Matt_21 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam. Kupiłem niedawno a4 b5 1.8t aeb quattro. Chciałbym wyciągnąć z niego ok. 230-250KM. Wydech jest już zrobiony (3" downpipe i dalej 2.75") zrobie FMIC i dolot ze stożkiem. i teraz pytanie brzmi jakie wtryski do tego potrzebuje? seryjne wystarczą czy trzeba zmieniac? jeśli tak to na jakie? i drugie pytanie jakie turbo bo wiem ze k03 nie da rady... jakie i z czego założyć turbo? jakiś kolektor podejdzie czy trzeba jakiś przerobić? pozdr ps. czytałem temat ale jest baaardzo długi i nie wiele znalazłem... z góry dziekuje za odpowiedzi
Matt_21 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 może podpowiesz gdzie to znalesc? bo temat ma 130stron i ciężko trochę...
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Wtryski 440ccm. Frontcooler. Dv forge007. Turbo GT2X. Mocne sprzeglo. Sztywny dolot. Kolektor ssacy pod turbo i dp. Na poczatek tyle. Reszta wyjdzie w praniu.
roman_tyk Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Panowie ile trzeba metrów tej tasmy zeby owinąć cały dp wzdluzny? TKANINA TAŚMA TERMOIZOLACYJNA 3x50mm 1250stC (3352431301) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. powoli robi się gorąco, już wiem dlaczego ludzie owijają, topi mi sie powoli przewód w peszlu 15cm od dp ktorym idzie + z alternatora
Booster Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 5-6mb wystarczy na downpipe, najlepiej jak wymontujesz dp i owiniesz go taśmą na mokro ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 12:45 ---------- PS: jakby co to mam wtryski 380cc/3bar
Tabasko Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 robił ktoś swapa układu hamulocwego do B6 z B7 2.0 T? Czy można pozostać przy dwumasie przy większej mocy i większych niutkach, czy pozostaje tylko jednomas?
roman_tyk Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 mozna zalozyc dwumase sprzeglo docisk od AVFA 1.9tdi Albo tylko dwumase + sprzeglo gocisk 2.6 V6 lub jakies wytwory z LT-eka i wtedy spokojnie moc pod 280 koni i 390nM
wampir Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Czy ktorys z zaworow z poniższego schematu ma wpływ na spadek doładowania i nizsza moc?
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 ma ktoś jakiś patent na dyskretny wlot na masce tak żeby powietrze dmuchało bezpośrednio na turbo i kolektor? przydało by się coś takiego na lato ale żeby też nie wyglądało jak wioska, coś co nie będzie się rzucało aż tak w oczy ---------- Post dopisany at 14:57 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ---------- coś takiego, tylko że po jednej stronie by wystarczył rzecz jasna w 1.8t NISSAN GT-R GTR 07+ WLOT WLOTY NA MASKE (3359532793) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. na czarnej masce w ogole nie rzucałby się w oczy ---------- Post dopisany at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- na allegro 4 stówki sztuka może w serwisie ASO Nissan byłoby taniej
kkrawat Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Myślisz, że to by dużo turbine schłodziło ??
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 turbine moze nie duzo ale na pewno pare stopni mniej pod maską by było z powodu dodatkowej wentylacji szczegolnie chodzi o trase, a tam potrafi byc gorąco... przynajmniej była by jakaś cyrkulacja i przeciąg zasada taka sama jak w mocnym kompie, jeden dodatkowy wolnoobrotowy wentylator z przodu obudowy, ktory wtlacza chlodne powietrze moze znacznie poprawic chlodzenie calej obudowy
wampir Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 W obudowie komputerowej podstawa to akurat wyciąg z budy Nie lepiej zdemontować osłone silnika z dołu?
pioteros Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 oslony juz dawno nie mam zreszta jej brak niewiele daje bo jak wiadomo gorace powietrze idzie do gory wiec wraz sie tloczy wszystko pod maske a tak może byłby jakiś ciąg co by to wytłoczył właśnie pod spód
roae Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 no masakra teraz w lecie jeszcze jak klime załączę to jakbym ADRem jechał
Tabasko Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 mozna zalozyc dwumase sprzeglo docisk od AVFA 1.9tdi czy ten zestaw podejdzie plug&play do 1.8T ? Czy będzie trzeba cos kombinować ?
OLI_B5 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 oli a jakie te inne furki sa ? Leon 2.0 zrobiony na 200 , astra 1.9 ctdi 195ps , 1.8t q 170 + soft Niby nie jedzie a jakos jedzie:facepalm:
roman_tyk Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Pany...ile to ma kuca i nM na "oko" masa 1540kg
?uki1984 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Czy ktorys z zaworow z poniższego schematu ma wpływ na spadek doładowania i nizsza moc? http://img571.imageshack.us/img571/7055/audi1u.jpg Cały ten układ może mieć wpływ jak jest nieszczelnosc albo któryś zaworek nie działa jak trzeba ---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ---------- mozna zalozyc dwumase sprzeglo docisk od AVFA 1.9tdiAlbo tylko dwumase + sprzeglo gocisk 2.6 V6 lub jakies wytwory z LT-eka i wtedy spokojnie moc pod 280 koni i 390nM A to 2.6 v6 sprzeglo i odcisk to z jakiego auta? No i graty z avf pasują do BFB? ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 00:43 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2013 at 23:11 ---------- A mozna zostawic dwumas z BFB i dac sprzeglo z AVFa, rok temu dawalem nowy dwumas i sprzeglo a boje sie jak polece 220-230kucy i ponad 300Nm to mi sie to sprzeglo wysra. Co proponujecie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się