Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy mógłby ktoś z Was pokazać sposób mocowania tego coolerka z A5 ?

Mam jeszcze inny pomysł: czy ktoś próbował wykorzystać ori węże od A5 2.0 tdi ?

Wiem że w passacie wkładał je Olek_wroc ale tam umieścił IC przesunięty w prawą stronę - nie wiem czy to przez węże ?

Takie ori przewody to jest koszt rzędu 100-150 zł strona prawa i 90 zł str lewa, a ile silikonu i nierdzewki zaoszczędzone...

Opublikowano

Ta koncepcja mocowania mi się podoba, może spawy nie piękne ale ogólnie :good:

Przy zmianie rozrządu lub jakiegoś osprzętu nie trzeba coolera osobno demontować, bo odjeżdża on na bok z chłodnicami.

Opublikowano

o to mi chodziło żeby było razem :tongue4: i nieprzeszkadza to w ewentualnym demontarzu chłodnicy klimy ,a spawy takie są bo metal prawie plastiku od chłodnicy dotyka i zgrzew i chłodzenie takie smarkanie na raty :decayed:

Opublikowano

hej

mam w moim atj założone już turbo z awx w maju program

teraz zastanawiam sie nad FMIC czy taki intercooler da rade:http://allegro.pl/intercooler-fiat-grande-punto-opel-corsa-d-i1511838959.html czy lepiej zostac przy seyjnym celuje w max 170km!! ewentualnie co polecacie 18cm to chyba za dużo, nie??!

pozdro

Opublikowano

ale od 2.0 ten cieńszy bo od 3.0 8cm grubości trza dużo rzeźbić zderzak ja nawet niewiedziałem że są cieńsze i upychałem grubszy

Opublikowano

z czego jeszcze podpasi, bo szukam po allegro

i czy z iveco daily trzeba poczki przerabia czy kąt wyprowadzenia kroców jest za ostry??

Opublikowano

A jak jest z tym IC z A5 64mm do b6 AWX ,czy halogeny zostają,spojler trzeba ruszać?

Opublikowano

I jak sprawują się intercoolery z A5? Mając BRD nie będą puszczać między rdzeniem i boczkami? IC z alfy zaczął niestety puszczać..

Opublikowano

Co do tego zdjecia

190d17321685b235m.jpg

Nie radze zostawiać takich ostrych kątów w belce, lepiej zeszlifować to na dosć łagodny róg, ponieważ wrazie jakiegos delikatnego stuknięcia(odpukać) własnie w tym miejscu belka sie zgina i ostrą krawędzią moze uszkodzić IC np w taki sposób

20100720785.th.jpg

Opublikowano

ktory lepiej kupic do polifta b5??:

1. http://moto.allegro.pl/uniwersalny-intercooler-550x180x65mm-promocja-i1603340010.html

czy

2. http://moto.allegro.pl/intercooler-iveco-99r-orginal-i1592185496.html

Tylko ze chyba ten z Iveco ma wysokosc 200mm czy nie za duzy bedzie, wiekszosc tutaj ma 180mm... pzdr

Opublikowano

ten pierwszy bez problemu ci sie mieści za zderzakiem, podcinasz belke i po kłopocie, mam taki u siebie(fotki bodajze na 23stronie) zmieścił sie wraz z halo i spryskami, zderzak wygląd seryjny :good: odległosc od chłodnicy 1cm :wink4:

Opublikowano

Panowie, jakie kolanka (rura będzie ~51mm) i ile kupić do fmic'a z A4/A5 (64mm)?

Czy dobrze sobie dobrałem redukcje:

51/57 [2szt. na wyjściach IC],

44/51 [turbo BRD]?

Opublikowano

Czy dobrze sobie dobrałem redukcje:

51/57 [2szt. na wyjściach IC],

44/51 [turbo BRD]?

Tak dobrze dobrałeś.

Opublikowano

Udało się komuś upchnąć IC z A5 do zderzaka z halogenami ? Nie chciąlbym ich tracić...

Myślałem o chinolu ale jak jest opcja na ori to wolałbym ori, ewentualnie iveco. Celuję w 200km-jest downpipe, wejdzie kompletny wydech, na dniach tip + stożek, IC i na koniec soft.

Opublikowano

wydaje mi se ze bedzie mniej wydajny od chinola

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...