cinkers Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) 210 jest realne, pod warunkiem ze motor zdrowy i turbo też Czyli turbo w IDEALNYM stanie i wymienione wszystkie zaworki, węże etc. na nowe? Do tego 100% szczelny układ. Moim zdaniem nie do osiągnięcia w aucie 14-letnim albo dodatkowy worek pieniędzy do włożenia. Ekspertem nie jestem ale kilka wykresów widziałem i takie wyniki to rzadkie przypadki. Bywają tacy którym zależy na cyferkach i wyciskają setup do granic możliwości żeby przejechać się kilka razy spod świateł i zajechać turbinę ale zakładam, że nikt o zdrowych zmysłach tego tutaj nie robi... P.S. Ja na tym setupie wyciągnąłem 200PS. Pewnie można być coś więcej podkręcić do granic ale dla 3-5 koni mijało się to dla mnie z celem. Edytowane 31 Marca 2016 przez cinkers
MrTea Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 i wszystko kwestia tego jak moc osignieta .. czy przy np. 5 tyś obr a pozniej spada czy do samego końca sie utrzymuje
audicoman Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Czyli turbo w IDEALNYM stanie i wymienione wszystkie zaworki, węże etc. na nowe? Do tego 100% szczelny układ. Moim zdaniem nie do osiągnięcia w aucie 14-letnim albo dodatkowy worek pieniędzy do włożenia. Wszystko zależy czy auto zadbane i jak było użytkowane, serwisowane od nowości. Jeśli ktoś dba to ma.
MrTea Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ponowie info, bo dość pilnie się zrobiło.. Panowie, będzie mi znajomy strugał nowe większe DP, min. 2.75" albo 3" (dalej wydech 2,5" na 2 przelotowych tłumikach) .. Pytanie mam takie, turbo to K03s .. która flansza będzie pasowała pod stronę gorącą w takim turbo .. Poniżej porównanie 2,75" vs 3" .. widac że nie tylko otwór większy ale i inny rozstaw śrub ... Ma ktoś takie turbo na wierzchu zeby zmierzyć stronę gorącą i rozstaw śrub? Proszę o rade.
krzysiekvtec Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 ktos wkładał zewnetrzny regulator cisnienia paliwa zeby podniesc wydajnosć wtrysków ? co kupic gdzie i jak podłaczyc
MrTea Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Z tego co wiem na tego nie reklamacji jeśli chodzi o działanie: http://fmic.pl/regulatory-cisnienia-paliwa/676-regulator-cisnienia-paliwa.html
roman_tyk Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) kolektor hi flow wydechowy na duze mocy pod seryjne turbo, z jednym peknieciem, majsterowicz spawacz zapewne sobie naprawi. 80zl Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez roman_tyk
MrTea Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Roman wyrzuciłeś go i masz seryjny? Nie chciałeś go spawać i do siebie dać z powrotem?
roman_tyk Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Roman wyrzuciłeś go i masz seryjny? Nie chciałeś go spawać i do siebie dać z powrotem? a daj mnie spokoj ja nie mam spawarki ani od tego fachowca auto mi potrzebne do jezdzenia od razu, nie mam zastepczego Jakby kto chcial sie z tym pobawic to link ponizej http://a4-klub.pl/index.php?/topic/354781-kolektor-wydechowy-hi-flow-hiper-moc-18t-80zl/?view=findpost&p=4799847 Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez roman_tyk
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Potrzebuje ktos uszczelniaczy zaworowych do 1.8 czy 1.8T B5 ? Mam kpl do "oddania"
szakal222 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Beda pasowac do AVJ ? ,jaka cena
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Beda pasowac do AVJ ? ,jaka cena Sprawdze i dam znac.
