MrTea Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Panowie, zrobiłem upragnionego fmica. Po jego założeniu (orurowanie 57mm fmic 180mm) przepływ spadł z ok 178 do 165 mgs.. Nowe logi do wglądu: http://vaglog.pl/log_248432.html Myślicie że jeszcze coś uda się ugrać na tym setupie? Hybryda od DEVa, wtryski BEX, Fmic, (osprzęt sprawny - nowa n75, dv, gruszka w turbo) Edytowane 2 Lutego 2016 przez MrTea
MrTea Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Zrobie logi jeszcze raz i wrzuce na forum. Edytowane 2 Lutego 2016 przez MrTea
-sebo- Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Czy wtryski z audi tt BAM 380cc podejda do AEB?
krzysiekvtec Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Wydaje mi się czy turbo wstaje ci dopiero przy 3500 rpm a nawet dalej
Galetto Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Myślicie że jeszcze coś uda się ugrać na tym setupie? Masz już koniec wtrysków więc już za dużo nie ugrasz. Wszystkiego nie widać więc nie wiadomo jak zapłon jak paliwo bo to też ważne przy ostatecznym wyniku. czy turbo wstaje ci dopiero przy 3500 rpm a nawet dalej Wstaje, a osiąga max zadane ciśnienie to inna inszość.
miecio7934 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 pytanie bardziej do tych co już robili lub wiedzą co i jak 1.8t BFB zmieniam - wtryski - fmic - dp - tip - turbo K03RS2 od gregora zostaje seryjny wydech, pompa paliwa, kolektor oraz sprzęgło seria jakiej mocy/momentu mogę się spodziewać oraz co by się przydało zmienić ?
pioteros Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 bez sensu to robic jesli nie ruszasz sprzegla i pompki paliwa, po co stroic 4 razy, zrob wszystko porzadnie i jedz na program
wampir Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Wtryski BAM albo z volvo o koncowce 830, FMIC 180tka, DP obowiązkowo, TIP o średnicy pod turbo najlepiej u tunera na aucie bo wysyłkowo ciężko. Seryjny wydech i kolektor wydechowy pewnie nie puszcza powyżej realnych 250KM jeżeli turbo ma pochodzić dluzej niż sezon i nie było płakania ze gruszka oslabla albo luz na wirniku. Pompa zostaje seryjna jeżeli jest sprawna. Sprzeglo zostaw - jeżeli padnie to możesz wstawić z 1.9tdi AWX. Najlepiej oddac auto do jednej osoby aby nie było zwalania jednego wykonawcy na drugiego ze cos poszlo nie tak. Co do mocy jakie można uzyskac to www.gregor10.pl
MrTea Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 ok, u mnie piszczy przy mocnym deptaniu spod maski więc nieszczelność, lekko się poci na map sensorze więc i on może być winowajcą całego zajścia. Musze uszczelnić otwór na podstawce wiekszym oringiem (pamieta ktoś średnice?) Mam nadzieje że po tym parametry wróca do normy.
gregor10 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 pytanie bardziej do tych co już robili lub wiedzą co i jak 1.8t BFB zmieniam - wtryski - fmic - dp - tip - turbo K03RS2 od gregora zostaje seryjny wydech, pompa paliwa, kolektor oraz sprzęgło seria jakiej mocy/momentu mogę się spodziewać oraz co by się przydało zmienić ? tu masz taki zestaw jak planujesz http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-quattro-k03rs-hybryda-246km-354nm/
MrTea Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 racja Lukasz, starsza wersja miała otwór 18mm. I tyle też mam. jeszcze mam jeden niepokojący objaw którego wcześniej nie było. Po odjęciu gazu mam dźwięk jakbym zainstalował w aucie blowofa. Jakieś pomysły?
MrTea Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 zrebaka nie ma. Tylko takie psss dv ma półtora roku od nowości.
szakal222 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 No gdzies powietrze spyla i raczej zaworem bo to onzdejmuje nadmiar cisnienia w dolocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się