Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
26 minut temu, Iceman_873 napisał:

Ktoś jest mi wstanie rozszyfrować jaki jest rozmiar tloczka tyl w A 4 b7 2.0 tfsi ? 2005 lub 2006r. I czy przy pomiarze suwmiarka mierzy się średnicę zewnętrzną czy wewnetrzna?

Zewnętrzną, chyba jest 41 mm :)

 

 

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki  ?

Opublikowano
W dniu 14.06.2018 o 18:55, Dev napisał:

3287/A i 3288/A

Dzięki wielkie. A jeszcze jeśli chodzi o jarzma do tych zacisków to są zamienne czy różne na prawą i lewą stronę?

Opublikowano
2 godziny temu, zarzykzgr napisał:

Dzięki wielkie. A jeszcze jeśli chodzi o jarzma do tych zacisków to są zamienne czy różne na prawą i lewą stronę?

te same 

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie Panowie. Mam takie pytanko - posiadam u siebie przód 312 i tył 255. Noszę się z zamiarem zmiany przodu na 320, jednakże z tyłu dopiero co wymieniłem klocki i tarcze. Chwilowo nie chciałbym tam ingerować. Czy ktoś z Was ma założone 320 i 255 tył? Jak to hamuje? Czy to aby nie za duża różnica w rozmiarach, co na to sterownik ABS. Jakie są Wasze odczucia?

Zaciski 320 już mam ładnie pomalowane proszkowo. Może ktoś posiada jakiś zestaw tarcz + klocki po niewielkim przelocie?
Potrzebne jeszcze przewody hamulcowe sztywne do zacisków 320 posiada ktoś?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Edytowane przez maciejhildek1982
Opublikowano
19 minut temu, maciejhildek1982 napisał:

Witam serdecznie Panowie. Mam takie pytanko - posiadam u siebie przód 312 i tył 255. Noszę się z zamiarem zmiany przodu na 320, jednakże z tyłu dopiero co wymienilem klocki i tarcze. Chwilowo nie chciałbym tam ingerować. Czy ktoś z Was ma założone 320 i 255 tył? Jak to hamuje? Czy to aby nie za duża różnica w rozmiarach, co na to sterownik ABS. Jakie są Wasze odczucia? Zaciski 320 już mam ładnie pomalowane proszkowo. Może ktoś posiada jakiś zestaw tarcz + klocki po niewielkim przelocie?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Dzwoń do DEVa. Żadne używki - bierz nowe.

Opublikowano
29 minut temu, maciejhildek1982 napisał:

Czy ktoś z Was ma założone 320 i 255 tył? Jak to hamuje? Czy to aby nie za duża różnica w rozmiarach, co na to sterownik ABS. Jakie są Wasze odczucia?

 

Ja u siebie miałem seryjnie 312 i 255. Założyłem z przodu 320 i była przepaść, auto hamuje o wiele lepiej, chociaż trochę nurkuje przodem, czuć że tył jest słaby. Potem zrobiłem chipa na 220km i już takiej rewelacji nie ma. Ale to też dlatego, że mam zdarte tylne tarcze zupełnie i za kilka tygodni wleci cały komplet 288.

Jak masz włożone z tyłu nowe tarcze i klocki to możesz zostawić a wrzucić tylko 320 na przód.

Opublikowano
Godzinę temu, maciejhildek1982 napisał:

Witam serdecznie Panowie. Mam takie pytanko - posiadam u siebie przód 312 i tył 255. Noszę się z zamiarem zmiany przodu na 320, jednakże z tyłu dopiero co wymieniłem klocki i tarcze. Chwilowo nie chciałbym tam ingerować. Czy ktoś z Was ma założone 320 i 255 tył? Jak to hamuje? Czy to aby nie za duża różnica w rozmiarach, co na to sterownik ABS. Jakie są Wasze odczucia?

Zaciski 320 już mam ładnie pomalowane proszkowo. Może ktoś posiada jakiś zestaw tarcz + klocki po niewielkim przelocie?
Potrzebne jeszcze przewody hamulcowe sztywne do zacisków 320 posiada ktoś?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

ja mam 320mm na przodzie i 245mm na tyle, nowe tarcze i klocki z przodu a z tylu nie ruszane. Nie zaobserwowalem wspomnianego wyzej efektu nurkowania, auto hamuje jak zle ;) dodam, ze mam ponad 300PS w aucie

Opublikowano
20 minut temu, DivaynEays napisał:

ja mam 320mm na przodzie i 245mm na tyle, nowe tarcze i klocki z przodu a z tylu nie ruszane. Nie zaobserwowalem wspomnianego wyzej efektu nurkowania, auto hamuje jak zle ;) dodam, ze mam ponad 300PS w aucie

juz czas na cos wiekszego

Opublikowano

Narazie $$ brakuje, ale na tyl wpadnie 288 i na tym heble zostana (chyba, ze nie sposoba mi sie jak to lezy w 18-19" feldzie po tym jak je wloze to zmienie na zestaw z Ski lub cos podobnego). Co do hamowania to jest w zupelnosci wystarczajace do daily auta przy tym zestawie.

