych aut z zachodu, a hitem był model Audi WWW.AUTO-SWIAT.PL W pierwszym miesiącu wakacji ustanowiliśmy rekord importując do kraju 95 178 aut używanych. Średnia wieku samochodów osobowych sprowadzanych w 2019 roku wynosiła 11 lat i osiem miesięcy. Z kolei...
Langista Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Wszystkie z przebiegiem poniżej 180k i bezwypadkowe ofc ?
kamil-vag Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Zachód chce się zapewne pozbyć jak najszybciej aut z normą do Euro4, szczegolnie TDI, stąd pewnie niższa cena i wiecej aut na sprzedaż...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się