Pikuś Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 Zraz ktos mnie pewnie bedzie "prostowal" Nikt Cie nie bedzie prostowal. :mrgreen: Ja mialem podobnie jak wymienialem rozrzad. Po wszystkim zalalem to co spuscilem i weszlo odziwo wszystko. :shock:
wiki Opublikowano 27 Listopada 2006 Opublikowano 27 Listopada 2006 Zraz ktos mnie pewnie bedzie "prostowal" :razz: , ale nie dalej jak dwa dni temu wymienilem caly plyn chlodniczy..sprawa wygladala tak. Pojechalem do swojego mechanika, on odkrecil kurek w zbiorbiczku, podniosl autko i spuscil plyn... trwalo to jakies - 5min.. Zkrecil kranik przy chlodnicy i wlal do pelna plynu.. Zekrecil kurek, przejechalem sie kawalek-jakies 5km i odkrecilem kurek przy zbiorniczku.,- dolalem do pelna i smiga:) Koles jest mechanikiem od ladnych paru lat i o zadnym dmuchaniu w rurke nie slyszal Widac co mechanik to inna szkola. W kazdym razie autko grzeja jak grzalo i nadal pieknie 3ma mi 90st pozdrawiam żadnego prostowania nie będzie bo zrobione prawidłowo a nie jak tu niektórzy wydziwiają
adadur Opublikowano 29 Listopada 2006 Opublikowano 29 Listopada 2006 też wydaje mi się że układ ma zdolnośc do samoodpowietrzania a otworek na jednym z krućców pomaga przy pierwszym zalaniu.
Ryś Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 Mam auto sprowadzone z niemiec i chciałem w nim wymienić płyn chłodniczy, ale wyczytałem w książce "Sam naprawiam", że płynu się nie wymienia, tylko sprawdza temp. jego zamarzania i jeśli jest OK . to dać sobie spokój. Servis ASO to potwierdził, więc na razie nie mam problemu z odpowietrzaniem układu. Tylko zastanawia mnie fakt, dlaczego producenci płynów zalecają wymianę co 2;3 lata?. (u mnie jest zalany płyn koloru zielonego- prawdopodobnie G 11 jeżeli NIEMIEC nie zalał innego, o tym samym zabarwieniu co G 11)
wiki Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 Mam auto sprowadzone z niemiec i chciałem w nim wymienić płyn chłodniczy, ale wyczytałem w książce "Sam naprawiam", że płynu się nie wymienia, tylko sprawdza temp. jego zamarzania i jeśli jest OK . to dać sobie spokój. Servis ASO to potwierdził, więc na razie nie mam problemu z odpowietrzaniem układu. Tylko zastanawia mnie fakt, dlaczego producenci płynów zalecają wymianę co 2;3 lata?. (u mnie jest zalany płyn koloru zielonego- prawdopodobnie G 11 jeżeli NIEMIEC nie zalał innego, o tym samym zabarwieniu co G 11) nie wiem jak inni ale ja nie kumam w czym problem i o co ci chodzi
Cilek Opublikowano 30 Listopada 2006 Opublikowano 30 Listopada 2006 moim zdaniem jest ok, zalewaj zupe i śmigaj.. długie Kkm.
adadur Opublikowano 4 Grudnia 2006 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Mam auto sprowadzone z niemiec i chciałem w nim wymienić płyn chłodniczy, ale wyczytałem w książce "Sam naprawiam", że płynu się nie wymienia, tylko sprawdza temp. jego zamarzania i jeśli jest OK . to dać sobie spokój. Servis ASO to potwierdził, więc na razie nie mam problemu z odpowietrzaniem układu. Tylko zastanawia mnie fakt, dlaczego producenci płynów zalecają wymianę co 2;3 lata?. (u mnie jest zalany płyn koloru zielonego- prawdopodobnie G 11 jeżeli NIEMIEC nie zalał innego, o tym samym zabarwieniu co G 11) nie wiem jak inni ale ja nie kumam w czym problem i o co ci chodzi Koledze Ryś-owi coś się pomyliło chyba z plynem hamulcowym - w układzie chłodzenia się płynu nie wymiania okresowo. Wymiana można zrobić, jeśli się spuszcza w celu przeprowadzenia jakiś napraw. Czy ktoś się oriętuje ile kosztuje różowy płyn w ASO ( i za jaką pojemność) bo musze troszkę uzupełnić).
