pioteros Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 nie bary się licza a przeplyw... mozesz miec i 2 bary a jak male turbo to cale g wydmucha
Pawel_M Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ktoś ma jakieś schematy żeby podpiąć wiązkę silnika ME 7.5 z AWT do AEB ??
Łepski Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Najlepiej jak byś wiedział dokładnie z którego roku masz wiązkę i według elsy zrobić sobie rozpiskę. Jeden wieczór przy piwku i z głowy [emoji6]
Pawel_M Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Niestety nie mam dostępu do elsy :/ a numery wiązki mam...
soseek Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, pytanko pacjent aeb, co lepsze na przyszłościowe mody swap na me 7.5 czy dołożenia świnki typu emu lub aem? Edytowane 15 Grudnia 2016 przez soseek
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 może ktoś potrzebuje wiązki do AEBa ? 2 wtyczki uszkodzone/ucięte, od czujnika wałka 3pin i 2pin od n75 (tą drugą mogę dać do polutowania)
medmaxx Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam, Z grubsza przewertowałem ten temat, a z ostatnimi dziesiąt stronami jestem na bieżąco lecz nie znalazłem odpowiedzi. Na ile mocy 'starcza' seryjny wydech w A4 B5 ośce? W aucie jest DP, turbo k03 hybryda. Gdzieś tam pojawiają się wyniki na poziomie ok. 240km, ale czy to będą bezpieczne konie? Przepraszam jak było, szukałem ale nie trafiłem na odpowiedź.
ganjaq Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Jeżeli chodzi o cyfry to gdzieś się jakieś pojawiały ale to zazwyczaj w kontekście setupu stage 3, przy stage 2 z tego co pamiętam nikt w składzie w/w modyfikacji nie dodawał frazy "przeróbka wydechu". Przy Twoim setupie o bezpieczeństwie stanowi temperatura spalin wyprodukowanych na skutek spalania mieszanki paliwowo powietrznej a sam wydech ma na to najmniejszy pływ, chyba że byłby całkowicie zatkany (lecz nawet wtedy nie miałoby to większego wpływu na afr)
koziol1172 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Ganjaq słaba ta Twoja teoria,wydech ma spore znaczenie począwszy od kolektora.... na egt duży wpływ ma także kąt zapłonu a na niego między innymi back presure Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Mizur138 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Turbo przy przyspieszaniu lapie max doladowanie to powinno trzymac je do konca czy minimalnie spadac ? Wysłane z S7 Edge
bjoern Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 zależy jakie turbo, niektóre będą trzymać a w mniejszych będzie spadać
Galetto Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Hybryda Ko3 Taka charakterystyka K03/04, że to co osiągną w peaku to nie są w stanie utrzymać do końca. Jak chcesz sobie przeanalizować to sobie zrób loga z doładowania i porównaj zadane z aktualnym.
dawid7737 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Macie gdzieś jakiś sklep gdzie w dobrej cenie kupię wtryski 440 do AVJ ? ew jakieś numery to sprawdze sobie w pracy w jakiejś hurtowni
koziol1172 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Inter cars /sid motorsport Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
dawid7737 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Ale numery jakieś? tak by były p&p do avj? Dobrze znalazłem te będą okey? Bosch nr 0280155968 Edytowane 29 Grudnia 2016 przez dawid7737
wampir Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 To klasyka. Green Giants, ale ta cena coś niska albo mi sie wydaje ...
krzysiekml Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 028156102 280156012 jedne i drugie p&p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się