bolo1500 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) czyli po ustawieniu synchro powinno przestać telepac na zimnym pp odpaleniu i powinno wrócić do normy korekcję?jeszcze moje pytanie czy mogę na tym kącie jeździć do poniedziałku bo wtedy jestem umówiony do mechanika Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez bolo1500
piotrsob1 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Przyczyną wysokiej korekcji czwartej pompki jest prawdopodobnie problem z jej uszczelnieniem . Płaszczyzny oporowe pompki i głowicy , które stykają się z mosiężną podkładką zostały dokładnie wyczyszczone z nagaru ? Uszczelniacze i podkładki nowe ? Śruby mocujące PD-ki nowe ? Gniazda PD w głowicy nie wykazywały nadmiernego zużycia, mogącego być przyczyną braku szczelności uszczelniaczy ?
bolo1500 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Kolego czytaleś wszystkie moje posty? POMPKI przy wymianie szklanek i panewek nie były ruszane ! Przed wymianą auto nie mialo problemu z telepaniem ani nic z tych rzeczy a korekcje na pompkach nie przekraczały 0,60 MG był kąt synchronizacji 0 teraz jest -3,3 . To jakim cudem miało się to rozszczelnić ? nie rozumiem
czachapll Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie występuje dudnienie tylko jak zdejmę ten plastik z góry filtra i mi telepie silnikiem tylko i wyłącznie gdy rozgrzany. Nie wiem czy sie pakować z koszty... Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez czachapll
djmesiu Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Ja wymieniłem wczoraj szklanki i panewki, jak narazie buczenia nie ma, bujanie silnikiem na rozgrzanym też znikneło! Silnik pracuje zupełnie inaczej duuuużo ciszej:D zobaczymy co czas pokaże:)
Kazek 1.9 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 A ja u siebie myślałem że znowu będzie grubsza robota bo dudni a tu zabralem furę na autostradke 4 bieg i 25 km tak leciałem przy 100 km/H spalanie było wiadome jakie ale efekt zadowalający auto było zamulome gdyż mało jezdzone w trasy i teraz o niebo lepiej. Tak że trzeba czasami dać mu popalić żeby trybil jak trzeba eh Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
djmesiu Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 To też jakieś rozwiązanie ale u mnie niestety już nie pomogło. Parę stów na części poszło ale wartało:D
Kazek 1.9 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Znam ten ból w tamtym roku też dzialalem z tematem ważne że już zdrowy pacjent i można latać dalej. . Wysłane z mojego SM-G355HN przy użyciu Tapatalka
wojtek13 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Witam. Szukam wałka rozrządu. Znalazłem głowice z wałkiem po małym przebiegu, byłem ją oglądnąć, problem w tym że auto po wypadku dostał w koło zębate wałka rozrządu. Nie wiem co robić czy mogło coś wałkowi się stać?
lucyferoo Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Koledzy jakiej firmy wałek rozrządu do AVF polecacie ? Szklanki na pewno INA , a wałek zastanawiam się nad Kolbenschmidt, Febi, ??? AVF po koksie na 180/390nm.
miesku Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Owe pukanie bylo i umie gdy kupilem auto- 1.9tdi bke ale po wymianie oleju na orginalny pukanie zniknelo... Moze warto sprobowac...
mateusz233 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Koledzy jakiej firmy wałek rozrządu do AVF polecacie ? Szklanki na pewno INA , a wałek zastanawiam się nad Kolbenschmidt, Febi, ??? AVF po koksie na 180/390nm.Przeczytaj choć pare stron tego tematu to dowiesz się, że zamienniki żeliwne nie zdają egzaminu. Najlepiej ori używany szukać. Edytowane 30 Maja 2016 przez mateusz233
lucyferoo Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Koledzy jakiej firmy wałek rozrządu do AVF polecacie ? Szklanki na pewno INA , a wałek zastanawiam się nad Kolbenschmidt, Febi, ??? AVF po koksie na 180/390nm.Przeczytaj choć pare stron tego tematu to dowiesz się, że zamienniki żeliwne nie zdają egzaminu. Najlepiej ori używany szukać. Jeżeli AVF są podatne na wycieranie się krzywek znalezienie używki w idealnym stanie graniczy z cudem.
Tajfun211 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Czy może ktoś doradzić kto miał w ręce wałek ORI od Skody z silnikiem BXE: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/361103-walek-od-skody-bxe-do-audi-a4-b7-kod-silnika-bke/#entry4853094
mariuszbyd Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 a o regeneracji ktoś myślał? np. http://dk-bydgoszcz.pl/galeria/
Pudlik Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Co myślicie o wałku FAI C248. Warto ładować sie w tą firmę? w ich catalogu pisze ze jest stalowy
mateusz233 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Da sie znaleźć dobry wałek. Może być z każdego 1.9 bez dpf. Np w BXE lubiał dół siadać wiec można szukać od takiego wałek lub całą głowicę z wałkiem.
Rafal1988Lodz Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 jak nowy to bym zakladal kolbenschmidta febiego miałem do niedawna nowka ledwo co 8tysi zrobila i wytarla się na krzywce
eltom Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ostatnio sprzedawałem wałek od swojego byłego AJM. Tamte silniki nie miały problemów z wałkiem, bo nie jeździły na serwis Long Life. Mimo że te silniki mają już swoje lata, to warto zanteresować się takim wałkiem. Mój był z 99. roku i teraz służy w sporo młodszym aucie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się