Norbas 270 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Hejo, Ktoś wymieniał może pompę wody w 2.0tfsi 224KM gen.3 i wie gdzie w vcds otwiera się zawory w pompie albo przeucza się ja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 2 godziny temu, Norbas napisał(a): Hejo, Ktoś wymieniał może pompę wody w 2.0tfsi 224KM gen.3 i wie gdzie w vcds otwiera się zawory w pompie albo przeucza się ja ? Jeśli jest wymagane przyuczenie to będzie w silniku 03 nastawy podstawowe i powinna się pojawić po rozwinięciu listy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 20 minut temu, Góral65 napisał(a): Jeśli jest wymagane przyuczenie to będzie w silniku 03 nastawy podstawowe i powinna się pojawić po rozwinięciu listy. Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 9 godzin temu, Norbas napisał(a): Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? Hmm tego nie wiem , wymieniałem kiedyś pompę wody w B8 ale w dieslu była elektryczna ale nic nie trzeba było z nią robić. Możesz jeszcze poszukać w testach el wyk. czy tam nie ma możliwości sprawdzenia czy się otwiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 5 godzin temu, Góral65 napisał(a): Hmm tego nie wiem , wymieniałem kiedyś pompę wody w B8 ale w dieslu była elektryczna ale nic nie trzeba było z nią robić. Możesz jeszcze poszukać w testach el wyk. czy tam nie ma możliwości sprawdzenia czy się otwiera. No wlasnie ja tez W tdi robilem i bez ustawien A tutaj dostałem Hepu i napisali aby użyć testera do przeuczenia. W output test jest tylko otworzyć valv’y aby plyn doszedł wszędzie. No nic zrobię tylko to co mam i będę testować🙈😂 dzięki za próbę pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolek_ust 175 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 W dniu 4.07.2023 o 21:52, Tomek_091019 napisał(a): Dziękuję A czy ktoś zna nr części wzmocnienia zderzaka (czy jak to się fachowo nazywa) do zderzaka competition? Jest takie samo jak do zderzaka s-line? O to coś mi biega Jak jeszcze nie znalazłeś to mogę jutro sprawdzić numer oem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 7 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 3 godziny temu, karolek_ust napisał(a): Jak jeszcze nie znalazłeś to mogę jutro sprawdzić numer oem Byłbym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 W dniu 6.07.2023 o 23:39, Norbas napisał(a): Dzięki za odp. Jedyne co mam to to… te polecenie za to odpowiada ? Odpowietrzenie ukl chlodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 9 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2023 6 godzin temu, Dev napisał(a): Odpowietrzenie ukl chlodzenia Po tej opcji silniczek otwiera zawory i adaptuje z tego co zaobserwowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Panowie Amarok 2018 rok 3.0 diesel 258 koni orientujecie się może co tam siedzi za silnik? Do którego z audi podobny? Chyba tam jedna turbina siedzi - może coś większe niż VKZ... mam tego CDU w swojej a ojciec szuka jakiegoś pickupa/terenówki i chciałbym mu pomóc z doborem silnika. Są jeszcze 2.0 tdi ale nie wiem czy to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 9 minut temu, Awra napisał(a): Amarok 2018 rok 3.0 diesel 258 koni orientujecie się może co tam siedzi za silnik? Silnik z generacji VW EA897evo o kodzie silnika DDXE. Pojedyncza turbina. Silniki montowane także w Audi Q7 4M silnik CVZA lub Porsche Macan CTBA. Podobnie jak A6 CRTD (272 KM) i A4/A5 jak mój CRTC (272 KM.