Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro nie chcesz podnosić mocy to po co pchać sie w kute korby ? Ja myślę, że przy sofcie od Grześka nie powinieneś się bać o to, że Ci korbę urwie aczkolwiek zrobisz jak uważasz. Zakładając kutą korbę szkoda nie wykorzystać potencjału wtedy ;).

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Skoro nie chcesz podnosić mocy to po co pchać sie w kute korby ? Ja myślę, że przy sofcie od Grześka nie powinieneś się bać o to, że Ci korbę urwie aczkolwiek zrobisz jak uważasz. Zakładając kutą korbę szkoda nie wykorzystać potencjału wtedy ;).

Arek pewnie masz i racje ale pamietaj ze zawsze malo jest komus kto juz chwile posmiga i chce wiecej,wiec napewno nie odrzucam mozliwosc pojsc wyzej,napewno wiem ze chciał bym Nm podkrecic od dołu :D

Opublikowano

wpierw piszesz ze na pewno nie bedzie a potem ze bedzie...

Opublikowano

Ja mowie aby o zwiekszeniu momentu z dołu,ale narazie mi wystarcza tak jak jest i bardziej robił bym ten zabieg po to zeby silnik nie byl az tak zylowany..

Opublikowano

Panowie, wtryski z saaba 350cc przy 3 barach, mogę wrzucić do ANB 4 bar regulator bez żadnej korekty? ECU samo sobie wysteruje tak żeby było w miarę git? I stare wtryski miały 16 ohm, a te 12 ohm. 320cc z BEX'a śmigały bez korekt i nic sie nie działo, jednak tutaj to duży przeskok

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

a co korba ma wspolnego z wyzylowaniem albo zuzyciem, albo peka albo nie, czy kute czy nie silnik tak samo pracuje chyba ze zastosujesz jaksi mega lekki komplet z tlokami za grube $$$


Panowie, wtryski z saaba 350cc przy 3 barach, mogę wrzucić do ANB 4 bar regulator bez żadnej korekty? ECU samo sobie wysteruje tak żeby było w miarę git? I stare wtryski miały 16 ohm, a te 12 ohm. 320cc z BEX'a śmigały bez korekt i nic sie nie działo, jednak tutaj to duży przeskok


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

nie

wtryski z bexa tez na pewno nie hulaly tak samo jak stare, przelewalo silnik - ecu az takie madre nei jest

Opublikowano

wspolnego z wyzylowaniem albo zuzyciem, albo peka albo nie,

no jak to? kutej tak łatwo nie wygnie jak seryjnej, po to są kute, nie? ;) ja też jestem za tym, żeby wsadzić kute i kilka innych ulepszeń i na to K04-064 i móc mieć jak jak najlepszy dół i mocną górę :)
Opublikowano

no i wszystko jasne panowie ;) choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic ;)

teraz wystarczy wymienić korby i panewki

tak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było :D też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robi

Bjoern czyżbys stroił kiedyś to turbo ze tak znasz jego możliwości? Niech zgadnę, ten kto ją zrobił mówił, że ma zapas na 3xxKM/4xxNm ???

A może wysterowanie N75 jest niskie i dlatego można dmuchać jeszcze więcej?

Co z tego, że te lub inne hybrydy na bazie gorącej strony k03 z rozwiertem mają olbrzymią stronę zimną skoro to się nie przekłada na moc.

Wymiary samej gorącej strony turbiny nie pozwolą na przepchnięcie przez nią wymaganej ilości spalin, a skoro nie pozwolą to mamy cofanie zapłonu i kosmos EGT.

Bezsensowne dmuchanie na siłe nie będzie przekładało się na moc.

Duża strona zimna odbija się na wolnym wstawaniu turbiny. Często wystarczyłaby mniejsza żeby osiągnąć odpowiednią moc.

Jak jest zimno, zaleje się wysokooktanowym paliwem i dobrze trafi to może i ktoś się pochwali wynikiem ponad 290KM ale pytanie ile przejazdów a co w lecie?

Trzeba też jeszcze wspomnieć o temacie taboo czyli kolektor wydechowy. Jak jest seryjny to okolice 250KM to max.

Przy chinolu hiflow odpływ spalin się poprawia, ale kolektory same są już ostatnimi czasu słabej jakości i z czasem pękają.

Po to stosuje się większe turbiny typu TD05 czy K04TFSI. Nie dla lansu tylko, żeby auto miało realnie moc i pojezdziło dłużej niż 1 sezon.

Nie jest to żadne odkrycie. Te informacje pojawiają się co kilkanaście stron jak widać nie każdy czyta i wyciąga wnioski.

