arek_cccp Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Skoro nie chcesz podnosić mocy to po co pchać sie w kute korby ? Ja myślę, że przy sofcie od Grześka nie powinieneś się bać o to, że Ci korbę urwie aczkolwiek zrobisz jak uważasz. Zakładając kutą korbę szkoda nie wykorzystać potencjału wtedy .
Mizur138 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Skoro nie chcesz podnosić mocy to po co pchać sie w kute korby ? Ja myślę, że przy sofcie od Grześka nie powinieneś się bać o to, że Ci korbę urwie aczkolwiek zrobisz jak uważasz. Zakładając kutą korbę szkoda nie wykorzystać potencjału wtedy . Arek pewnie masz i racje ale pamietaj ze zawsze malo jest komus kto juz chwile posmiga i chce wiecej,wiec napewno nie odrzucam mozliwosc pojsc wyzej,napewno wiem ze chciał bym Nm podkrecic od dołu
pioteros Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 wpierw piszesz ze na pewno nie bedzie a potem ze bedzie...
Mizur138 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Ja mowie aby o zwiekszeniu momentu z dołu,ale narazie mi wystarcza tak jak jest i bardziej robił bym ten zabieg po to zeby silnik nie byl az tak zylowany..
Docki95 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Panowie, wtryski z saaba 350cc przy 3 barach, mogę wrzucić do ANB 4 bar regulator bez żadnej korekty? ECU samo sobie wysteruje tak żeby było w miarę git? I stare wtryski miały 16 ohm, a te 12 ohm. 320cc z BEX'a śmigały bez korekt i nic sie nie działo, jednak tutaj to duży przeskok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pioteros Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 a co korba ma wspolnego z wyzylowaniem albo zuzyciem, albo peka albo nie, czy kute czy nie silnik tak samo pracuje chyba ze zastosujesz jaksi mega lekki komplet z tlokami za grube $$$ Panowie, wtryski z saaba 350cc przy 3 barach, mogę wrzucić do ANB 4 bar regulator bez żadnej korekty? ECU samo sobie wysteruje tak żeby było w miarę git? I stare wtryski miały 16 ohm, a te 12 ohm. 320cc z BEX'a śmigały bez korekt i nic sie nie działo, jednak tutaj to duży przeskokWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk niewtryski z bexa tez na pewno nie hulaly tak samo jak stare, przelewalo silnik - ecu az takie madre nei jest
bjoern Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 wspolnego z wyzylowaniem albo zuzyciem, albo peka albo nie, no jak to? kutej tak łatwo nie wygnie jak seryjnej, po to są kute, nie? ja też jestem za tym, żeby wsadzić kute i kilka innych ulepszeń i na to K04-064 i móc mieć jak jak najlepszy dół i mocną górę
wampir Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 no i wszystko jasne panowie choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic teraz wystarczy wymienić korby i panewki tak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robi Bjoern czyżbys stroił kiedyś to turbo ze tak znasz jego możliwości? Niech zgadnę, ten kto ją zrobił mówił, że ma zapas na 3xxKM/4xxNm ??? A może wysterowanie N75 jest niskie i dlatego można dmuchać jeszcze więcej? Co z tego, że te lub inne hybrydy na bazie gorącej strony k03 z rozwiertem mają olbrzymią stronę zimną skoro to się nie przekłada na moc. Wymiary samej gorącej strony turbiny nie pozwolą na przepchnięcie przez nią wymaganej ilości spalin, a skoro nie pozwolą to mamy cofanie zapłonu i kosmos EGT. Bezsensowne dmuchanie na siłe nie będzie przekładało się na moc. Duża strona zimna odbija się na wolnym wstawaniu turbiny. Często wystarczyłaby mniejsza żeby osiągnąć odpowiednią moc. Jak jest zimno, zaleje się wysokooktanowym paliwem i dobrze trafi to może i ktoś się pochwali wynikiem ponad 290KM ale pytanie ile przejazdów a co w lecie? Trzeba też jeszcze wspomnieć o temacie taboo czyli kolektor wydechowy. Jak jest seryjny to okolice 250KM to max. Przy chinolu hiflow odpływ spalin się poprawia, ale kolektory same są już ostatnimi czasu słabej jakości i z czasem pękają. Po to stosuje się większe turbiny typu TD05 czy K04TFSI. Nie dla lansu tylko, żeby auto miało realnie moc i pojezdziło dłużej niż 1 sezon. Nie jest to żadne odkrycie. Te informacje pojawiają się co kilkanaście stron jak widać nie każdy czyta i wyciąga wnioski.
