Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie po rolowaniu przodu, mogłem koło dużo lepiej spasować więc komentarz trochę nie na miejscu :) z tyłu nie ma co rolować bo błotnik jest płaski, jedynie można szmatę trochę przyciać, żeby nie tarło

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
18 godzin temu, Langista napisał:

Nie, tak się poszerzeń nie robi :facepalm: no chyba że chcesz sobie opony porozcinać, to ok :)

A w jaki sposób 'się robi' wg Ciebie? Chętnie poczytam.

Opublikowano
19 godzin temu, Langista napisał:

Nie, tak się poszerzeń nie robi :facepalm: no chyba że chcesz sobie opony porozcinać, to ok :)

Kto mówi o poszerzaniu ? Chodzi o ten rancik od środka, żeby go jakby dogiąć, a nie wypychanie błotnika. Ja u siebie nic nie robiłem, ale sporo osób na forum takie coś robiło i nie słyszałem o poprzecinanych oponach :eusathink:

Opublikowano

Maciornik przecież nie Ciebie zacytował ;) z przodu zrolować i wy***ać śrubkę z mocowaniem nadkola na szczycie błotnika i będzie dużo lepiej

Opublikowano (edytowane)

Bo aby zrobić to tak jak należy, tj. nic nie docinać i nie robić fuszery, co jest tutaj miło widziane jako 'hand made' i każdy się tym szczyci. Należy całe nadkole wygiąć, dlatego takie akcje najczęściej idą do blacharza jak ktoś nie ma fachu w ręku. A jak ktoś kto takie poszerzenie chce zrobić jak należy i dowie się o cenie z taką robotę u blacharza, to w tedy zaczyna cudowanie. 

Spadnie hejt, nie boli mnie to, przerabiałem temat kilka razy i niestety opinia druciarstwa (ja to tak nazywam) jest ważniejsza jak fachowa robota. Każdy robi ze swoim autem co uważa za najlepsze, ale jak potem jakiś kupiec się trafi i zajrzy co tam porobione jest, to na pewno bardzo się ucieszy :)

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Co niby chcesz docinać i jaką fuszerę masz na myśli? Mogę Ci zrobić jak mam u siebie zrolowane (rolka do tego przeznaczona) a robiłem sam, jedyne co jest ucięte to 2cm plastikowego nadkola ze śrubką, która się przykręca w najwyższym punkcie błotnika. Jest ono zbędne bo bez tego i tak się elegancko nadkole trzyma i nic nie odstaje a zyskujemy ponad 0,5cm przestrzeni, co przy dużej glebie jest bardzo istotne. 
Jedyne co się mogę z Tobą zgodzić to, że jak ktoś nieumiejętnie się za to weźmie i będzie robił na pałę to może lakier na błotniku popękać, także trzeba podgrzewać albo robić w upale i z głową, nie za dużo naraz.
p.s i przestać mylić nadkole z błotnikiem, nadkole to osłona plastik/szmata a błotnik to element karoserii, który rolujemy.
p.s 2 to nie jest poszerzenie bo nie zyskujemy na szerokości błotnika, tylko zmieniamy jego wewnętrzny kształt z takiego |_ na taki |/

Edytowane przez bjoern
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Przerabiałem temat rolowania w e46bcoupe , nadkola tylne . Rolowanie po podgrzaniu usuwając najpierw masę bitumiczną, potem podkład epoksydowy dwuskładnikowy i baranek. Można było o wiele lepiej spasować koła. W A4kach tak jak pisze bjoern tylko z przodu. :guma:

Opublikowano

Panowie, używa ktoś jakiegoś radyjka z androidem co ma DAB'a???

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, poratuje ktoś i podrzuci jakim momentem dokręcać śruby wału napędowego do flanszy skrzyni biegów?  Sprawa dotyczy AVF'a w quattro. 

Nie mogę znaleźć tego info w elsie która mam zainstalowaną   :(

 

Już mam, 55Nm, Kolega @MemberA4 podpowiedział w innym temacie  :)

Edytowane przez staniek
Opublikowano

Panowie, chłodnica do ASN, ta z dodatkowa chłodniczką oleju jest tylko dla wersji z automatem? Bo moja darmowa etka nie ma opisu a tylko widzę 3 różne numery.

Opublikowano

Vki mają wymiennik ciepła dla skrzyni. 

Opublikowano

No widać nie tylko vki, bo na YT widziałem filmik od 1.8, gdzie też miał podłączenie oleju przy chłodnicy, a do mojego modelu widać są chłodnice z, i bez króćca na waż z olejem. Ewentualnie jest gdzieś na widoku numer na chłodnicy, po którym rozpoznam co mam? czy samo dobranie po nr. VIN wystarczy?

Opublikowano

Seryjne 1,8 T? Niektórzy po modach dokładają chłodnicę oleju, czyli termostat i rurki wyprowadzone do przodu tj. na chłodnicę cieczy.

@dzik @Wandej @tomekhxc , jako sprzedawcy części będą najlepiej zorientowani.

Opublikowano
6 godzin temu, george napisał:

Seryjne 1,8 T? Niektórzy po modach dokładają chłodnicę oleju, czyli termostat i rurki wyprowadzone do przodu tj. na chłodnicę cieczy.

@dzik @Wandej @tomekhxc , jako sprzedawcy części będą najlepiej zorientowani.

AMB 1.8T, czy seria nie wiem.. Tak czy inaczej zamówiłem bez, kumpel mechanik według numeru Vin mi wyszukał i sam mówił, że te z dodatkową chłodniczką oleju są dla automatów. Do tego pamiętam jak składałem z nim moje auto i nie było tam żadnego króćca na dole po środku dla oleju (a ten olejowy właśnie na środku jest).

Opublikowano

AMB to Tip, więc ma dodatkowy wymiennik.

Opublikowano (edytowane)

Panowie, zamówiłem sobie zestaw naprawczy, bo u mnie oczywiście wszystkie są popękane. Jest jednak różnica, bo u mnie są 4 te małe kable, a tu widzę jest pełna kostka, te dodatkowe to są z pamięci ustawienia fotela?

spacer.pngIMG_20200405_171536.jpgIMG_20200408_130426.jpg

No i zastanawiam się czy by te głośnikowe na dedykowane do caraudio zamienić..

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Wie ktoś może nr. sprężyny tylnej w zawiasie 1bv?

Niestety trzeba zmienić:facepalm:

 

Edit:

Znalezione...

Edytowane przez Adam87
Opublikowano (edytowane)

Szukałem i jakoś mi się nie rzuciło w oczy. Któryś bezpiecznik ma stałe +12 czy trzeba by było kabelek prowadzić od akumulatora?
Miernik mam, ale niektóre zasilanie z tego co kojarzę odcina po 10-15 minutach dopiero ^_^

Edytowane przez 3r4
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Adam87 napisał:

Wie ktoś może nr. sprężyny tylnej w zawiasie 1bv?

Niestety trzeba zmienić:facepalm:

 

Edit:

Znalezione...

ciekaw jestem jak :decayed: 

w ETCE jest minimum 17 numerów

daj VIN to Ci rozkoduje 

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 minut temu, Dev napisał:

ciekaw jestem jak :decayed: 

w ETCE jest minimum 17 numerów

daj VIN to Ci rozkoduje 

Już rozkodowałeś mi kiedyś vin z tego autka zanim go kupiłem:hi:

A to ta sprężynka...

20200409_212201.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...