Rapik Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Pytanie z serii 'dziwnych' do znawców tematu. Czy da się coś wywnioskować z tego zdjęcia co tam za zmiany poczyniono w silniku? Edytowane 6 Października 2015 przez Rapik
Dev Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Ktòś pomalował pokrywe zaworòw...
bongod Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Nowa rura przy przepustnicy Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
wampir Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Ktoś trochę pomodził. Swieci się FMIC i jak pisali przedmówcy jest wstawiony silikonowy element przy przepustnicy. Coś tam jest też jasnego przy obudowie filtra powietrza wiec zapewne TIP. Zmienione sa też wężyki podciśnienia np. do DV. Trzebaby zobaczyć co pod kolektorem jest zrobione np. z N249. Bo to, że kolektor dolotowy jest pomalowany i różne śrubki to chyba każdy widzi. Czyje to auto? Chcesz je kupic?
bongod Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Gdzieś czerwony dekiel już widziałem a to chyba nie częsty widok . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 ma naklejke R na pokrywie, dobre 10 kunia wiecej
bjoern Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/992-bmw-e46-diesel.htmlco sądzicie o takim zestawie? Do ilu "kunia" to się nada? Brak miejsca na map sensor, czy to ma znaczenie w 1.8t bfb? Bo u mnie zamiast tego chyba przepływomierz jest i tyle, nie? Wejdzie to bez problemu pod zderzak czy trochę jest zabawy?
Dev Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Nie wiem czy znajdziesz do tego odpowiednio duze turbo
krzysiekvtec Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 za mała srednica rur map sensor musi byc i to dodatkowy koszt będzie, rdzeń mały jednym slowem na to samo wyjdzie co dsmic
bjoern Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Macie jakąś alternatywę skąd brać gotowy zestaw montażowy? fmic do około 280km. A map sensor jest w starym IC czy nie?
pioteros Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 jedyna alternatywa to custom, placisz wiecej ale mozesz za to sobie wymagac i bedzie wsystko cacy
bjoern Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 to co w końcu? dev pisze o turbo jakby to był fmic jakiś ogromny, a pioteros znowu jakby był do d*py i mały. Pełno ludzi kupuje w tym fmic.pl i są zadowoleni podajcie chociaż jakieś parametry optymalne oraz jak możesz to odpisz mi z tym map sensorem, jest w starym IC również to ustrojstwo? Chyba, że sobie ze mnie jaja robicie bo to nieodpowiedni dział czy coś to nakierujcie na prawidłowy
marcindlug Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Tak, w starym ic masz mapsensor i w orurowaniu fmic musisz miec na niego miejsce. Nie wiem czy zmiesci sie pod zderzakiem bez podcinania belki, sam intercooler nie jest zly ale do 280km moze byc za maly. Srednicy rur nie widze ale teoretycznie srednice powinny byc rowne wylotowi z turbo na odcinku turbo > ic i rowne srednicy przepustnicy na odcinku ic > przepustnica. Pytaj smialo Edytowane 12 Października 2015 przez marcindlug
pioteros Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) 2.5 cala za ickiem to jest optimum a wiekszosc zestawow plugnplay made in china maja tylko 2 cale a wyjsciu z chlodnicy Edytowane 12 Października 2015 przez pioteros
bjoern Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 No to chyba nie problem wyrezać miejsce na mapsensor? podcinanie belki biorę pod uwagę 2,5cala to już kawał rury, co z lagiem? p&p swoją drogą ale w tej firmie chyba wszystko jest robione w Polsce, nie mam pewności 100% ale przypomniało mi się o Inkognito, on czasem nie robi całych zestawów?
marcindlug Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Widze ze mit laga zyje i ma sie swietnie... faktycznie uklad zwiekszy swoja pojemnosc ale nie na tyle zeby bylo to uciazliwe czy wrecz wyraznie zauwazalne
krzysiekml Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Daniel,kiedyś miałem fmica na rurach 2'' i icek 14 cm i dawał radę przy około 250KM teraz mam rury 2,5'' i icek 18cm turbo ładuje 1bar przy 2.800-3000 obr to tyle co do laga temp. 35-45stC w dolocie
bjoern Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Co bym gdzieś nie czytał to ktoś pisze o lagu, a to moja pierwsza turbobena więc osobiście mam małe doświadczenie hmmm czyli takie minimum szukać 550x180x65mm, z wyjściami i rurami 2,5", si? no to ładnie wstaje ale temp. chyba i tak spora? Edytowane 12 Października 2015 przez bjoern
krzysiekvtec Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 z tym map sensorem to widze podejscie masz na lajcie a tak ci się tylko wydaje najmniejsza nieszczelnosci i bedzie d*pa, jak robić orurowanie to caly kawalek pospawany i tlyko konce na lącznikach silikonowych przy tej mocy 63mm ruru i ic czy to 18 czy 23 i tak tniesz belke wiec nabieraj 550x230x65
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się