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Silnik z generacji VW EA897evo o kodzie silnika DDXE. Pojedyncza turbina. Silniki montowane także w Audi Q7 4M silnik CVZA lub Porsche Macan CTBA. Podobnie jak A6 CRTD (272 KM) i A4/A5 jak mój CRTC (272 KM.) Dzięki, to już napewno będzie poprawiony bez problemów z rozrządem A tak na poważnie to miałeś jakieś problemy z nim? Bardziej w temacie jesteś więc chętnie bym się dowiedział. Edytowane 12 Lipca 2023 przez Awra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Z silnikiem (z resztą z autem także poza gumami górnych tylnych wahaczów) do tej pory nie miałem problemów ,aktualnie 79 kkm. Jak w każdym V6 VAG należy spodziewać się, że w niekorzystnych warunkach pracy silnika (aktywne S/S oraz wymiany oleju Longlife), może kiedyś łańcuch będzie do wymiany. Dodatkowo te silniki mogą posiadać stukające wałki rozrządu. Zaletą jest w Amaroku to, że przy tym silniku masz podobnie jak w Audi skrzynię tiptronic (albo manuala 6 biegowego) a nie s-tronic. Silniki te posiadają także pompę oleju o zmiennym wydatku, sterowaną porzez sterownik silnika. Istnieją na różnych forach opinie, że ciśnienie oleju przy częściowym obciążeniu silnika jest zbyt niskie, co niby w niektórych przypadkach doprowadziło do zatarcia panewek na wale. Ja robiąc program u tunera przy okazji zleciłem podwyższenie ciśnienia oleju w tych przedziałach (chyba o 0,5 Bar, z tego co pamiętam). Tak poza tym myślę, że są to stosunkowo dobre silniki. Z poprzednikiem CDUC poza typowymi mankamentami dla każdego CDUC też problemów nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 13 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 (edytowane) 17 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Z silnikiem (z resztą z autem także poza gumami górnych tylnych wahaczów) do tej pory nie miałem problemów ,aktualnie 79 kkm. Jak w każdym V6 VAG należy spodziewać się, że w niekorzystnych warunkach pracy silnika (aktywne S/S oraz wymiany oleju Longlife), może kiedyś łańcuch będzie do wymiany. Dodatkowo te silniki mogą posiadać stukające wałki rozrządu. Zaletą jest w Amaroku to, że przy tym silniku masz podobnie jak w Audi skrzynię tiptronic (albo manuala 6 biegowego) a nie s-tronic. Silniki te posiadają także pompę oleju o zmiennym wydatku, sterowaną porzez sterownik silnika. Istnieją na różnych forach opinie, że ciśnienie oleju przy częściowym obciążeniu silnika jest zbyt niskie, co niby w niektórych przypadkach doprowadziło do zatarcia panewek na wale. Ja robiąc program u tunera przy okazji zleciłem podwyższenie ciśnienia oleju w tych przedziałach (chyba o 0,5 Bar, z tego co pamiętam). Tak poza tym myślę, że są to stosunkowo dobre silniki. Z poprzednikiem CDUC poza typowymi mankamentami dla każdego CDUC też problemów nie miałem. No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi. Edytowane 13 Lipca 2023 przez Awra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1335 Opublikowano 13 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 6 minut temu, Awra napisał(a): No ten co ma ojciec upatrzony to chyba ma nalatane już 120 czy 130 tys. To już silnik może być zmęczony, no i sprowadzony chyba z Austrii. Dzięki za pomoc, chyba będzie trzeba się pochylić nad 2.0 tdi. Obejrzeć zawsze można, jak nic nie stuka i łańcuch nie grzechota, to może warto się zainteresować, bo te silniki poza wymienionymi rzeczami są bardzo dobre. Amarok z 2.0 TDI to moim zdaniem trochę za mała i za słaba jednostka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 13 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 Mamy kogoś na forum żeby mi historie sprawdził po numerze VIN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 13 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 Nie za darmo, jedynie rozkodować Vin mogą, jest do tego odpowiedni temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 13 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 Godzinę temu, Langista napisał(a): Nie za darmo, jedynie rozkodować Vin mogą, jest do tego odpowiedni temat. No wiem że za monetę, a faktycznie jest. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 13 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 1 godzinę temu, Awra napisał(a): Mamy kogoś na forum żeby mi historie sprawdził po numerze VIN? Pisz do @_małyTM_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphinium 0 Opublikowano 14 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2023 Wleciał drobny Modzik odmładzający trochę wnętrze auta, mianowicie lusterko wsteczne fotochromatyczne z skody superb/passata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się