Łukasz13 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Podłącz tego blowa tak żeby cisnienie wchodziło w bok, a uchodziło dołem bo tak jest fabrycznie podłaczona dv, teraz cisnienie działa na spręzyne a pewnie w tym blow jest słabsza spręzyna niz w oryginalnej dv-ce i cisnienie ucieka.
Pawel_M Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Jak rozmawiałem z człowiekiem z Properfektu ich Dv-ki podpina się tak aby ciśnienie wytwarzane przez turbo wchodziło od dołu a bokiem uchodził nadmiar przed turbo
niewek Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Też sądzę, że dobrze podłączyłem a po drugie, tam w środku jest to tak zbudowane, że od tego bocznego do trąbki od blowa przy zamkniętym otworze od góry jest normalnie przejście więc raczej to nic nie da
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 zrób lepiej zdjecie bo masz tam babola a tylko dlatego że nie rozumiesz sposobu działania tego ukłądu
niewek Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Wieczorem wpadnę na kanał to zrobię
wodi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 z boku idzie w dolot z dolu do turbiny tez mam taki tzn podobny a po drugie traci sie na mocy wywalilem gwidek i zaslepilem teraz tez jest dosyc sympatycznie i fajny dźwięk
speed22 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Panowie dlaczego po założeniu stożka ITG na ori dolot silnik wpadał w awaryjny tryb i odłączało mi turbo? robiłem logi i wyszło mi brak ogrzewania lambdy, Wymieniłem na ori boscha to pokazało mi, nie pamiętam dokładnie ale, ze silnik dostaje za dużo powietrza?? Wsadziłem ori puchę ze zwykłym filtrem i teraz jest już wszystko ok. Poradźcie co tu zrobić?? przepływka nie dawała rady czy co??
Dev Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 to nie jest mozliwe, sprawdz dokąłdnie czy wszystko jest poprawnie załozone i czy jest szczelne
speed22 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Jeździłem z tym stożkiem pól roku i było ok nawet doładowanie mi podskoczyło na 0.7 bara. Stożek był gąbkowy przystosowany na jakieś 220KM
pioteros Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 moze cos ci syfi ta przeplywke? u mnie blad zaden nie wyskakiwal nawet jak wyjmowalem filtr powietrza z puchy wiec nie bylo zadnych dodatkowych oporow w dolocie
bakuś Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Niektórzy twierdzą, że filtr powinien być odsadzony dystansem minimum 90mm od przepływomierza ze względu na wewnętrzne zawirowania powietrza. My stosujemy się do tego w wypadku "tradycyjnych" stożków. ITG montujemy bezpośrednio na przepływce - brak jakichkolwiek problemów z tym związanych.
speed22 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 no właśnie dystans miałem od przepływki. Najdziwniejsze jest to, że kilka miesięcy było wszystko ok potem tak zaczął wariować;/ na ori puszcze jest wszystko ok wiec raczej syfu nie ma na przeplywce.
SebolA4 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Niektórzy twierdzą, że filtr powinien być odsadzony dystansem minimum 90mm od przepływomierza ze względu na wewnętrzne zawirowania powietrza. My stosujemy się do tego w wypadku "tradycyjnych" stożków. ITG montujemy bezpośrednio na przepływce - brak jakichkolwiek problemów z tym związanych. Dokładnie.U mnie jest od 15 tys km. ITG jest praktycznie bezpośrednio na przepływce i śmiga miło.
Pawel_M Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Również potwierdzam, u mnie filtr ITG jest skrócony na kołnierzu, również obudowę przepływki 3" skracałem z każdej strony i wszystko ok.
roman_tyk Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Ma ktoś z Was tutaj logi skoksowanego BFB 163? Ciekaw jestem poziomu AFR przy pelnym obciazeniu powyzej 5000obr, seryjne mapki są bardzo bogate w paliwo.
JUZIU Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Panowie dużo zachodu było by zrobienie launch control w mojej 1.8T aeb?
marcindlug Opublikowano 10 Maja 2013 Opublikowano 10 Maja 2013 Nie wydaje mi sie zeby komp od aeb mial mozliwosc uruchomienia LC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się