Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

K2 Akra :naughty:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Panowie, zrobiłem upragnionego fmica.

Po jego założeniu (orurowanie 57mm fmic 180mm) przepływ spadł z ok 178 do 165 mgs..

Nowe logi do wglądu:

http://vaglog.pl/log_248432.html

Myślicie że jeszcze coś uda się ugrać na tym setupie?

Hybryda od DEVa, wtryski BEX, Fmic, (osprzęt sprawny - nowa n75, dv, gruszka w turbo)

Edytowane przez MrTea
Opublikowano

Pokaz 115 118

Opublikowano (edytowane)

Zrobie logi jeszcze raz i wrzuce na forum.

Edytowane przez MrTea
Opublikowano

Czy wtryski z audi tt BAM 380cc podejda do AEB?

Opublikowano

Wydaje mi się czy turbo wstaje ci dopiero przy 3500 rpm a nawet dalej

Opublikowano

Myślicie że jeszcze coś uda się ugrać na tym setupie?

Masz już koniec wtrysków więc już za dużo nie ugrasz. :D

Wszystkiego nie widać więc nie wiadomo jak zapłon jak paliwo bo to też ważne przy ostatecznym wyniku. :D


czy turbo wstaje ci dopiero przy 3500 rpm a nawet dalej

Wstaje, a osiąga max zadane ciśnienie to inna inszość.

Opublikowano

Nieszczelność

Opublikowano

pytanie bardziej do tych co już robili lub wiedzą co i jak

1.8t BFB

zmieniam

- wtryski

- fmic

- dp

- tip

- turbo K03RS2 od gregora

zostaje seryjny wydech, pompa paliwa, kolektor oraz sprzęgło seria

jakiej mocy/momentu mogę się spodziewać oraz co by się przydało zmienić ?

Opublikowano

bez sensu to robic jesli nie ruszasz sprzegla i pompki paliwa, po co stroic 4 razy, zrob wszystko porzadnie i jedz na program

Opublikowano

Wtryski BAM albo z volvo o koncowce 830, FMIC 180tka,

DP obowiązkowo, TIP o średnicy pod turbo najlepiej u tunera na aucie bo wysyłkowo ciężko.

Seryjny wydech i kolektor wydechowy pewnie nie puszcza powyżej realnych 250KM jeżeli turbo ma pochodzić dluzej niż sezon i nie było płakania ze gruszka oslabla albo luz na wirniku.

Pompa zostaje seryjna jeżeli jest sprawna. Sprzeglo zostaw - jeżeli padnie to możesz wstawić z 1.9tdi AWX.

Najlepiej oddac auto do jednej osoby aby nie było zwalania jednego wykonawcy na drugiego ze cos poszlo nie tak.

Co do mocy jakie można uzyskac to www.gregor10.pl

Opublikowano

ok, u mnie piszczy przy mocnym deptaniu spod maski więc nieszczelność, lekko się poci na map sensorze więc i on może być winowajcą całego zajścia.

Musze uszczelnić otwór na podstawce wiekszym oringiem (pamieta ktoś średnice?)

Mam nadzieje że po tym parametry wróca do normy.

Opublikowano

Otwór 12mm ma

Opublikowano

pytanie bardziej do tych co już robili lub wiedzą co i jak

1.8t BFB

zmieniam

- wtryski

- fmic

- dp

- tip

- turbo K03RS2 od gregora

zostaje seryjny wydech, pompa paliwa, kolektor oraz sprzęgło seria

jakiej mocy/momentu mogę się spodziewać oraz co by się przydało zmienić ?

tu masz taki zestaw jak planujesz

http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-quattro-k03rs-hybryda-246km-354nm/

Opublikowano

racja Lukasz, starsza wersja miała otwór 18mm. I tyle też mam.


jeszcze mam jeden niepokojący objaw którego wcześniej nie było. Po odjęciu gazu mam dźwięk jakbym zainstalował w aucie blowofa. Jakieś pomysły?

Opublikowano

Taki dzwiek jak zrebaczek ?do od dv

Opublikowano

zrebaka nie ma. Tylko takie psss :D dv ma półtora roku od nowości.

Opublikowano

No gdzies powietrze spyla i raczej zaworem bo to onzdejmuje nadmiar cisnienia w dolocie

Opublikowano

A jaki masz filtr powietrza???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...