Mabrothrax Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Zobaczymy więc jak po strojeniu wyjdzie to wszystko najwyżej się zmieni. Mam dwa sprzęgła w zanadrzu
lookhash Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Hej na forum passata pisal koles ze do AEB pasuje sprzęgło z 1,9 tdi AWX o nr kompletu sachsa 3000 844 701 i zarówno diesel jak i benzyna mają po 23 zęby na tarczy sprzęgłowej. Jak ktoś chce żeby było taniej wystarczy założyć sam docisk od AWXa tylko o średnicy 228mm (występowały 2 rodzaje 228mm i 240mm). myślę że z AWX wytrzyma więcej jemu dziala a ma kolo 260km i 370nm
domjenick Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 240 występują tylko w silnikach v6 i v8
szczuraz Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 wysłałem stary docisk i tarczę do P. Radzikowskiego, nabił nową wzmacnianą tarczę i docisk został wzmocniony o 60% (profilaktycznie) ile wypłaciłeś ? mi już przy doładowaniu 0.8 bar smaży sprzęgło powyżej jest sam smród. Muszę się za to zabrać jak najszybciej.
JUZIU Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 wysłałem stary docisk i tarczę do P. Radzikowskiego, nabił nową wzmacnianą tarczę i docisk został wzmocniony o 60% (profilaktycznie) ile wypłaciłeś ? mi już przy doładowaniu 0.8 bar smaży sprzęgło powyżej jest sam smród. Muszę się za to zabrać jak najszybciej. a ile masz Nm że tak Ci smaży te sprzeglo?
szczuraz Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 powinno być ok 280 ale nie mogę zrobić wykresu żeby mieć pewność bo sprzęgło robi uślizgi przy pełnym booscie ( 1 bar )
JUZIU Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 powinno być ok 280 ale nie mogę zrobić wykresu żeby mieć pewność bo sprzęgło robi uślizgi przy pełnym booscie ( 1 bar ) jak robiełm chipa 2 lata temu na pełnej seri z dupowatymi świecami to wypluło ma 260 Nm o tamtej pory doszło sporo nowych gratów i napewno jest wiecej Nm i tylko raz przejarałem sprzegło a tak to klei za***iście, kolega też ma b5 1.8T i testuje różne softy teraz bo ma problem ze spalaniem stukowym i taż nie narzeka na sprzegło wiec chyba musisz ostro strzelać ze sprzegła jak tak Ci sie uślizguje
szczuraz Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Nie robiłem jeszcze sprzęgła a lata robią swoje. Jak już mam wymieniać to zrobię pod siebie żeby mieć spokój na jakiś czas. Nie strzelam ze sprzęgła przy starcie tylko pomiędzy 1 a 2 i 2 a 3 przy szybszej zmianie biegów. Jak jeżdżę spokojnie to jest ok.
Inkognito Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 wie ktoś może jakie przełożenia ma skrzynia od 2.8 czy opłacało by się założyć taką skrzynie do AEB?? zyskam coś na tym czy raczej stracę lub jest to bez sens...
szczuraz Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 jest pytanie co chcesz zyskać - lepsze przyspieszenie czy większy v-max.
Dev Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Zyskasz na predkosci ale stracisz na przyspieszeniu musisz zmienic tez tylny dyfer
gregory Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 wie ktoś może jakie przełożenia ma skrzynia od 2.8 czy opłacało by się założyć taką skrzynie do AEB?? zyskam coś na tym czy raczej stracę lub jest to bez sens... Nie ma sensu.
Inkognito Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 hmmm i tu jest pytanie o ile spadnie przyspieszenie... muszę to przemyśleć ze 3 razy...[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 13:20_________________________________________________gregory zmieniłem zawór n75 na ten z rs2 i teraz sytuacja nies taka jak była że przy doładowaniu około 1.4 bara jest strzał i T przechodzi w stan awaryjny na moje jest to za duże doładowanie turbo nie moze go utrzymać i przechodzi w stan awaryjny jak pojadę do tunera na jaki bost naj lepiej ustawić??
gregory Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Jakie turbo, tylko nie pisz K04 bo K04 to była cała rodzina.
Inkognito Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Jakie turbo, tylko nie pisz K04 bo K04 to była cała rodzina. hmmm no to mnie zabiłeś.... nie wiem
marcindlug Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 mysle ze mozna przyjac smiale zalozenie ze k04-015
szczuraz Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 jakie doładowanie wytrzymuje DV z audi TT ?
szczuraz Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 wrzuci mi ktoś numer katalogowy ? Taniej w seacie czy w skodzie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się