Mizur138 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) no i wszystko jasne panowie choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic teraz wystarczy wymienić korby i panewkitak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robi Bjoern czyżbys stroił kiedyś to turbo ze tak znasz jego możliwości? Niech zgadnę, ten kto ją zrobił mówił, że ma zapas na 3xxKM/4xxNm ??? A może wysterowanie N75 jest niskie i dlatego można dmuchać jeszcze więcej? Co z tego, że te lub inne hybrydy na bazie gorącej strony k03 z rozwiertem mają olbrzymią stronę zimną skoro to się nie przekłada na moc. Wymiary samej gorącej strony turbiny nie pozwolą na przepchnięcie przez nią wymaganej ilości spalin, a skoro nie pozwolą to mamy cofanie zapłonu i kosmos EGT. Bezsensowne dmuchanie na siłe nie będzie przekładało się na moc. Duża strona zimna odbija się na wolnym wstawaniu turbiny. Często wystarczyłaby mniejsza żeby osiągnąć odpowiednią moc. Jak jest zimno, zaleje się wysokooktanowym paliwem i dobrze trafi to może i ktoś się pochwali wynikiem ponad 290KM ale pytanie ile przejazdów a co w lecie? Trzeba też jeszcze wspomnieć o temacie taboo czyli kolektor wydechowy. Jak jest seryjny to okolice 250KM to max. Przy chinolu hiflow odpływ spalin się poprawia, ale kolektory same są już ostatnimi czasu słabej jakości i z czasem pękają. Po to stosuje się większe turbiny typu TD05 czy K04TFSI. Nie dla lansu tylko, żeby auto miało realnie moc i pojezdziło dłużej niż 1 sezon. Nie jest to żadne odkrycie. Te informacje pojawiają się co kilkanaście stron jak widać nie każdy czyta i wyciąga wnioski. Jeździłem aby w lecie,w zimę dokładnie nie wiem co i jak będzie. Edytowane 5 Września 2016 przez Mizur138
bjoern Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Bjoern czyżbys stroił kiedyś to turbo ze tak znasz jego możliwośc choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum słowo klucz. Mój cytat nie wiem dlaczego jest jako ty. Sam soft robił Gregor10 a on zna się na rzeczy, chyba wiedział co robi, nie? wiadomo, że wynik będzie się zmieniał w zależności od warunków atmosferycznych. Nie jest to żadne odkrycie. Te informacje pojawiają się co kilkanaście stron jak widać nie każdy czyta i wyciąga wnioski. ja też jestem za tym, żeby wsadzić kute i kilka innych ulepszeń i na to K04-064 i móc mieć jak jak najlepszy dół i mocną górę mój post przed twoim, kto nie doczytuje? ja tu tylko uzyskuje informacje i uzupełniam wiedzę, pozdro Edytowane 5 Września 2016 przez bjoern
mophk Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 czy poza hybrydami i k0464 jest cos jeszcze ciekawego, na osiągnięcie ~300km?
wampir Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Zapomnij o hybrydach jak chcesz spokojnie jezdzic. K04TFSI, TD04-16t (na styk), TD05-16g
mophk Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 bronie się przed hybrydami i k04tfsi "rencyma i nogami" także spokojnie. to ostatnie turbo ktore wymieniłeś, wstaje jakoś przed 4k obr?
dziobi42 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Witam Możecie mi poradzic czy warto kupować głowice od auq w której rozleciała się panewka? Oraz jakie moga być koszta naprawy? Tak to wygląda http://ifotos.pl/zobacz/received2_ahexppe.jpg
maciek23ms Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) siema, mozecie mi podpowiedziec jak zamotnowac czujnik cisnienia oleju, nie szaleje z tuningiem, wtryski wymieniona na wieksze plus maly soft 200 koni, na delikatnie, pasowalo by mi kontrolowac cisnienie oleju, zakladal ktos z was taki zegar? gdzie sie wpiac? 1.8t bfb Edytowane 9 Września 2016 przez maciek23ms
Imhotet Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 kupujesz podstawkę na pod filtr oleju kupujesz zegar ciągniesz kable i tyle
omzig Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 kupujesz podstawkę na pod filtr oleju i w tą/tę podstawkę wkręcasz czujnik.
maciek23ms Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) kupujesz podstawkę na pod filtr oleju i w tą/tę podstawkę wkręcasz czujnik. aha czaje, sciagam filtr montuje podstawke, na nia nakrecam filtr i gotowe? Edytowane 9 Września 2016 przez maciek23ms
maciek23ms Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 No napisał Ci: pod filtr oleju dzieki, szkoda ze nie pomyslalem o tym przed wymiana oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się