Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hej na forum passata pisal koles ze do AEB pasuje sprzęgło z 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm). myślę że z AWX wytrzyma więcej jemu dziala a ma kolo 260km i 370nm

Opublikowano

wysłałem stary docisk i tarczę do P. Radzikowskiego, nabił nową wzmacnianą tarczę i docisk został wzmocniony o 60% (profilaktycznie)

ile wypłaciłeś ? mi już przy doładowaniu 0.8 bar smaży sprzęgło powyżej jest sam smród. Muszę się za to zabrać jak najszybciej.

Opublikowano

wysłałem stary docisk i tarczę do P. Radzikowskiego, nabił nową wzmacnianą tarczę i docisk został wzmocniony o 60% (profilaktycznie)

ile wypłaciłeś ? mi już przy doładowaniu 0.8 bar smaży sprzęgło powyżej jest sam smród. Muszę się za to zabrać jak najszybciej.

a ile masz Nm że tak Ci smaży te sprzeglo?

Opublikowano

powinno być ok 280 ale nie mogę zrobić wykresu żeby mieć pewność bo sprzęgło robi uślizgi przy pełnym booscie ( 1 bar )

Opublikowano

powinno być ok 280 ale nie mogę zrobić wykresu żeby mieć pewność bo sprzęgło robi uślizgi przy pełnym booscie ( 1 bar )

jak robiełm chipa 2 lata temu na pełnej seri z dupowatymi świecami to wypluło ma 260 Nm o tamtej pory doszło sporo nowych gratów i napewno jest wiecej Nm i tylko raz przejarałem sprzegło a tak to klei za***iście, kolega też ma b5 1.8T i testuje różne softy teraz bo ma problem ze spalaniem stukowym i taż nie narzeka na sprzegło wiec chyba musisz ostro strzelać ze sprzegła jak tak Ci sie uślizguje :decayed:

Opublikowano

Nie robiłem jeszcze sprzęgła a lata robią swoje. Jak już mam wymieniać to zrobię pod siebie żeby mieć spokój na jakiś czas. Nie strzelam ze sprzęgła przy starcie tylko pomiędzy 1 a 2 i 2 a 3 przy szybszej zmianie biegów. Jak jeżdżę spokojnie to jest ok.

Opublikowano

wie ktoś może jakie przełożenia ma skrzynia od 2.8 czy opłacało by się założyć taką skrzynie do AEB?? zyskam coś na tym czy raczej stracę lub jest to bez sens...

Opublikowano

jest pytanie co chcesz zyskać - lepsze przyspieszenie czy większy v-max.

Opublikowano

Zyskasz na predkosci ale stracisz na przyspieszeniu

musisz zmienic tez tylny dyfer

Opublikowano

wie ktoś może jakie przełożenia ma skrzynia od 2.8 czy opłacało by się założyć taką skrzynie do AEB?? zyskam coś na tym czy raczej stracę lub jest to bez sens...

Nie ma sensu.

Opublikowano

hmmm i tu jest pytanie o ile spadnie przyspieszenie... muszę to przemyśleć ze 3 razy...[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 13:20_________________________________________________gregory zmieniłem zawór n75 na ten z rs2 i teraz sytuacja nies taka jak była że przy doładowaniu około 1.4 bara jest strzał i T przechodzi w stan awaryjny na moje jest to za duże doładowanie turbo nie moze go utrzymać i przechodzi w stan awaryjny jak pojadę do tunera na jaki bost naj lepiej ustawić??

Opublikowano

Jakie turbo, tylko nie pisz K04 bo K04 to była cała rodzina.

Opublikowano

Jakie turbo, tylko nie pisz K04 bo K04 to była cała rodzina.

hmmm no to mnie zabiłeś.... :mysli: nie wiem :wallbash:

Opublikowano

jakie doładowanie wytrzymuje DV z audi TT ?

Opublikowano

wrzuci mi ktoś numer katalogowy ? Taniej w seacie czy w skodzie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...