Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana uszczelki pokrywy zaworów 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, gsekulski napisał:

Witam. A ja mam pytanko. Czy np za moco dokręcania pokrywa zaworow może mieć wpływ na głośna prace łańcucha napinacza? Szczególnie na zimnym silniku?

Nie. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

Opublikowano

Dzięki.

Opublikowano

I po robocie ?

WP_20170325_19_48_13_Pro.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Witam. Wymieniłem dzisiaj uszczelke pokrywy w moim silniku bfb i mam trochę dziwne pytanie. Przy czyszczeniu silnika zdjalem sobie takie dwie małe pokrywki walka silnika i dopiero jak już miałem wszystko poskladane to zorientowałem się że zapomniałem je włożyć spowrotem :/ pytanie do czego one służą i czy są konieczne żeby tam były? 

20170707_224528_-2108231651.jpg

Edytowane przez djgrzybu
Opublikowano

Żeby nie chlapało olejem jak odkręcisz korek wlewu oleju.

Opublikowano

Aaa dzięki bardzo raczej nie zamierzam odkrecac korka przy uruchomionym silniku także narazie nic nie ruszam dopóki nie zacznie się pocic 

Opublikowano

Ja przejeździłem 5 lat bez tych pokryw bo ktos kiedyś zapomniał założyć i żadnych problemów nie było.

Opublikowano

To lepiej nie uzupełniajcie ubytków oleju na ciepłym silniku bo jeszcze Wam wałek strzeli.

Opublikowano

Dzis byłem w ASO VW w Toruniu koszt uszczelki 172zl, szczena opadła , ale mam nadzieje ze za cena idzie jakość :) w serwisie powiedzieli ze oni sylikonują  cala powierzchnie ze względu na odkształcenia pokrywy zaworów

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem odnośnie wycieku oleju za 1 razem wymieniłem uszczelkę pod pokrywa zaworow niestety cieklo i zalalo rozrusznik. Tydzień temu wymiana rozrusznika i uszczelki i dalej cieknie . Zbiera się olej z tylu silnika , koło śruby po lewej poniżej jest taki rowek (zalamanie)i tam się zbiera olej .Proszę o pomoc 

20181111_130937.jpg

Edytowane przez Bragga30
Opublikowano

Dawałeś trochę silikonu w te załamania? Może też cieknie spod uszczelki napinacza ?

Opublikowano

Niewiem czy mechanik dał w te załamania, a uszczelka napinacza była wymieniana za pierwszym razem jak okazało się że po wymianie uszczelki pokrywy dalej cieknie. Pozniej to już zaniedbanie z mojej strony aż do momentu kiedy zalalo rozrusznik nie chce zeby sytuacja się powtórzyła  

Opublikowano (edytowane)

Czy to kwalifikuje się do wymiany uszczelki pokrywy? W ciągu dwóch tygodni wylało mi 3 litry oleju i prawdopodobnie z tego powodu. Nie wiem, czy wymieniać też uszczelkę napinacza?

22938a58fc6a0a4cm.jpg   90dba3fa6ce3fa7fm.jpg   76b226c16833b504m.jpg

Dlaczego też tu przy kolektorze wydechowym mam tak rozchlapane? 

c33d9b8fbedd3076m.jpg

Edytowane przez Userr
Opublikowano

Uszczelka do wymiany. Ale raczej te 3l oleju to uciekły gdzieś indziej. Najpierw bym umył ten silnik i zobaczył gdzie wycieka. 

Opublikowano (edytowane)

12ade13a326ba0af794d0652d9cb4266.jpg

Zauważyłem też olej na rozrządzie. Jak widać na zdjęciu jest uszczelka na górnym łączeniu i tam się poci, ale niżej także jest łączenie (obok śruby trzymającej czujnik) bez uszczelki i wydaje mi się, że tamtędy leci więcej oleju. Można to jakoś uszczelnić? Fabrycznie tam nie ma uszczelki. Zdjęcie nie moje, przykładowe z internetu.

Edytowane przez Userr
Opublikowano (edytowane)

Pod pokrywką z czujnikiem jest uszczelniacz i możliwe że to on puszcza olej, najlepiej jest je wymienić przy okazji wymiany rozrządu, koszt niewielki. 

 

Edytowane przez strazak93
Opublikowano (edytowane)

DELETE.

Edytowane przez Userr
Opublikowano

W sierpniu wymieniałem rozrząd. W listopadzie wyciekło na niego trochę oleju z pod pokrywy zaworów. Po likwidacji usterki umyłem go płynem do silników i spłukałem wodą. Nie zrobiłem na nim nawet 2 tysięcy km. Czy pasek nadaje się do wymiany? Na pasku nie zauważyłem śladów oleju, bardziej na plastikowej osłonie oraz wałkach.

Opublikowano

Jeżeli nie był zalany mocno olejem i masz w bardzo dobrym stanie napinacz to nie powinno raczej nic się dziać ale dla pewności co jakiś czas możesz zajrzeć pod osłonę.Chodzi o to żeby pasek nie był nasycony olejem i żeby przy ostrzejszej jeździe Ci nie przeskoczył,ale to powinieneś widzieć po kołach rozrządu czy nie są tłuste.Dla pewności możesz włożyć jakiś kawałek papieru np.przed koło wałka pod pasek i obrócić ręcznie silnikiem,jak będzie z paska wyciskać się olej to kartka będzie uwalona, wtedy pasek na pewno do wymiany.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mam pytanie czy dawac silikon pod i nad uszczelke oraz jakim schematem odkrecac potywe oraz ja dokrecac, pomozecie? 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...