OLO_GDA Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 nie wiem czy to OT nie bedzie ale chyba nie bo temat dotyczy ogolnie zawieszenia:P dopiero szukam mojego audi i wiele slyszalem wlasnie o delikatnych zawieszeniach, ale Wasza rozmowa sprowadza sie cały czas do modelu B5, czy to oznacza ze B6/B7 (a raczej bedzie to B7) nie maja tego problemu? czy po prostu sa na tyle nowe ze jeszcze sie nie sypia? jezdze duzo rocznie (kolo 60-70tys) i drazniloby mnie wymienianie zawiechy co pol roku albo czesciej... teraz w bylejakim francuziku czyli 406HDi wymienilem zawieszenie od nowosci po ponad 150tys, chyba glupio zeby audi było gorsze? hmm? no ale niestety pare elementow kupilem "po taniości" i teraz zaluje - niektore łączniki odezwały sie dosłownie po tygodniu ...
Wojtek75 Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 Witam; ...i tutaj taka moja uwaga-spostrzeżenie: -kupując kości na allegro,czy w sklepie patrzcie na wybita datę produkcji/zegarek/,zeby były w miare nowe;ja kupiłem górny jeden Febi zleżały i parcieje i pęka guma osłonowa przegubu,pewnie tuleja tez,ale jej nie widzę,wiec jak zapuka to bedę wiedział!!!! szybciej sie beda sypały i tyle! pozdrowienia Wojtek75
Mad_MAX Opublikowano 7 Listopada 2007 Opublikowano 7 Listopada 2007 a ja dodam tylko od siebie zebyscie czasem NIGDY nie wymieniali simerblokow TYLKO cale wahacze , ja ten blad popelnilem i po niespelna miesiacu , tak mi sie zawiecha tlucze ze nie wiem czy wytrzyma do wiosny A co do firm , to rozne mialem i powiem ze co ORI to ORI
golab24 Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 W B7 to chyba powrocili do tradycyjnej zawiechy ale glowy nie dam.
Hugo Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 W B7 to chyba powrocili do tradycyjnej zawiechy ale glowy nie dam. Żadnego powrotu nie było.W B8 jest już ulepszona zawiecha
Hincó Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 czyli a4 do B7 ma układ 5 wachaczowy? a w B7 nie były one z innego materiału ?
adadur Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 2a u góry 2 na dole a piąty gdzie?
golab24 Opublikowano 8 Listopada 2007 Opublikowano 8 Listopada 2007 A piąty w bagażniku na wymianę :-) Niby śmieszne a tragiczne, to mój pierwszy samochód w którym muszę się przejmować zawieszeniem :-(
Hincó Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 2a u góry 2 na dole a piąty gdzie? Że niby ten łącznik stabilizatora to ten piąty ;P Nie wiem, ja słyszałem zawsze o 5 wachaczowym zawiasie w audi.. To jak jest z tym co pytałem wyże j?
Hugo Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 2a u góry 2 na dole a piąty gdzie? Że niby ten łącznik stabilizatora to ten piąty ;P Nie wiem, ja słyszałem zawsze o 5 wachaczowym zawiasie w audi.. A od kiedy łącznik stabilizatora to wachacz ??To w takim razie źle słyszałeś i naprowadzamy Cię na dobrą drogę.W przednim zawieszeniu A4 jest 8 wachaczy.Z lewej dwa dolne i dwa górne i z prawej dwa dolne i dwa górne
golab24 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 stanowczo FEBI, HANS PREIS to podobno pakowacz nonameów dla VW.
andrzej1111111111 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Sporo moich znajomych wybrało FEBI i MS jak na razie oni na nie nie narzekają
felipe.avant Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jestem jednym z gości których testuja "MS" zapindalam codziennie po wybojach,koleinach,przejazdach kolejowych i innych badziewach po naszych cholernych drogach aż mnie krew zalewa jak te wahacze dostają popalić, jak narazie 5 tys i cisza lub kolega juz zrobił 25 tys i tez nie moze narzekać na tą firme także panowie po co przepłacać polecam "MasterSport-Automobiltechnik" :th:
franio Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 bardzo dobrze wychodzi regeneracja, kumpel przejechał 50 tyś i zapowiada się jeszcze dobry kawałeczek. Koszt ok 550 zł, komplet, oprócz łączników.
adadur Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 regeneracja - tzn. wymiana sworznia oraz tuleji m-g?
Mariusz Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Ja zamontowałem nowy komplet Febi zrobiłem już 70 tyś km i jest ok na razie cisz myślę że dobije do 100 tyś km Hans Pirs ja bym nie kupował tylko TRV LEMFORDER i FEBI......
franio Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 regeneracja - tzn. wymiana sworznia oraz tuleji m-g? jak jest taka potrzeba, ale najczęściej to sam sworzeń
sikorakrz Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam, Poważnie zastanawiam się nad kupnem quattro, sporo piszecie o przednim zawieszeniu. A jak sprawuje się tylny zawias w Quattro B6? P.S. Kumpel jakiś czas temu mówił, że aluminiowe zawieszenie można zamienić na metalowe? Trochę dziwne ale może prawda - Polak potrafi?
sleny Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam. U mnie w samochodzie właśnie dzisiaj byłem podbijać przegląd i się aż zdziwiłem gdyż przejechałem nim 40 tyś. km przez rok i w zawieszeniu zmieniłem tylko końcówkę drążka kierowniczego. Dodam że auto sprowadziłem rok temu z Niemiec.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się