xxuzixx Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Jest ktoś z okolic Rzeszowa co może mi pomóc w zamontowaniu i kodowaniu manetki ?
Slawek Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Jest ktoś z okolic Rzeszowa co może mi pomóc w zamontowaniu i kodowaniu manetki ? Takie pytania najlepiej zadawać regionalnie w Twoim przypadku tu Podkarpackie Jak chcesz możesz się do mnie odezwać, pomogę
kielbu Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Panowie, czy przy okazji wymiany licznika na kolor można zmasować 1 pin tak aby później podczas dokładania manetki było to już zrobione, chodzi mi o to czy zmasowanie nie powoduję jakiś błędów w kompie?
biggman Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Możesz spokojnie to zrobić od razu
kielbu Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Trochę mamy przed tym obawy, jakoś zakodować i wymienić manetkę to spoko ale z tym pinem to trochę nie czuje się pewnie, a może ktoś ma jakiś filmik instruktarzowy z dostępem i wymianą od strony bezpieczników
biggman Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Licznik sobie wyciągnij, na spokojnie będziesz miał dostęp do wtyczki i masy. Wtyczkę rozkładasz, dokładasz pin z kabelkiem, drugi koniec kabelka pod śrubę masową za licznikiem w 10min. do ogarnięcia
razorsl Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 witam, moj elektryk zrobil dokladnie tak samo jak jest to opisane wyzej (od miro_x) czyli montaz + kodowanie i nie dzialaja mi przyciski ktore sa z boku manetki do przelaczania. Dziala jedynie przycisk reset do wylaczania FIS oraz przyciski do wycieraczek przod i tyl. Czego brakuje w opisie powyzej zeby dzialal mi pelen fis? Mam audi a4 b6 1,8t z 2003 r (avant) manetka takze jest do avanta (wycieraczki dzialaja). Poprosze o pomoc w kodowaniu...
Slawek Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 W opisie nie brakuje niczego do działania FIS. Masz poziom 1 i 2? Jak podasz tu Twoje kodowanie modułu kierownicy i 19 kanału adaptacji w liczniku to można sprawdzić czy właściwie zakodowane. Mógłbym Ci napisać kodowanie ale nie wiem co masz, jaka kierownica czy masz tempomat itd.
razorsl Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 W opisie nie brakuje niczego do działania FIS. Masz poziom 1 i 2?Jak podasz tu Twoje kodowanie modułu kierownicy i 19 kanału adaptacji w liczniku to można sprawdzić czy właściwie zakodowane. Mógłbym Ci napisać kodowanie ale nie wiem co masz, jaka kierownica czy masz tempomat itd. Ok jak spotkam elektryka to dam znac. Tempomatu nie mam,kierownica 3 ramienna. A na manetce mam poziom 1 i2
Slawek Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Chodzi mi o poziomy na wyświetlaczu a nie na manetce. No ale kodowanie w Twoim przypadku modułu kierownicy powinno być 01012. A adaptacja 19 kanału w liczniku 11000 i ma działać wszystko (lub 1 na końcu jeśli masz zegar radiowy w liczniku, ewentualnie pierwsza liczba zależy jak masz ustawione podświetlanie na zapłonie ale chyba domyślnie masz 1 -wskazówki)
miro_x Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak jak pisze Sławek coś źle zakodowane. Popraw kodowanie i będzie działało.
kielbu Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ma ktoś odsprzedać ten kabelek z pinem do kostki licznika i masy? Odnośnie podejścia od strony bezpieczników, jak długi jest kabelek z kostką od licznika, czy jak go wyciągnę to jest możliwość wydostania go tutaj obok bezpieczników tak aby mieć w marę spokojne pole manewrów?
Aragon99 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Co do kabelka to jest nr części w pierwszym poscie wpisz nr na allegro jest koleś który takie coś sprzedaje po 18 zl albo coś koło tego. Ja zrobilem sobie taki kabel sam. Kabel jednożyłowy, z jednej strony zalutowany a z drugiej przylutowane oczko. Co do długości wiązki z wtyczką to jest wystarczająca. U siebie masowalem kabel do śruby przy bezpiecznikacha poprostu odczepilem osłonę kolumny kierownicy i dojście było bardzo ok a długość wiązki z przewodami była wystaczająca do podczepienia jeszcze jednego kabelka bez wyginania się i kombinowania bo malo miejsca i krótko
razorsl Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 rzczywiscie, zle mialem zakodowany licznik. Teraz juz wszystko dziala tak jak powinno!! wielkie dzieki panowie za pomoc
Yassu Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Ma ktoś odsprzedać ten kabelek z pinem do kostki licznika i masy? Odnośnie podejścia od strony bezpieczników, jak długi jest kabelek z kostką od licznika, czy jak go wyciągnę to jest możliwość wydostania go tutaj obok bezpieczników tak aby mieć w marę spokojne pole manewrów? Konektor do licznika - koszt max.1,00zł Kabel - 0,5mm2 ew. 1mm2 dł.1m - koszt max.1,00zł Konektor oczkowy fi6 lub fi8 - koszt max.1,00zł Ot cała filozofia...
mr435 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 jakie czynnosci musze wykonac Adres 17 - Instruments
niestandardowy Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 jakie czynnosci musze wykonac Adres 17 - Instruments Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji. ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active a w tłumaczeniu: Adres 17 - Instrumenty 10 - Adaptacja -> Kanał 19 Click here ustawiamy Kodowanie wg swojej konfiguracji. ? xxxx: Opcja Oświetlenie 0 - Igła i Scala aktywna tylko na "Światła na" 1 - Igła już aktywne w "zapłon" 2 - Skala już aktywne w "zapłon" 3 - Scala (2 mapy.) I Igła w "zapłonie" aktywne x xxx: komputer pokładowy 0 - tylko poziom 2 (pamięć dawno) 1 - Poziom 1 i 2 System informacji kierowcy (DIS): xx xx? 0 - 1 DIS 1 - Highline bez DIS 2 - DIS 2 xxx x: Temperatura otoczenia 0 - nie ma wyświetlacza, Oświetlenie nieaktywne 1 - wyświetlacz i oświetlenie aktywne xxxx: Zegar pilota zdalnego 0 - nie aktywny zdalny Zegar 1 - Remote clock W praktyce zmienia się poz. 2 z 3. zalezy jakie masz aktualne kodowanie , jezeli masz np 30011 to zmieniasz druga pozycje i bedzie tak: 31011
Rafał83 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 cześć kolego potrzebujesz jeszcze ten kabelek mam kabelek z pinem do odsprzedania
Madol1 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Koledzy czy ktoś próbował zastosować manetke FIS z audi A6 C6?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się