gregor10 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Kup nowy Gdzie można kupic nowy? U mnie można kupić aktuator/gruszkę do 1.8T
maarkus Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Witam Panowie warto zainstalować taki TIP? Tip 1.8T audi passat Gubin Audi A4 A6 1.8T dolot TIP - nierdzewka Lublin rzeczywiście daje wzrost mocy o 8K.Czy będzie pasować pod zwykły filtr powietrza?Czy trzeba jeszcze coś dokupić? a może ktoś z forum ma do sprzedania ?
OLI_B5 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 WitamPanowie warto zainstalować taki TIP? Tip 1.8T audi passat Gubin Audi A4 A6 1.8T dolot TIP - nierdzewka Lublin rzeczywiście daje wzrost mocy o 8K.Czy będzie pasować pod zwykły filtr powietrza?Czy trzeba jeszcze coś dokupić? a może ktoś z forum ma do sprzedania ? Nie będzie pasować , jak nie zamierzasz wkładać większego turbo typu k03s to raczej nie opłaca Ci się kupować tipa... na forum chyba j4szczur czy jakoś tak mial niedawno do sprzedania pod ori puche więc musisz poszukac
pioteros Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 szukaj rury dolotowej gumowej od b6 1.8t, bedzie lepsza od seryjnej a dostaniesz ja za grosze ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- to jest seryjna z b5 a to z b6
MrTea Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Piter, a co za róznica między tymi tipami z B5 i b6? ..
Booster Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Piter, a co za róznica między tymi tipami z B5 i b6? .. z B6 jest sztywniejsza
pioteros Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 podejrzewam że miedzy tą z b6 a tipem metalowym jest już niewielka różnica, i tak średnica wlotowa do turba jest tylko jedna więc nie ma różnicy czy to guma czy metal, a ta gumowa z b6 jest dodatkowo pręgowana i się nie zapada jak seryjna na mbc i seryjnej dmuchawce miałem ponad 160mg/s wiec na pewno jest wystarczajaca do turbin pokroju k03s/k04
Booster Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 stalowy tip od seryjnego gumowego różni się tylko tym że jest dożywotny i nie tłumi dźwięku DV
maarkus Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 czyli za 50 dych lub 70 to warto zmienić ten tip seryjny..
omzig Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 dokladnie jak sie nie paluje to na wszystkim procz wtryskach mozna smigac ---------- Post dopisany at 08:07 ---------- Poprzedni post napisany at 08:06 ---------- To żeś mu doradził... jak wpakuje hybryde k03s która dmucha o wiele więcej "powietrza" to będzie miał ubogo i mase problemów z tym związanych. Ja u siebie jeździłem mając tylko k03s i seryjne wtryski i były problemy.Z tym, ze ja u siebie miałem podniesione doładowanie do 0,9bara jak zrobiłem podmianę turbo.
wampir Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Obys tylko odpowiednio mocno tak sie pacnął w czółko. I pacnij się też tak mówiąc to kilku osobom chociażby z tego forum, które zmieniły na hybrydy i/lub k04 i jezdziły na seryjnych wtryskach, a potem miały remont silnika. Siedzisz sobie przed monitorkiem i powtarzasz zasłyszane/przeczytane wcześniej teksty, a jak koledze przydaży sie awaria silnika to co mu powiesz? "Sorry taki mamy klimat?" :D a może "Czytalem, że u innych było OK" :D
Labiel Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 "Sorry taki mamy klimat?" Prędzej - takie mamy doładowanie Ale żeby sprawę merytorycznie wyjaśnić - na czym polega problem? Przecież teoretycznie po zmianie turbo ECU i tak powinien sterować odpowiednim ciśnieniem doładowania itp. Z czego więc wynika problem? Z innej charakterystyki wstawania turbo? Utrzymywania ciśnienia itp?
marcindlug Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 0.5b z k03 a 0.5b z k04 to nie jest to samo. Ladunek bedzie duzo wiekszy z k04 co oznacza ze bez strojenia bedzie ubogo i temperatura moze zabic silnik
Booster Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 0.5b z k03 a 0.5b z k04 to nie jest to samo. Ladunek bedzie duzo wiekszy z k04 co oznacza ze bez strojenia bedzie ubogo i temperatura moze zabic silnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się