pioteros Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 zalezy, te z bexa sa krotkie, do nowszych 1.8t sa ok, a do AEB/AJL nie kazdemu chce sie przerabiac mocowanie listwy zeby pasowaly, ale i te z bexa sa dobre do wykorzystania maksymalnie np k03s/k04 wzdluznych
Łukasz13 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ale stragan sie zrobił proponuje zamknąć temat.
pioteros Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 te 380tki z S3/TT to chyba najwieksze wtryski montowane seryjnie w vagach bez bezposredniego wtrysku?
bakuś Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 apropo straganu: Turbo audi A4 Passat K03 hybryda Kończyce Małe polecam, nasz klient. cos innego bedzie jedank
Imhotet Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 apropo straganu: Turbo audi A4 Passat K03 hybryda Kończyce Małe polecam, nasz klient. cos innego bedzie jedank Ładnie kolektor pospawany, turbo to też wasza robota ?
Imhotet Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Z czego jest zimna strona? Chyba po numerze mozna by dojsc, widać na zdjeci
Booster Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Panowie, chcę zrobić wydajniejszy układ paliwowy, w tej chwili mam seryjną pompę w baku i Boscha 044 zewnętrznie, jest plan żeby zastąpić serie Boschem 040 ale ona nie wejdzie w ori kosz, coś mi świta że 040 wchodzi P&P w kosz od audi 200 i lekkim przyrezaniu wpada do baku, chyba Thom4s swojego czasu jak miał GTRS-a to zrobił taki mod
gregor10 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Jakby ktoś chciał to mam do sprzedania 320 z BEX-a i 380cc z S3/TT plug and play do 1.8T. Info pw Z Bexa już nie ma są są , mam jeszcze jeden komplet
Booster Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 jaki model i jak to się ma do montażu w baku?
kamilb5 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Booster Prawie że P&P wtyczkę trzeba przerobić,i sitko od starego forda fiesty podchodzi bo ori ma za dużą średnicę.Reszta normalnie pasuje, ciśnienie jakie robi to 6bar-ów i przepływ 255L/h Potencjał do 500km. U mnie juz smiga 2,5roku i jest ok. Tu masz więcej info jak byś chciał. Pompa paliwa Walbro 255 Hi Press (GS342) z zestawem montażowym | Układ Paliwowy \ Pompa paliwa | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING
rozjemca Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 apropo straganu: Turbo audi A4 Passat K03 hybryda Kończyce Małe polecam, nasz klient. cos innego bedzie jedank Kupiłem właśnie tą hybrydę z kolektorem, bo karambol po 3 latach mi się zatarł (po wycieku oleju z miski olejowej). Zobaczymy ile się na niej wyciśnie.
Booster Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 BoosterPrawie że P&P wtyczkę trzeba przerobić,i sitko od starego forda fiesty podchodzi bo ori ma za dużą średnicę.Reszta normalnie pasuje, ciśnienie jakie robi to 6bar-ów i przepływ 255L/h Potencjał do 500km. U mnie juz smiga 2,5roku i jest ok. Tu masz więcej info jak byś chciał. Pompa paliwa Walbro 255 Hi Press (GS342) z zestawem montażowym | Układ Paliwowy \ Pompa paliwa | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING masz taką na sprzedaż?
krzysiekvtec Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Szybkie pytanie, czy bez kanału na parkingu uda sie wywalić puchę filtra powietrza i zmienić TIP w 1.8T ?
Dev Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Jak dojdziesz do sruby na opasce od turbo to tak
pioteros Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 spokojnie da rade nie raz wyjmowalem caly dolot nawet pod blokiem, wystarczy wkretak plaski, krzyzakowy, plaska 10tka
Dev Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 apropo straganu: Turbo audi A4 Passat K03 hybryda Kończyce Małe polecam, nasz klient. cos innego bedzie jedank Kupiłem właśnie tą hybrydę z kolektorem, bo karambol po 3 latach mi się zatarł (po wycieku oleju z miski olejowej). Zobaczymy ile się na niej wyciśnie. Nie spodziewaj sie cudow. Teoretycznie powinno byc ok 260-270kM ale strona goraca jest mała i tutaj jest pies pogrzebany. Ciekaw jestem jaką dali, czy od 005 czy wyzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się