?uki1984 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 oryginalnie inne rzecz jasna ale po zamienniku LUKa czy SACHSa to samo Czyli z AWX lub AVF powinno pasować ? Obecnie mam LUKa sprzeglo i dwumas dedykowane do BFB.
marcindlug Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Niestety nie pomoge w temacie bfb. W przypadku aeb sprzeglo bylo plug & play.
Tabasko Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Koledzy ile mozna bezpiecznie wycisnac mocy na turbinie KO4 i czy ona jest plug&play np do AVJ? Na jakiej mocy instalacja gazowa bezpiecznie wam dziala? Pytam bo dzis dowiedzialem sie ze z lpg pod powiedzmy 300ps moze byc duzy problem.
roman_tyk Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 sa tu tacy co jezdza na lpg przy takiej mocy a co to za k04? chinskie czy hybryda?
Tabasko Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 sa tu tacy co jezdza na lpg przy takiej mocya co to za k04? chinskie czy hybryda? No wlasnie nie wiem czy ktos taki jest dlatego pytam:-) gaz byl zalozony pare miesiecy temu bo samochod uzytkowany codziennie a dopiero niedawno wzial sie pomysl na mody mechaniczne. Dlatego pytam zeby nie zrobic siebie w jajo ze wszystkim. W planach mam garretta ogolnie. Ko4 to bardziej hybryda niz chiny
roman_tyk Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 musisz miec dwa reduktory mocne i na pewno niebieskie hany albo dragony inaczej nie wyrobisz?
Tabasko Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 musisz miec dwa reduktory mocne i na pewno niebieskie hany albo dragonyinaczej nie wyrobisz? Ok dzieki Artur za podpowiedz. Hany niebieskie mam wiec dowiem sie jak wyglada sprawa z tymi reduktorami. ---------- Post dopisany at 22:49 ---------- Poprzedni post napisany at 13:55 ---------- https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lpYQkCshDEA
Venom666 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Tabasko napisalem Ci na privie ze GOLD daje rade . Ja na MAXei z BRC robie 350 KM wiec nie trzeba 2 reduktorow . Ale reduktor kosztuje nowy 1000 zl . ---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- Ja jeszcze w sprawie zdjecia z rura odmy . Ja mam jeszcze jeden boczny maly ( fi 8 ) kruciec i niewiem gdzie ma byc.Jak kupilem auto to nic nie bylo podpiete . Myslalem ze zdajde do niego rurke ale nic nie mam a slysze ze gdzies leci "lewe" powietrze wszystko juz sprawdzilem a dziura gdzies jest . Ma moze ktos jakis wydruk z rurkami odmy i podcisnieni,,, wspomne ze mam AMB w automacie quattro.
?uki1984 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Jaką pompę paliwa BOSCHA moge u siebie założyć. Pytam bo nie jestem pewiem czy to było BOSCH 044 czy coś takiego. Pilne!!!
Booster Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Jaką pompę paliwa BOSCHA moge u siebie założyć. Pytam bo nie jestem pewiem czy to było BOSCH 044 czy coś takiego. Pilne!!! P&P do baku nie ma żadnej, możesz wyrezać kosz pod Boscha 040 ale wtedy poniżej 1/4 baku na zakrętach będzie brakowało paliwa, albo Boscha 044 wpiąć inline
roae Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 dp miałem całe pół roku, dziś się poddał-to chyba nie jest normalne? ---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ----------
hiszpan123 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 poddal sie na spawaniu, u siebie mam juz okolo 1 przelatane 50k i nic sie nie dzieje
Pawel_M Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 dp miałem całe pół roku, dziś się poddał-to chyba nie jest normalne?---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- http://s8.postimg.org/xe8ohj7ld/image.jpg Masz plecionkę ?? może są za duże naprężenia ???
Booster Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 dp miałem całe pół roku, dziś się poddał-to chyba nie jest normalne?---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:30 ---------- http://s8.postimg.org/xe8ohj7ld/image.jpg jaka grubość ścianki?
roae Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 no bandaża nie dałem, a grubość sprawdzę jutro jak zdemontuje
Tabasko Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 ja właśnie czekam na bandaż, może mi juz jutro przyjedzie mogłem pomyśleć o tym odrazu Inkognito czemu Ty mieszkasz tak daleko ---------- Post dopisany at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- Koledzy a takie pytanie, czy możliwe jest to że jeśli był źle wyregulowany gaz w samochodzie to na benzynie i gazie jechał słabiej i mogło go delikatnie szarpać, a po zmianie mapy gzu i usunięciu błędów wróciło wszystko do normy ? Czy raczej benzyna ma się ni jak do gazu?
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 ja właśnie czekam na bandaż, może mi juz jutro przyjedzie mogłem pomyśleć o tym odrazu Inkognito czemu Ty mieszkasz tak daleko ---------- Post dopisany at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- Koledzy a takie pytanie, czy możliwe jest to że jeśli był źle wyregulowany gaz w samochodzie to na benzynie i gazie jechał słabiej i mogło go delikatnie szarpać, a po zmianie mapy gzu i usunięciu błędów wróciło wszystko do normy ? Czy raczej benzyna ma się ni jak do gazu? Oczywiście że tak żle ustawione lpg rozjeżdza adaptacje kompa i potem jak przełaczysz na pb to też jest kicha dopóki komp znowu sie nie zaadapuje pod pb, sytuacje natychmiastowo ulecza kasowanie błedów lub odłaczenie aku.
Tabasko Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 ja właśnie czekam na bandaż, może mi juz jutro przyjedzie mogłem pomyśleć o tym odrazu Inkognito czemu Ty mieszkasz tak daleko ---------- Post dopisany at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- Koledzy a takie pytanie, czy możliwe jest to że jeśli był źle wyregulowany gaz w samochodzie to na benzynie i gazie jechał słabiej i mogło go delikatnie szarpać, a po zmianie mapy gzu i usunięciu błędów wróciło wszystko do normy ? Czy raczej benzyna ma się ni jak do gazu? Oczywiście że tak żle ustawione lpg rozjeżdza adaptacje kompa i potem jak przełaczysz na pb to też jest kicha dopóki komp znowu sie nie zaadapuje pod pb, sytuacje natychmiastowo ulecza kasowanie błedów lub odłaczenie aku. Nie spodziewał bym się tego, ale dziś po regulacji wszystko u mnie wróciło do normy. Dzięki za odpowiedz.
Venom666 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Niewiem jaka masz instalacje ,,, ale musisz miec tak wyregulowany gaz by czas wtrysku beznzyny jadac na gazie byl taki sam. Niewiem czy sie rozumiemy ale inaczej tego napisac nie potrafie . Odchylka powinna byc gora 3% i to lepiej by mial wiecej gazu .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się