pioteros Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 wszedzie szly te same zdaje mniE sie
Sedrak Dan Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 ośka mnie ogranicza... 260ps powinno wystarczyć po co ci to...i tak zawsze bedzie ktos szybszy. Taniej Cie wyjdzie zakup eski no chyba ze moce ze styropianu i trytytki chcesz zrobic tak jak wiekszosc ludzi.... Ile kosztuje taki zestaw, że taniej "eska" ? FMIC , wtryski, DP i mod ? Łączny koszt ile wyjdzie ? Sam będę się przymierzał do tego zestawu , jak tylko ogarnę zakup mieszkania i LPG lepsze zamontuje. Celuje maks w 190-200. Nie chce płakać jak deszcz spadnie i turbo wymieniać jak to całe jest . Głównie chciałbym bardziej czuć kopa. Auto się zbiera, ale całe życie ropniakami jeździłem i brakuje mi tego "ciągu" , masażu pleców Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest , a tymi 190-200 ?
roman_tyk Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest , a tymi 190-200 ? Na serii jazda jest bardzo smutna, ciezko pod gorke podjechac, po wirusie w serii jest spora roznica. Jakby co mam reduktor lpg co starczy na 200ps
cinkers Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 ośka mnie ogranicza... 260ps powinno wystarczyć po co ci to...i tak zawsze bedzie ktos szybszy. Taniej Cie wyjdzie zakup eski no chyba ze moce ze styropianu i trytytki chcesz zrobic tak jak wiekszosc ludzi.... Ile kosztuje taki zestaw, że taniej "eska" ? FMIC , wtryski, DP i mod ? Łączny koszt ile wyjdzie ? Sam będę się przymierzał do tego zestawu , jak tylko ogarnę zakup mieszkania i LPG lepsze zamontuje. Celuje maks w 190-200. Nie chce płakać jak deszcz spadnie i turbo wymieniać jak to całe jest . Głównie chciałbym bardziej czuć kopa. Auto się zbiera, ale całe życie ropniakami jeździłem i brakuje mi tego "ciągu" , masażu pleców Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest , a tymi 190-200 ? Moce rzędu 190-200 są relatywnie tanie do osiągnięcia i moim zdaniem w to warto się bawić. Ja za FMICa płaciłem 1400 chyba, DP 400zl, wtryski nie pamietam ale z BEXa nie sa drogie. Na koncu soft - tutaj co tuner to inna cena ale jak dobrze poszukasz to tez Ci portfela nie wyczysci. Jesli nie chcesz od razu tyle wkladac to ja zaczalbym od DP, wtryskow i softu a FMIC gdzies tam na koncu. Roznica jest odczuwalna - przynajmniej ja czulem po tych modyfikacjach i auto jedzie inaczej. W serii ten samochod prawie nie przyspiesza... Ale najpierw logi i sprawdzi kondycje silnika zeby pieniedzy na marne nie ladowac
krzysiekvtec Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Jak zdrowe turbo to i 210km na wtryskach bex zrobisz ale co z tego jak to się Zagórski w 10 sekund dp fmic podstawa tip opcjonalnie, ale pamiętaj zawsze za strojenie płacisz tyle samo więc lepiej się przygotuj zrob co masz do zrobienia a później jedz na strojenie
Sedrak Dan Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Ogólnie odczuwalna jest różnica między 163 (o ile tyle jeszcze jest , a tymi 190-200 ? Na serii jazda jest bardzo smutna, ciezko pod gorke podjechac, po wirusie w serii jest spora roznica. Jakby co mam reduktor lpg co starczy na 200ps Na razie właśnie tylko reduktor wymieniłem Jak zdrowe turbo to i 210km na wtryskach bex zrobisz ale co z tego jak to się Zagórski w 10 sekund dp fmic podstawa tip opcjonalnie, ale pamiętaj zawsze za strojenie płacisz tyle samo więc lepiej się przygotuj zrob co masz do zrobienia a później jedz na strojenie "Zagórski w 10 sekund " nie rozumiem Ja mam plan by wtryski =>DP => FMIC => tip jak nie będzie jakoś drogo => Chip => i wywalenie dwóch tłumików z tyłu na sportowe i finito. Może się skusze na 17" felgi i większe hamulce , ale kupiłem w tamtym roku nówki 16" . Dalej nic nie robię, bo nigdy tego auta nie sprzedam
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 wszedzie szly te same zdaje mniE sie jo, B5, 6 i 7 maja takie saME
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się