DexPN Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 2 godziny temu, doman96b6 napisał: To zbieg okoliczności,najprędzej padł Ci mikrostyk w zamku drzwi Ale to przed zakodowaniem działa jak ta lala, i od razu po zakodowaniu nie działa ? Nie wydaje Ci się to dziwne ?
doman96b6 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Dziwne nie dziwne...sprawdź kable w przelotce drzwi,a jak nie to zamek na stół...na forum jest to fajnie opisane
Bknz Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Mam pewien problem z kierownicą może pomożecie FIS odblokowany, tempomat dołożony moduł na Q wymieniony wszystko pięknie działa, tylko nie mogę ustawić kierownicy idealnie równo, próbowałem już kilkukrotnie i jak nie jest lekko w prawo to lekko w lewo aby auto jechało prost. Przed montażem FIS i Tempo kierownica była idealnie prosto. Macie patenty jak ją ustawić aby była idealnie równo ??
mamis638 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Witam. a czy jest ktoś z Olsztyna kto robi takie rzeczy i jakie pieniążki to może kosztować? końcówka 2007r a4 b7
drex87 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Witam robiłem odblokowanie Fisa u siebie w b7 jakiś czas temu wczoraj miałem okazję jechać B6 gdzie FIS był od początku i zauważyłem jedna różnice. Po zmienię wskazań z 1 na 2 trzecie nadciśnienie Przycisku '' reset'' wyłącza Fisa a u mnie idzie w kółko 1-2-1-2 a tam dział to tak 1-2-of-1-2. Czemu ja u siebie nie mogę wyłączyć Fisa Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
kubajvc Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Prosze pomóżcie mi zakodowac 2ga płaszczyzne w liczniku . Spalanie itp . Prubuje juz ktorys raz i nie wiem co zle robie. wchodze w licznik (17) pozniej adaptqacje (10) wcgodze w kanał 19 klikam (read) i mam stara wartosc i mam (1) mam okienko wprowadz nowa wartosc i wpisuje swoj kod 11200 i klkmam test i wyskskuje error co zle robie?
przemek51pp Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 PANOWIE POMOCY, Chcąc zmasować pin od czujnika spryskiwacza odpiełem kostkę licznika bez odpinania aku, teraz chyba wszystko mi się rozkodowało... Na liczniku przede wszystkim miga Coolant i Oil SENSOR, a jak w 17-instrunemts próbuje adaptować na 19 to nie przyjmuje kodowania jakby wpisuje wartość a zostaje stara, co mógłbym sprawdzić w pierwszej kolejności? chyba nie uszkodzilem tym żadnej elektroniki co?
Czarekmarek Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Przepraszam, ale czytam czytam i głupieję. Chciałbym odblokować fis, w zasadzie nie zależy mi na wszystkim, tylko na pokazywaniu bieżącego spalania, średniego itd. Na tą chwilę komputer pokazuje mi tylko ilość km pozostałą do przejechania oraz temperaturę zewnętrzną. Manetkę wycieraczek mam taką bez możliwości sterowania fis, więc na pewno ją muszę wymienić, ale czy coś jeszcze? Jakiś moduł? Oto moja wlepka, pewnie jesteście mądrzejsi i możecie z niej wyczytać co już mam, a co jeszcze muszę dokupić. Pewnie wszystko, auto to chyba najbiedniejsza wersja B6 jaką widziałem Jak coś to proszę o dokładne numery części.
maniekaudia4 Opublikowano 6 Lipca 2018 Opublikowano 6 Lipca 2018 Jak nazywa się konektor do wtyczki licznika? Może ktoś podpowiedzieć. Dzięki
daniok Opublikowano 6 Lipca 2018 Opublikowano 6 Lipca 2018 8 minut temu, maniekaudia4 napisał: Jak nazywa się konektor do wtyczki licznika? Może ktoś podpowiedzieć. Dzięki Informacja z pierwszej odpowiedzi w tym wątku: Cytat 5. Kabelek z pinem do wpięcia w kostkę licznika 000 979 009 E Ja kupiłem pin w ASO, a dokładnie był to przewód o długości około 60cm z zaciśniętymi fabrycznie na obu końcach pinami, przeciąłem na pół, przylutowałem końcówki z oczkiem do przykręcenia do punktu z masą (nie montowałem czujnika). 1
lasic89 Opublikowano 19 Września 2018 Opublikowano 19 Września 2018 Witam. Jestem po całej operacji, ale zastanawia mnie jedna sprawa, mianowicie czy po odblokowaniu pełnego fisa automatycznie ustawia losową wartość w grupie 17 kanał 3? Nie zwróciłem uwagi jaka jest wartość przed całą procedurą a mam wrażenie, że moje 130KM awx pali więcej jak 5l/100. Może ktoś zwrócił na to uwagę przed i po?
SzczYpior_n1 Opublikowano 1 Października 2018 Opublikowano 1 Października 2018 Chyba zawsze jest 100%, jeśli nie było ruszane. Musisz obliczyć sobie tankując pod korek i skalibrować, mi także za mało pokazywał.
Eroxunn Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 W dniu 9.02.2008 o 16:26, adamooo napisał: ja sobie wczoraj zrobiłem zworke i juz nie świeci..teraz musze kupić czujnik i podłączyć do zbiornika.. @adamooo gdzie ta zworkę wrzuciłeś? W którym miejscu?
koleś1 Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 W liczniku. Dajesz mase na pin od czujnika. Proste. Za licznikiem jest punkt masowy. Wystarczy krótki kabelek z odpowiednim pinem i oczkiem.
nowy0601 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 (edytowane) Witam. Mam pytanie. Przeczytałem cały temat ale nie znalazłem odpowiedzi, może gdzieś mi umknęło. Zakupiłem już tempomat wraz z modułem i przełącznikiem wycieraczek, który jest potrzebny do obsługi pełnego fis. W mojej b6 jest czujnik poziomu oleju, lecz nie aktywny. Czy po odblokowaniu pełnego fis będzie aktywny bo do tej pory nie był a po odłączeniu go licznik pokazywał błąd. Proszę o odpowiedź bo bardzo mi zależy żeby to też działało. W b6 nie da się tego włączyć Vagiem bo już próbowałem, chyba że się mylę. Czy pełen fis umożliwi mi aktywację tej opcji? Edytowane 7 Grudnia 2018 przez nowy0601 Błąd opisu
WMserwis Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Witam chce ogarnąć fis spalanie i takie tam manetka zmieniona adaptacja zrobiona na 31000 i d*pa nie aktywuje się,czy mógłbym prosić o pomoc ?
Lomax211 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Działa kodowanie jakie należy wpisać to : 31001
Lomax211 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Wysunąłem licznik, odpiąłem niebieską wtyczkę i 1 pin jest już zajęty. Co teraz? wyjąc ten i włożyć swój z kabelkiem i do masy go?
Yarokot Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Według schematu ten kabel idzie do pinu 9 w 17-pinowej czarnej kostce w słupku A, a następnie do czujnika. Zapewne tam kończy się jego droga w przypadku braku czujnika. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się