Adam-Lewian Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Vin WAUZZZZ8E68A071952 Panowie znalazłem naklejke w książce serwisowej i jest tam kod 1LA to oznacza że tarcze 320 jesli się nie mylę. Proszę kogoś o potwierdzenie gdyż chce zamawiać jak najszybciej bo jazda na tych co mam - masakra Potwierdzam, masz tarcze 320mm
Dev Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Adam znasz juz "zapowiedzi" Zimmermanna na nadchodzący rok ? Jest coś ciekawego ?
Adam-Lewian Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 One już miały być z jakiś miesiąc temu ale mają jak zwykle niewyróbkę. Zamówienie już na nie zostało złożone także pierwsza partia jak tylko zjedzie z taśmy to wyląduje u nas. Ciekawe jak z ceną będzie ale obstawiam, że w detalu wyjdzie w okolicach 900 zł/szt
Dev Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 To i tak dobrze, bo w ASO ceny zaczynają się od 1600 zl/sztuka Jest już nowy katalog ?
Adam-Lewian Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Mam je znacznie taniej z ASO, gdybyś potrzebował to się odezwij Katalog powinien już być ale na razie nie przysłali.
bjoern Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) czym się różnią zaciski 981 i 973, że pod jedne podchodzi tarcza 345 a drugie 320? Jarzmem tylko? Pod zacisk z A4 B7 z jarzmem z S4 można założyć tarczę 345 i będzie git a tylko z A6 C6 są problemy?Mam jarzma o oznaczeniach 5290 i 1300, od czego to? Edytowane 3 Listopada 2016 przez bjoern
K4rol81 Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Panowie 320/288 po pełnej regeneracji zacisków + nowe tarcze i klocki czy używany zestaw 345/300 z nowymi tarczami na tył na początek, później zmiana przodu ponieważ jest w niezłym stanie. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
K4rol81 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 1600 pl za komplet z osłonami Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka I co warto brać w tej kasie hamulce od eski? Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
pksmlody Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Siema Panowie. Pytanie z serii kompletnego braku pojęcia: Auto to B7 3.0TDI ASB, hamulce seria, zawias 1BV. Zawsze podobały mi się duże zaciski wizualnie, poza wiadomymi względami lepszego hamowania. Czy opłaca się do naszych aut wrzucać coś w stylu: http://allegro.pl/zaciski-cayenne-q7-17-18-audi-vw-sti-evo-brembo-i6595602752.html na przód czy http://allegro.pl/zaciski-brembo-q7-touareg-3-0-tdi-17-zr-zl-330mm-i6595602764.htmlna tył? Co jeszcze byłoby potrzebne do zamontowania takiego zestawu do naszych aut (oprócz felgi wiadomych rozmiarów)? Jak duże tarcze można założyć do takich zacisków? Czy raczej nie ma się co bawić w takie zestawy a np. zakładać komplet od Audi S4? Trochę mnie uświadomcie Dzięki Edytowane 9 Listopada 2016 przez pksmlody
H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 Wszystko zależy od budżetu. Wiadomo im większy hebel tym lepszy ale wszystko musi mieć ręce i nogi, bo co z tego że kupisz kolorowe zaciski jak tarczy nie dopasujesz lub do zacisku będzie potrzebny adapter który będzie droższy niż sam zacisk... Jeśli chodzi o przód to jest dużo możliwości, zestaw z S4 Q5, RS4, TTRS, zestaw z RS6 390 itd. Z tyłu realnie 330, wszystko co większe ma elektryczny ręczny i tym samym odpada chyba że stosuje się adapter i dodatkowy zacisk pod ręczny.
pksmlody Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Aha. Coś się rozjaśnia, dzięki Tomasz. Jak i skąd mam wiedzieć, do jakiego zacisku dopasować tarczę tak aby pasowała do naszego auta?
H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 Wysokość, wielkość, grubość, centrowanie. Wszystko ma znaczenie. Ogólnie za dużo tłumaczenia. Najlepiej wybrać coś z Audi i spróbować to zaadaptować. Pisz na PW coś się znajdzie..
pioteros Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 szukaj po tarczy ktora ma ta sama glebokosc jak twoja, ewentualnei ciut plytsze, wtedy calosc przekladasz i juz, jesli sa plytsze daje si minimalne podkladki pod zacisk i wsio powinno pasowac
wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A jak jest ze swapem na zaciskach z a6 c7 pod 345????
Dev Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Podobnie jak z A6 C6 z tym że nie wyjdzie Ci 347 tylko 342. Przewody muszą być od C7
wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A tarcza do tego z b6 s4?? Ciężko jest trafic tego z c6 pod 345
Dev Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Tak z S4 B6/7 Załatw mi z C7 to machniom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się