DivaynEays Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 6 godzin temu, niwet napisał: To zr18 z tego co widzę raczej odpada jak później mam mieć problemy upchać jakąś fajną felgę, a z dwutłokami z a8 nie jest ponoć nic lepiej i sam zacisk nie jest za ciekawy Z tego co piszesz to opcja od q5 zostaje jedynie, chyba że ktoś poda jakiś fajny zestawik z którym nie będzie problemów upchać felgi, mniejszych niż 19 nie będzie na aucie lato i zima Mam te 345/300, ale według mnie szału nie ma... chyba że mam takie odczucie po czasie Mi się akurat podobają takie opcje na 2 zaciski Hebel z A8 D3 bije S4 b6/7 na głowę. 4 minuty temu, golden87 napisał: Tylko im wieksze tarcze i cięższe zaciski damy, tym bardziej fabryczne wspomaganie będzie piszczeć z radości ;-) myśle tu o wadze... Zwróć uwagę na to, że A8 ma aluminiowy system hamulcowy, i waży to mniej niż 320, nie wspominając o 345
Dev Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 4 godziny temu, Korton555 napisał: 360mm masz w d3, jest jeszcze 385mm w S8 i W12 (D3), kilku znajomy w klubie a8team zmienialo 360mm na 385mm - wiec moze podejdzie analogicznie, jedynie co to troche wiekszy koszt do B5/6/7 nie podejdą p&p
golden87 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Teraz, DivaynEays napisał: Hebel z A8 D3 bije S4 b6/7 na głowę. Zwróć uwagę na to, że A8 ma aluminiowy system hamulcowy, i waży to mniej niż 320, nie wspominając o 345 Ostatnio wysyłałem taki set hamulców a8d3 z tarcza 360 mm...około 45 kg. Sam zacisk też nie był lekki, aluminiowe to są te nowsze sety z tego co kojarze
DivaynEays Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 40kg waży całość. 13kg tarcza 7kg jarzmo z zaciskiem.
H4mm3R Opublikowano 24 Października 2019 Autor Opublikowano 24 Października 2019 19 godzin temu, niwet napisał: @Dev @H4mm3R Polecacie jakieś większe heble od zwykłych z s4 345x300? Opcja z a8 odpada z góry mówię nie chce mi się przewijać 368 stron, aby zobaczyć czy coś było pisane Wszystko zależy od budżetu. Możesz np. zaadaptować zacisk z S4 B9 akebono i tarczę z GTRa 380x34 na pływającym dzwonie z RS4 B7 wtedy masz lekki i wydajny zestaw. 1
niwet Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) 18 minut temu, H4mm3R napisał: Wszystko zależy od budżetu. Możesz np. zaadaptować zacisk z S4 B9 akebono i tarczę z GTRa 380x34 na pływającym dzwonie z RS4 B7 wtedy masz lekki i wydajny zestaw. Dobrze patrzę, że do 6k idzie się z tym zestawem zmieścić? bo jak tak to chyba najlepsza opcja Jeszcze widziałem zestaw z panamery turbo z tarczą 370 na b7 i też idzie upchać ładnie felgi, a zacisk również kloc Edytowane 24 Października 2019 przez niwet
cziken Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 Czy do hebli 320 wejdzie ta felga ? To exeo ale chyba taka była też w b7. 16 cali.
Nicenick Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Witam. Co można wrzucić na tył do A4 B6 Quattro żeby tarcza była wentylowana nie pojedyńcza? Nie musi być super duze 300 mm czy cos ale zeby wentylowana była tarcza? Jakieś 269mm z A6 C6 nie podejdzie P&P? 1
golden87 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 4 minuty temu, Nicenick napisał: Witam. Co można wrzucić na tył do A4 B6 Quattro żeby tarcza była wentylowana nie pojedyńcza? Nie musi być super duze 300 mm czy cos ale zeby wentylowana była tarcza? Jakieś 269mm z A6 C6 nie podejdzie P&P? Nie, nie podejdzie. Zeby byla wentylowana musi byc 300. Albo niewentylowane 288 albo wentylowane 300 lub ta hybryda C6/T5 330mm A co masz jakis super zestaw na przodzie ze szukasz tyłu takiego?
marcin2006 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 witam wszystkich i na wstępie odpowiem na pytanie czy wart bawić się w swap hebli na 320/288 natomiast poweim ze tak pomimo nie dogodności na tle felg na początku myślałem ze mam 17 będzie git a tu zonk et 46 lipa trzeba dystans a ze jestem przeciwnikiem dystansów jakich kolwiek w palnie mam delikatne frezowanie zacisków no chyba ze dorwe felgi 17 z mniejszym et tylko to loteria i mierzenie a może ktoś z was ma 17 po swapie bardzo bym prosił o zdjecie jakich felg szukac z góry dzięki i pozdrawiam
Wandej Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 4 godziny temu, marcin2006 napisał: witam wszystkich i na wstępie odpowiem na pytanie czy wart bawić się w swap hebli na 320/288 natomiast poweim ze tak pomimo nie dogodności na tle felg na początku myślałem ze mam 17 będzie git a tu zonk et 46 lipa trzeba dystans a ze jestem przeciwnikiem dystansów jakich kolwiek w palnie mam delikatne frezowanie zacisków no chyba ze dorwe felgi 17 z mniejszym et tylko to loteria i mierzenie a może ktoś z was ma 17 po swapie bardzo bym prosił o zdjecie jakich felg szukac z góry dzięki i pozdrawiam Warto się bawić. Felgi przymierz może wejdą. Ja miałem 17` ET42 i wchodziło 345mm z przodu
Langista Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 Ja mam 345/300 i Ori 17' z ET 43 bez problemu pasują.
Dev Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 345 wchodzi pod tak duże ET, bo ma węższy zacisk od 320mm.
KarolH Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 Nie potrafię dorwać osłona na tył do Quattro. Są z oznaczeniami na końcu A, J, K a nie ma z Q. Czy któreś z wymienionych podejdą ? 1
Dev Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 5 godzin temu, KarolH napisał: Nie potrafię dorwać osłona na tył do Quattro. Są z oznaczeniami na końcu A, J, K a nie ma z Q. Czy któreś z wymienionych podejdą ? Mam dwie sztuki, nowe
Nicenick Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 W dniu 14.11.2019 o 19:39, golden87 napisał: Nie, nie podejdzie. Zeby byla wentylowana musi byc 300. Albo niewentylowane 288 albo wentylowane 300 lub ta hybryda C6/T5 330mm A co masz jakis super zestaw na przodzie ze szukasz tyłu takiego? Skoro wentylowana tylko 300 z S4 to zadowolę sie 288 na tyle. Ma ktoś na sprzedaż zaciski, jazma i osłony pod quattro do A4B6?? Czy jest wogóle rożnica w zaciskach pod quattro a FWD?
Dev Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Zaciski są takie same Osłony są inne
patis33 Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 witam Marciol co do felgi to ET mam 56 i dlatego miałem problem- założyłem dystans 25 mm i jest idealnie praktycznie felga z błotnikiem siedzi a do zacisków jest spory luz więc myślę że et 45 może wejdzie na styk lub trzeba będzie delikatnie szlifnąć lub dystans założyć. CO do zmiany to się nie zastanawiaj zupełnie inne hamowanie
mravel Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 Kto u nas jezdzi na secie z Benteya? Wydaje mi sie ze ktos mial przod na zaciskach Bentleya z tarczami 380 czy 400mm Mam kilka pytan 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się