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Założone klocki ferodo ds performance do zestawu s4 345 na tarczy zimermann gładkiej. Pierwsze 1k km przejechane po dziadkowemu, obecnie zrobione 2.5k.

Klocki mocno piszczą przy dohamowywaniu poniżej  30km/h a czasem nawet buczą przez moment, zwykle kiedy lekko przyhamuję na skręconych kołach. Zaciski przed montażem zregenerowane.

Czy to wadliwe klocki?

Edytowane przez Stg
Opublikowano

Witam, pytanie trochę poza tematem ale pewnie się orientujecie ile warty jest taki swap pochodzący z a8d3 ? 360mm tarcze Bosch, klocki trw i czy będzie on pasował p&p do a4b7? W zestawie dystanse z pierścieniem centrującym pod tarcze 

D02E4792-8FCF-41C0-AEDE-16BF9416284E.jpeg

78C05870-1F9A-4FA6-AE37-FA1F7514B9A3.jpeg

Opublikowano
3 godziny temu, Stg napisał:

Witam.

Założone klocki ferodo ds performance do zestawu s4 345 na tarczy zimermann gładkiej. Pierwsze 1k km przejechane po dziadkowemu, obecnie zrobione 2.5k.

Klocki mocno piszczą przy dohamowywaniu poniżej  30km/h a czasem nawet buczą przez moment, zwykle kiedy lekko przyhamuję na skręconych kołach. Zaciski przed montażem zregenerowane.

Czy to wadliwe klocki? Ewentualnie jakie zwykłe klocki najlepiej założyć do tych tarcz? 

mam podobne odczucia i objawy co u Ciebie tyle ,ze na 320 mm tez ds założone jakies rozwiązanie ?

Opublikowano

Póki co zastanawiam się nad wywaleniem ich i założeniem trw lub cos podobnego. Może ktoś się jeszcze wypowie.

Opublikowano (edytowane)

Witajcie,

Mam podobny dylemat odnośnie klocków.

Podobno do nacinanych, nawiercanych tarcz sugeruje się zakładanie miękkich klocków.

Twarde mogą hałasować.

Odradzają też ceramiczne. 

Ostatnio chwalone są polskie klocki Steinhof.

Sporo dobrego słyszę o TRW.

Niech fachowcy się wypowiedzą,

Pozdrawiam

Edytowane przez black4
Opublikowano

ja przy nawiercano-nacinanych tarczach mam ferodo i zadnego halasu zwiazanego z tym nie zaobserwowalem, a z hamowania itp jestem zadowolony jak najbardziej.

Opublikowano
10 godzin temu, black4 napisał:

Witajcie,

Mam podobny dylemat odnośnie klocków.

Podobno do nacinanych, nawiercanych tarcz sugeruje się zakładanie miękkich klocków.

Twarde mogą hałasować.

Odradzają też ceramiczne. 

Ostatnio chwalone są polskie klocki Steinhof.

Sporo dobrego słyszę o TRW.

Niech fachowcy się wypowiedzą,

Pozdrawiam

jest ponad 300 stron na ten temat w tym poście 

Opublikowano

mam zaciski na przodzie 4 tlok porsche pod tarcze 323mm ale niestety tarcze juz sie skonczyly... 

jest sens inwestowac w te hamulce? znaczy kupowac tarcze? bo jednak wielkosc 323mm , moc auta ok 330KM docelowo sie pewnie zmieni , ktos tu pisal ze mozna rzezbic ori s4 tylko je stoczyc... 

w garazu czeka 345MM ori s4 , ale jednak nie ukrywam wyglad zacisku porsche robi robote 

Opublikowano

Nie no jak trzeba wybrac miedzy skutecznoscia hamowania, a wygladem to wiadomo ze wazniejszy wyglad... :huh:

Opublikowano
17 minut temu, Unf napisał:

Nie no jak trzeba wybrac miedzy skutecznoscia hamowania, a wygladem to wiadomo ze wazniejszy wyglad... :huh:

dla mnie wygląd do 90% 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...