Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oczywiście że ma ! bardzo duże, od ciśnienia w kolektorze zależy ciśnienie gazu.... w softach widać ciśnienie różnicowe

Wygląda to tak że w programie ustawiamy na 1.2 to na wolnych obr przy podciśnieniu 0.7 ciśnienei gazu realne na listwie wynosi 0.5 bara, a gdy boost jest 1.5 to ciśnienia na listwie gazu mamy 2.7 bara ;)

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Noi wszystko jasne :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja bym niebieskiej hany już nie założył - miałem komplet i w ciągu roku dwa wtryskiwacze mi padły :) niby teraz miały być jakieś poprawione, ale...

Ani ja. Po niespełna 40 tys km zaczęły się problemy.

Opublikowano

ja bym niebieskiej hany już nie założył - miałem komplet i w ciągu roku dwa wtryskiwacze mi padły :) niby teraz miały być jakieś poprawione, ale...

Ani ja. Po niespełna 40 tys km zaczęły się problemy.

U mnie hany niebieskie wytrzymały 60 tys. km później się nie domykały co powodowało falowanie obrotów na biegu jałowy. Swoje wysłużyły, teraz mam Barracudy i powinny po programie idealnie obsłużyć 240 KM

Opublikowano

Też mam Baracudy, Han nie chciałem wymieniać mimo iż były na gwarancji, nie ma sensu drugi raz się w to pchać.

Opublikowano

lepsze pojedyncze hany, wtedy montujesz je przy samym kolektorze i wezyki maja kika cm

Opublikowano (edytowane)

lepsze pojedyncze hany

czyli takie

http://www.phjacus.pl/Hana-4-H2001-4-cyl-montaz-pojedynczy-plus-rozdzielacz-komplet-p855.html

A Reduktor ten co wyżej czy może ten jest lepszy do 1,8T ?

http://www.phjacus.pl/R54-Reduktor-AC-R01-250KM-sekwencja-R250-p1304.html

Edytowane przez Cristoof
Opublikowano

Hany bym odpuścił. Nie ma żadnej gwarancji, że nowe partie są poprawione.

Opublikowano

Hany bym odpuścił. Nie ma żadnej gwarancji, że nowe partie są poprawione.

Ok , czyli lepiej barracudy , a możesz podać jakiś zestaw tak bez konieczności wiercenia w kolektorze , do 240 KM

Opublikowano

Hany bym odpuścił. Nie ma żadnej gwarancji, że nowe partie są poprawione.

Ok , czyli lepiej barracudy , a możesz podać jakiś zestaw tak bez konieczności wiercenia w kolektorze , do 240 KM

Spytaj tych co je montują :)

Opublikowano

panowie do c**ja sa inne tamaty do pisania o lpg co z wami ?

Opublikowano

Do 200km bezpiecznie:

AVJ/BFB - Wtryski BEX+DP +SOFT = 195/200km 300Nm

BEX +Soft = 200/210km 300Nm

BEX+DP+Wtryski +Soft = 230km 330Nm

1.8T + K03s/k04 hybryda +DP+wtryski + FMIC+soft = 240-250km 350/370Nm

witam cie mam takie pytanko posiadam silnik bfb i chcial bym softa na 200km juz nawet mam umowiony termin wtryski moge dolozyc ale mam problem z dp iz auto jest z Dani a tu jak wytne kata to nie przejdzie mi przegladu musze miec katalizator da rade jakos to zrobic bym nie musial go wycinac a zeby bylo dobrze??
tam sprawdzaja spaliny, obd check czy modyfikacje?

2 przypadek to się da zrobić u tunera a 3ci wystarczy np wybebeszyc kata. w 1 raczej ciężko będzie coś wymyśleć. widziałem kiedyś takie tuningowe katy z normami od 3 do 5 z przelotem do xxx km

no tu w Dani sprawdzaja wlasnie emisje spalin i juz nie jednemu przegladu nie dali i musial spowrotem kata zakladac a co do tunera jestem na piatek umowiony nastepny to powienien mam nadzieje cos zaradzic no kat musi zostac nawet jak bym go wydlubal to i tak spaliny by mi nie przeszly :(

Opublikowano (edytowane)

Daj znać co wyszło.

Edytowane przez omzig
Opublikowano

Jakie jest dopuszczalne zużycie cylindrów i tłoków w 1.8t

Opublikowano (edytowane)

takei jak w kazdym innym silniku ? ponizej 11 bar sprezania trzeba myslec powoli nad remontem, a sa i takie co na pojedynczych garach maja 8 i jakos jezdza

Edytowane przez pioteros
Opublikowano (edytowane)

Chodziło mi bardziej o pomierzone średnice tłoków i cylindrów.

Zrobiłem pomiary w specjalistycznej firmie starego silnika, i zastawiam się czy to zużycie jest na tyle duże, że wymiana samych pierścieni cokolwiek da czy trzeba będzie robić szlif.

Zużycie cylindrów: 0,04-0,05
Zużycie tłoków: 0,03-0,04
Ln2 (nie jestem pewien co to za oznaczenie, było niewyraźnie zapisane): 0,09-0,11
Edytowane przez kupczak90
Opublikowano

co myślicie o tym turbo? http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6560094867.html

Poważnie się nad nim zastanawiam coby ok 250km uzyskać (DP, FMIC, TIP i wtryski 380cc są). Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą? Kusi tez ta 2 letnia gwarancja

Opublikowano (edytowane)

Wirnik niby K04 a nr z K03S

Wątpię abyś ugrał na tym 250kM

Jak chcesz to mam coś na czym ugrasz wiecej

Edytowane przez Dev
Opublikowano

co myślicie o tym turbo? http://allegro.pl/turbosprezarka-k03s-k04-audi-vw-1-8-t-tuning-i6560094867.html

Poważnie się nad nim zastanawiam coby ok 250km uzyskać (DP, FMIC, TIP i wtryski 380cc są). Ma ktoś jakieś doświadczenia z tą firmą? Kusi tez ta 2 letnia gwarancja

Też się zastanawiałem nad tą turbiną i napisałem żeby napisali specyfikacje.Taką odpowiedz otrzymałem:

Koło kompresji to 41,86mm/56,00mm i wirnik o wymiarach 42,00mm/50,00mm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...