Osiollekk 6 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Panowie, co się reguluje przy geometrii zawieszenia w polifcie w quattro? Przód pochylenie i zbieżność a tył tylko pochylenie? Chce uniknąć sytuacji, że pojade na badanie i gość mi powie, że jest źle ale nic nie zrobią bo np na tyle nie ma regulacji… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 (edytowane) Z tyłu tylko górny wahacz ma śrubę mimośrodową. Teraz tak myślę i chyba dolny przedni wahacz od karoserii też ma taka śrubę Edytowane 7 Stycznia 2022 przez Góral65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 15 minut temu, Góral65 napisał: Z tyłu tylko górny wahacz ma śrubę mimośrodową. Teraz tak myślę i chyba dolny przedni wahacz od karoserii też ma taka śrubę Z tyłu kojarzę na 100%. A jeżeli mam spręzyny -40mm, to odchyłki i bazowe wartości są jak dla standardowego auta czy tutaj trzeba wybrać, że np zawiecha 1BE albo jak dla S4, żeby się zbliżyć do serii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 12 minut temu, Osiollekk napisał: Z tyłu kojarzę na 100%. A jeżeli mam spręzyny -40mm, to odchyłki i bazowe wartości są jak dla standardowego auta czy tutaj trzeba wybrać, że np zawiecha 1BE albo jak dla S4, żeby się zbliżyć do serii? Na ustawianiu to się nie nam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolek_ust 175 Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Mi ustawiali jak mam gwint na zawieszeniu sline Sport w systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 7 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 (edytowane) Panowie podpowie mi ktoś z akumulatorem bo mnie coś chyba trafi... Z miesiąc temu wymieniłem na nowy Warta 110Ah 920a (wcześniej był taki sam). Po paru dniach samochód nie odpalał, musiałem ładować prostownikiem. Poczytałem i dołożyłem kabel z alternatora do podszybia. Napięcie na podszybiu i akumulatorze wzrosło o 1,5. Przez kilka tygodni było ok. Wczoraj normalnie odpalał, jeździł, zrobiłem może z 60km. Dzisiaj chcę odpalić i d*pa... trochę pokaszlał i znowu prostownik. Po 2h niby się naładował (na prostowniku 0). Kilkanaście razy go poodpalałem i niby jest ok, tylko na jak długo... Dodam, że jeżdżę tym autem raz na kilka dni, ale nowy akumulator powinien chyba jednak trochę trzymać? Pobór prądu sprawdzałem, nigdzie nic na lewo nie ucieka. Przy zakupie akumulatora prosiłem gościa żeby zrobił na nim test i wyszło, że akumulator w stanie bardzo dobrym. Sprawdzałem bloki pomiarowe w VCDS i wydaje mi się, że w okienku battery state of charge (SOC) jest coś nie tak... Z tego co rozumiem to naładowanie akumulatora? Po ładowaniu prostownikiem, który już skończył wyświetla mi tam 5%. Na mmi pokazuje 100%, ale to chyba wyświetla się od humoru auta... Nawet jak nie chciał odpalić to tam pokazuje mi 100. Edytowane 8 Stycznia 2022 przez Tomek_091019 zapomniałem dodać zdjęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 1. Akumulator taki sam typ? Czyli np. AGM? 2. Po wymianie został zakodowany? 3. Wyciągałeś aku do ładowania czy ładowałeś w aucie? 4. Gdzie podpinałeś prostownik? Bezpośrednio na klemy aku czy w przeznaczonych do tego miejscach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 7 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 1. akumulator dokładnie taki jak w załączniku niżej. 2. zakodowany 3. ładowałem w aucie 4. prostownik podpinałem pod klapką w podszybiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 No ale miałeś AGM i wstawiłeś też AGM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 7 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 nie miałem AGM i wstawiłem też nie AGM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1333 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Zmierz miernikiem napięcie ładowania przy alternatorze i następnie na klemach aku, czyli ile dochodzi na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 7 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Z napięciem raczej jest wszystko w porządku. Alternator 14,75 (12,42 na zgaszonym) Podszybie 14,70 (12,42 na zgaszonym) Akumulator 14,58 (12,30 na zgaszonym) Przed dołożeniem dodatkowego kabla z alternatora to na podszybiu i