bratpit Opublikowano 4 Grudnia 2006 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Czy ktoś się oriętuje ile kosztuje różowy płyn w ASO ( i za jaką pojemność) bo musze troszkę uzupełnić). http://www.allegro.pl/item146349704_plyn_chlodniczy_g12_audi_seat_skoda_vw_oryginal.html http://www.allegro.pl/item145678220_plyn_chlodniczy_g12_plus_audi_vw_seat_skoda.html
Gość rob Opublikowano 4 Grudnia 2006 Opublikowano 4 Grudnia 2006 http://www.allegro.pl/ite...w_oryginal.html u nas jest po 14 zł. :razz:
nuszek Opublikowano 4 Grudnia 2006 Opublikowano 4 Grudnia 2006 G12+ w ASO 39 złociszy za 1,5 litra, ja kupowałem na alegro.
qtny Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Pozwólcie, że też wtrącę swoje zdanie odnośnie wymiany płynu chłodzącego w A4 1.8 silnik ADR. Problem z odpowietrzeniem nagrzewnicy bierze się z tego, że po nalaniu płynu do zbiornika wyrównawczego jego poziom jest poniżej otworu odpowietrzającego nagrzewnicę. I jeżeli się prubuje odpowietrzyć układ to tylko przez w.w. otwór do układu dostanie się powietrze. Sam niedawno wymieniałem termostat i odpowietrzałem układ chłodzenia w ten sposób, że po nalaniu płynu do zbiornika odkręciłem trzy śrubki mocujące zbiornik wyrównawczy a następnie uniosłem jego do góry jednocześnie obracając w pozycję pionową korkiem wlewu powyżej poziomu płynu. Spowodowało to podniesienie poziomu płynu powyżej otworu odpowietrzającego na przewodzie nagrzewnicy, po chwili płyn zaczął wyciekać przez w.w. odpowietrznik. Następnie zasłoniłem odpowietrznik, przykręciłem zbiornik płynu i uzupełniłem płyn. W książce naprawy A4 polecają wkręcić zamiast korka do zbiorniczka specjalny przyżąd, który podnosi poziom płynu ponad odpowietrznik ewentualnie sposób który opisałem. Oczywiście jeśli komuś się nie chce bawić to może tylko wlać płyn i uruchomić silnik czekając aż ciśnienie wypcha powietrze z układu chłodzenia i napewno w 99% to się uda :?:
Gość rob Opublikowano 11 Grudnia 2006 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Oczywiście jeśli komuś się nie chce bawić to może tylko wlać płyn i uruchomić silnik czekając aż ciśnienie wypcha powietrze z układu chłodzenia i napewno w 99% to się uda u mnie tak było robione
gregory Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 W książce naprawy A4 polecają wkręcić zamiast korka do zbiorniczka specjalny przyżąd, który podnosi poziom płynu ponad odpowietrznik ewentualnie sposób który opisałem. A czyż to nie jest równoznaczne z dmuchnięciem w zbiorniczek :zdziw: .
BEKACZU Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Panowie ja tez wtrace swoje 3 grosze... ile plynu chlodniczego wchodzi do A4 B5 1,6 101KM bo w tym temacie wypowiadają sie tylko dieslowcy i 1,8
pre_pl Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Panowie ja tez wtrace swoje 3 grosze... ile plynu chlodniczego wchodzi do A4 B5 1,6 101KMbo w tym temacie wypowiadają sie tylko dieslowcy i 1,8 6 litrów
wiki Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 ja kupilem 5l plynu i po wymianie jeszcze mi niecaly litr zostal do poz. max :027:
slawek88 Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 Przegladalem temat i nie znalazlem ile wchodzi plynu chlodniczego do silnika AVG. Kilka dni temu sprawdzalem stan plynu i okazalo sie ze jest do wymiany.
grabalaba Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 Przegladalem temat i nie znalazlem ile wchodzi plynu chlodniczego do silnika AVG. Kilka dni temu sprawdzalem stan plynu i okazalo sie ze jest do wymiany. 6 litrów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się