Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja 28 z groszami 3 lata temu, niby lala ale zaczęło wychodzić wszystko po kolei i na chwilę obecną motostats podlicza następująco " 32 031 PLN na 39 miesięcy " :D

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, MichałA4 napisał:

Ciężko coś znaleźć bo te auta powoli się kończą, nie ma co się łudzić, to są  stare już wozidła i ich  stan z roku na rok jest coraz gorszy,  bum na B6  był z 7-10 lat temu, a teraz  znalezienie rodzyna w ładnym stanie z ori przebiegiem, lakierem i 2x S-LINE w Q z końca produkcji  jest prawie niemożliwe  i tyczy się to zarówno 1.9 jak i 1.8T.

Trzeba iść na kompromisy i zejść na ziemię dla mnie najważniejsze ,aby buda była zdrowa resztę da się dołożyć , sam szukałem 1.8T, a wylądowałem z 1.9 TDI wszystko zależy od stanu danego auta.

 

Mi udało się trafić taki set tj. Quattro, BEX, 2x S-line, prawie koniec produkcji, ponieważ jest S-line Plus. Jeden właściciel przez 14 lat, niecałe 200 kkm. Fakt, że był potrzebny lifting po sarnie, ale to kosmetyka. Kupione za 18 k;) Bixenon,  BOSE,  grzana kanapa.

Edytowane przez george
Opublikowano

Panowie a to czyje???

Szkoda, że tak wygląda ale co zrobić...

image;s=644x461
M.OLX.PL

stan jak na zdieciach osoby zainteresowane prosze o kontakt...

 

Opublikowano

Siemanko

Pany nada się to do układu wspomagania?

OLEJ-TOTAL-LHM-PLUS-1L-ZAWIESZENIA-HYDRA
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 24,20 zł - OLEJ TOTAL- LHM PLUS 1L ZAWIESZENIA HYDRAULICZNE (7629737418). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Opublikowano

ja taki lalem do swojego na wymiane i jest wszytko ok, wiec polecam

Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź,  udało mi się kupić nową pompę ZF i przy okazji zmienię sobie płyn i wypłukam cały układ z syfu po starym oleju.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, johnnythebest napisał:

Chłopaki podejdą te spinki i śruby do osłony pod silnik?

Spinka

Śruba

Te spinki są na normalny gwint ,a tobie potrzebne pod wkręty,jedno do drugiego nie pasuje,wpisz sobie w allegro śruby osłony audi ,jest komplet do b6

Edytowane przez greg2505
Opublikowano
7 godzin temu, greg2505 napisał:

Te spinki są na normalny gwint ,a tobie potrzebne pod wkręty,jedno do drugiego nie pasuje,wpisz sobie w allegro śruby osłony audi ,jest komplet do b6

Kumam ale czy zamiast tych spinek ori co są, te co podałem w linku to też podejdą tylko śruby inne trzeba na gwint?

Opublikowano
6 minut temu, johnnythebest napisał:

Kumam ale czy zamiast tych spinek ori co są, te co podałem w linku to też podejdą tylko śruby inne trzeba na gwint?

Powinny podejść ,tylko jak Ci zardzewieją możesz mieć problem z odkręceniem,tam idą wkręty

15687509527498806166402049794990.jpg

Opublikowano

Tak wiem, dzięki za foty, pytałem o te z gwintem dlatego, że są tańsze od tych ori co foty wkleiłeś.

Opublikowano

Szukaj takich blaszek: N10433701 i wkrętów: N90775001.

Wymieniałem u siebie wszystkie spinki osłony silnika i skrzyni na takie.

Opublikowano

Jeździ ktoś z Was ciutkę obniżoną b6 na oponach 215/50r17 albo 235/45r17 ?

Przymierzam się do zimówek, chciałbym coś o trochę większym profilu niż standardowe 225/45, ale obawiam się, że może się taka opona w nadkole nie zmieścić :( 

Opublikowano

Misiek 235/45/17 to chyba standardowy rozmiar dla B6 powinno być to obwodem jednakowe z tym co masz teraz jeżeli zachowałeś normy zmieniając opony. 

 

Opublikowano

dokładnie 235/45 R17 to podstawowy wymiar dla 17cali w b6. ja mam na ori 1be i jest jeszcze sporo miejsca do nadkola.

Opublikowano (edytowane)

zgadza się, ale żeby doprecyzować chodzi mi o troszkę bardziej obniżony samochód. 

Mam prokit+talerze b5 stad moje obawy 

aktualnie mam założone 225/40r18, 215/50r17 są większe o 9.6mm 

Edytowane przez koziol992
Opublikowano
31 minut temu, koziol992 napisał:

zgadza się, ale żeby doprecyzować chodzi mi o troszkę bardziej obniżony samochód. 

Mam prokit+talerze b5 stad moje obawy 

aktualnie mam założone 225/40r18, 215/50r17 są większe o 9.6mm 

To jest 1cm po obwodzie ,a opona węższa, nie zauważysz nawet zmiany w wysokości

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja  dodam od siebie jeszcze że na zime mam zestaw 18"8j et43 z opona 235/40/18 i auto obnizone o 45/50 mm w stosunku do serii, i nie ma z tym problemu miesci sie, nic nie trze i da sie jeździć komfortowo na tyle na ile pozwala ten zestaw jesli wiesz co mam na mysli :) plomby w zebach jeszcze mam:)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kolego Kozioł992,

Jeżdżę B7 z 1BV na talerzach z B5 i zimówkach 215/50/17.

Setup kół sprawdza się idealnie. Felga 7,5" ET przy dystansach 30 front i 28 tył. Opony b. wygodnie. 

Pozdrawiam ?

 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...