Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, zrobiłem upragnionego fmica.

Po jego założeniu (orurowanie 57mm fmic 180mm) przepływ spadł z ok 178 do 165 mgs..

Nowe logi do wglądu:

http://vaglog.pl/log_248432.html

Myślicie że jeszcze coś uda się ugrać na tym setupie?

Hybryda od DEVa, wtryski BEX, Fmic, (osprzęt sprawny - nowa n75, dv, gruszka w turbo)

Edytowane przez MrTea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślicie że jeszcze coś uda się ugrać na tym setupie?

Masz już koniec wtrysków więc już za dużo nie ugrasz. :D

Wszystkiego nie widać więc nie wiadomo jak zapłon jak paliwo bo to też ważne przy ostatecznym wyniku. :D


czy turbo wstaje ci dopiero przy 3500 rpm a nawet dalej

Wstaje, a osiąga max zadane ciśnienie to inna inszość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie bardziej do tych co już robili lub wiedzą co i jak

1.8t BFB

zmieniam

- wtryski

- fmic

- dp

- tip

- turbo K03RS2 od gregora

zostaje seryjny wydech, pompa paliwa, kolektor oraz sprzęgło seria

jakiej mocy/momentu mogę się spodziewać oraz co by się przydało zmienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sensu to robic jesli nie ruszasz sprzegla i pompki paliwa, po co stroic 4 razy, zrob wszystko porzadnie i jedz na program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski BAM albo z volvo o koncowce 830, FMIC 180tka,

DP obowiązkowo, TIP o średnicy pod turbo najlepiej u tunera na aucie bo wysyłkowo ciężko.

Seryjny wydech i kolektor wydechowy pewnie nie puszcza powyżej realnych 250KM jeżeli turbo ma pochodzić dluzej niż sezon i nie było płakania ze gruszka oslabla albo luz na wirniku.

Pompa zostaje seryjna jeżeli jest sprawna. Sprzeglo zostaw - jeżeli padnie to możesz wstawić z 1.9tdi AWX.

Najlepiej oddac auto do jednej osoby aby nie było zwalania jednego wykonawcy na drugiego ze cos poszlo nie tak.

Co do mocy jakie można uzyskac to www.gregor10.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, u mnie piszczy przy mocnym deptaniu spod maski więc nieszczelność, lekko się poci na map sensorze więc i on może być winowajcą całego zajścia.

Musze uszczelnić otwór na podstawce wiekszym oringiem (pamieta ktoś średnice?)

Mam nadzieje że po tym parametry wróca do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie bardziej do tych co już robili lub wiedzą co i jak

1.8t BFB

zmieniam

- wtryski

- fmic

- dp

- tip

- turbo K03RS2 od gregora

zostaje seryjny wydech, pompa paliwa, kolektor oraz sprzęgło seria

jakiej mocy/momentu mogę się spodziewać oraz co by się przydało zmienić ?

tu masz taki zestaw jak planujesz

http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-190km-quattro-k03rs-hybryda-246km-354nm/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja Lukasz, starsza wersja miała otwór 18mm. I tyle też mam.


jeszcze mam jeden niepokojący objaw którego wcześniej nie było. Po odjęciu gazu mam dźwięk jakbym zainstalował w aucie blowofa. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...