paput Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Witam rozumiem ze wszyscy macie zbiorniki w miejscu na kolo zapasowe. Jakie wielkosci da sie tam wcisnac ?? ja mam 62 litry
Kamilos89 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Witam rozumiem ze wszyscy macie zbiorniki w miejscu na kolo zapasowe. Jakie wielkosci da sie tam wcisnac ?? ja mam 62 litry A nie wystaje Ci ponad ? że górke masz ? gdzieś czytałem że 51 czy 52 jest akurat :>
paput Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Witam rozumiem ze wszyscy macie zbiorniki w miejscu na kolo zapasowe. Jakie wielkosci da sie tam wcisnac ?? ja mam 62 litry A nie wystaje Ci ponad ? że górke masz ? gdzieś czytałem że 51 czy 52 jest akurat :> nie jest ok, sam się dziwie że taki duży wszedł
addassko Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 A nie wystaje Ci ponad ? że górke masz ? gdzieś czytałem że 51 czy 52 jest akurat tez slyszalem takie opinie ale skoro taki duzy wszedl to sie chwali
PG Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Witam rozumiem ze wszyscy macie zbiorniki w miejscu na kolo zapasowe. Jakie wielkosci da sie tam wcisnac ?? ja mam 62 litry jaki producent i wymiary?? masz to na homologacji jak mozesz to wpisz, bo srednio kojarze taka butle chyba ze bormech tylko ze ona dosc wysoka jest... i ile wchodzi Ci do pelna??
paput Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Witam rozumiem ze wszyscy macie zbiorniki w miejscu na kolo zapasowe. Jakie wielkosci da sie tam wcisnac ?? ja mam 62 litry jaki producent i wymiary?? masz to na homologacji jak mozesz to wpisz, bo srednio kojarze taka butle chyba ze bormech tylko ze ona dosc wysoka jest... i ile wchodzi Ci do pelna?? no własnie Bormech, mam na to homologację
PG Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 no to jezeli bormech to sa dwie opcje... albo masz wyjatkowego avanta z ogromna wneka albo chlopaki wywalili/zmodyfikowali dolne wzmocjnienie we wnece bo bormech 62 to rozmiar 630x250 i jest on wyzszy o 250mm od typowego 630x225 ktory zazwyczaj sie montuje w tych autach... ale jak weszlo i nie wystaje to tylko sie cieszyc ze zwiekszonego dystansu na butli
uris Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Ponad 70tyś przejechane STAG 300Plus Valdemary czerwone 42L do pełna - auto śmiga
Bishkopt Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 U mnie 40 tysięcy przejechane na STAG 4, Waldki czerwone, Zavoli. Zero problemów spalanie miasto ok 13 l trasa ok 10 l. Jak dla mnie warto montować.
bouzuki Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 A u mnie w starym B5 ADR przejechane na LPG 330.000 i teraz syn go jeszcze dodziera.I nie jest to sekwencja.
ghost1717 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 No to teraz ja dorzuce swoje pare groszy ale o troche innym silniku w B6... Mam 3.0 ASN instalacja ZENIT wtryski Matrix reduktor MagicJET wersja na 350 km. AUTO SMIGA BEZAWARYJNIE JUZ OD 70 TYS KM. Spalanie za 120 zł robie 350-400 km. Idzie tak samo jak na benzynie do odcinki na każdym biegu żadnych check engine czy tego typu spraw. Przełącza gaz/pb niezauważalnie ale do 3.0 graty muszą być naprawde dobre i do 2.0 ALT napewno też bym nie żałował i dołożył bym do dobrych wtryskiwaczy. Reduktor też minimum do 200KM. pozdrawiam
adrianus Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 a a tylko szybko odpowiem na pytanie zawarte w temacie watku. lpg-czy warto? -bezapelacyjnie warto!
bell23 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 1,6 101 KM , przejechane 150 tys na gazie ( instalacja mieszalnikowa ) problemy : częstsza wymiana świec i przewodów WN częstsze przerdzewienie tłumika poza tym bez żadnych problemów z silnikiem więc warto
maxus24 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ok dzieki panowie po tylu opiniach widze ze warto , a mozecie mi napisac wszystkie podzespoly i orietacyjne ceny ktore deda dobre do mojego 2.0 ALT? z gory dzieki
lelum Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 stag 300+, wtryski hana 2000 czerwone, reduktor kme silver, filtr fazy lotnej FL02, koszt 2500-3000zł zależy gdzie zakładasz
juby_p Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 plus prawidłowo nawiercony kolektor, i ja wole filtry matrixa.
Ar2r Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 stag 300+ Hana czerwone reduktor ac r01 nie ma się nad czym zastanawiać tylko się umawiać i zakładać
itor Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 stag 300+ Hana czerwone reduktor ac r01 nie ma się nad czym zastanawiać tylko się umawiać i zakładać do ALT hany zielone i tak trzeba zejsc z cisnieniem a mnoznik bedzie ponizej 0,8, czerwone za wydajne chyba ze kolega podwal do 1.8T:) jak do 1.8 T to jeszcze miedz 8 i hana niebieska
dymiano Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 gaz się opłaca , przy obecnych cenach benzyny na stacji to na pewno. Zależy też ile jeździsz. to twój wybór ale jakaś dobra sekwencja jak najbardziej będzie git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się