Opublikowano (edytowane)

no i wszystko jasne panowie ;) choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum to nie powinno się posypać nic ;)

teraz wystarczy wymienić korby i panewki

tak to lajtowo napisałeś jakby za darmo było :D też bym chciał to u siebie ogarnąć ale koszt już się mega duży robi

Bjoern czyżbys stroił kiedyś to turbo ze tak znasz jego możliwości? Niech zgadnę, ten kto ją zrobił mówił, że ma zapas na 3xxKM/4xxNm ???

A może wysterowanie N75 jest niskie i dlatego można dmuchać jeszcze więcej?

Co z tego, że te lub inne hybrydy na bazie gorącej strony k03 z rozwiertem mają olbrzymią stronę zimną skoro to się nie przekłada na moc.

Wymiary samej gorącej strony turbiny nie pozwolą na przepchnięcie przez nią wymaganej ilości spalin, a skoro nie pozwolą to mamy cofanie zapłonu i kosmos EGT.

Bezsensowne dmuchanie na siłe nie będzie przekładało się na moc.

Duża strona zimna odbija się na wolnym wstawaniu turbiny. Często wystarczyłaby mniejsza żeby osiągnąć odpowiednią moc.

Jak jest zimno, zaleje się wysokooktanowym paliwem i dobrze trafi to może i ktoś się pochwali wynikiem ponad 290KM ale pytanie ile przejazdów a co w lecie?

Trzeba też jeszcze wspomnieć o temacie taboo czyli kolektor wydechowy. Jak jest seryjny to okolice 250KM to max.

Przy chinolu hiflow odpływ spalin się poprawia, ale kolektory same są już ostatnimi czasu słabej jakości i z czasem pękają.

Po to stosuje się większe turbiny typu TD05 czy K04TFSI. Nie dla lansu tylko, żeby auto miało realnie moc i pojezdziło dłużej niż 1 sezon.

Nie jest to żadne odkrycie. Te informacje pojawiają się co kilkanaście stron jak widać nie każdy czyta i wyciąga wnioski.

Jeździłem aby w lecie,w zimę dokładnie nie wiem co i jak będzie.

Edytowane przez Mizur138
Opublikowano (edytowane)

Bjoern czyżbys stroił kiedyś to turbo ze tak znasz jego możliwośc

choć skoro to ponoć dla tego turbo nie jest maximum

słowo klucz. Mój cytat nie wiem dlaczego jest jako ty.

Sam soft robił Gregor10 a on zna się na rzeczy, chyba wiedział co robi, nie? :) wiadomo, że wynik będzie się zmieniał w zależności od warunków atmosferycznych.

Nie jest to żadne odkrycie. Te informacje pojawiają się co kilkanaście stron jak widać nie każdy czyta i wyciąga wnioski.

ja też jestem za tym, żeby wsadzić kute i kilka innych ulepszeń i na to K04-064 i móc mieć jak jak najlepszy dół i mocną górę

mój post przed twoim, kto nie doczytuje? ;)

ja tu tylko uzyskuje informacje i uzupełniam wiedzę, pozdro :)

Edytowane przez bjoern
Opublikowano

czy poza hybrydami i k0464 jest cos jeszcze ciekawego, na osiągnięcie ~300km?

Opublikowano

Zapomnij o hybrydach jak chcesz spokojnie jezdzic.

K04TFSI, TD04-16t (na styk), TD05-16g

Opublikowano

bronie się przed hybrydami i k04tfsi "rencyma i nogami" także spokojnie.

to ostatnie turbo ktore wymieniłeś, wstaje jakoś przed 4k obr?

Opublikowano (edytowane)

siema, mozecie mi podpowiedziec jak zamotnowac czujnik cisnienia oleju, nie szaleje z tuningiem, wtryski wymieniona na wieksze plus maly soft 200 koni, na delikatnie, pasowalo by mi kontrolowac cisnienie oleju, zakladal ktos z was taki zegar? gdzie sie wpiac?

1.8t bfb

Edytowane przez maciek23ms
Opublikowano

kupujesz podstawkę na pod filtr oleju kupujesz zegar ciągniesz kable i tyle :)

Opublikowano

kupujesz podstawkę na pod filtr oleju

i w tą/tę podstawkę wkręcasz czujnik.

Opublikowano (edytowane)

kupujesz podstawkę na pod filtr oleju

i w tą/tę podstawkę wkręcasz czujnik.

aha czaje, sciagam filtr montuje podstawke, na nia nakrecam filtr i gotowe?

Edytowane przez maciek23ms
Opublikowano

No napisał Ci:


pod filtr oleju

Opublikowano

No napisał Ci:

pod filtr oleju

dzieki, szkoda ze nie pomyslalem o tym przed wymiana oleju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...