akumulatorze było coś koło 13,20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 (edytowane) Godzinę temu, Tomek_091019 napisał: nowy akumulator powinien chyba jednak trochę trzymać? Powinien. Godzinę temu, Tomek_091019 napisał: Na mmi pokazuje 100%, ale to chyba wyświetla się od humoru auta... Nawet jak nie chciał odpalić to tam pokazuje mi 100. Niekoniecznie. W C6 mam akumulator na wykończeniu i jak dłużej postoi i odpalę auto to w MMI pokazuje 50%, przejadę się z 30-40km i jest wg MMI naładowany w 100%. Edytowane 8 Stycznia 2022 przez pelonek1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid7737 17 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Ktoś z was śmiga na gwincie AP bo mam mocny dylemat gwint AP czy pro kit na serie amorki, przyzwyczajony byłem do gwintów by spasować ale nie wiem jak z komfortem ap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 W dniu 8.01.2022 o 17:15, Tomek_091019 napisał: Panowie podpowie mi ktoś z akumulatorem bo mnie coś chyba trafi... Z miesiąc temu wymieniłem na nowy Warta 110Ah 920a (wcześniej był taki sam). Po paru dniach samochód nie odpalał, musiałem ładować prostownikiem. Poczytałem i dołożyłem kabel z alternatora do podszybia. Napięcie na podszybiu i akumulatorze wzrosło o 1,5. Przez kilka tygodni było ok. Wczoraj normalnie odpalał, jeździł, zrobiłem może z 60km. Dzisiaj chcę odpalić i d*pa... trochę pokaszlał i znowu prostownik. Po 2h niby się naładował (na prostowniku 0). Kilkanaście razy go poodpalałem i niby jest ok, tylko na jak długo... Dodam, że jeżdżę tym autem raz na kilka dni, ale nowy akumulator powinien chyba jednak trochę trzymać? Pobór prądu sprawdzałem, nigdzie nic na lewo nie ucieka. Przy zakupie akumulatora prosiłem gościa żeby zrobił na nim test i wyszło, że akumulator w stanie bardzo dobrym. Sprawdzałem bloki pomiarowe w VCDS i wydaje mi się, że w okienku battery state of charge (SOC) jest coś nie tak... Z tego co rozumiem to naładowanie akumulatora? Po ładowaniu prostownikiem, który już skończył wyświetla mi tam 5%. Na mmi pokazuje 100%, ale to chyba wyświetla się od humoru auta... Nawet jak nie chciał odpalić to tam pokazuje mi 100. masz uwalony kabel prądowy przy samym rozruszniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk330 14 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 W dniu 7.01.2022 o 12:32, Osiollekk napisał: Panowie, co się reguluje przy geometrii zawieszenia w polifcie w quattro? Przód pochylenie i zbieżność a tył tylko pochylenie? Chce uniknąć sytuacji, że pojade na badanie i gość mi powie, że jest źle ale nic nie zrobią bo np na tyle nie ma regulacji… Z przodu tylko zbieżność, ewentualnie przesuwając całe sanki można wyrównać kąt pochylenia koła. Z tyłu jest regulacja kąta pochylenia koła i zbieżności. Co do ustawień to u mnie ustawiali pod zawieszenie s-line (1bv), mam standardowe amorki + eibach pro kit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_091019 7 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 W dniu 9.01.2022 o 19:42, Dev napisał: masz uwalony kabel prądowy przy samym rozruszniku Musiałbym to sprawdzić... Zapewne trzeba ściągać zderzak i połowę plastików od dołu? Od tamtego posta minęły 2 dni i zrobiłem może z 60km. Dzisiaj znowu sprawdzałem bloki pomiarowe i naładowanie mam wyższe (71%), ale za to pojemność pokazuje 34Ah a na mmi jak zawsze 100% ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 39 Opublikowano 17 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2022 (edytowane) Da się w ogóle zdjąć tą blendę ? Żeby to wyglądało tak jak u mnie ? : Edytowane 17 Stycznia 2022 przez marky2552 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolek_ust 175 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 10 godzin temu, marky2552 napisał: Da się w ogóle zdjąć tą blendę ? Żeby to wyglądało tak jak u mnie ? : Dwa różne grille kolego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 39 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 19 minut temu, karolek_ust napisał: Dwa różne grille kolego No i to też chciałem wiedzieć dzięki A ktoś wie mize gdzie dostane taki gril bo na allegro 1000zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się