-yogos- Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Czy mógłby ktoś z Was pokazać sposób mocowania tego coolerka z A5 ? Mam jeszcze inny pomysł: czy ktoś próbował wykorzystać ori węże od A5 2.0 tdi ? Wiem że w passacie wkładał je Olek_wroc ale tam umieścił IC przesunięty w prawą stronę - nie wiem czy to przez węże ? Takie ori przewody to jest koszt rzędu 100-150 zł strona prawa i 90 zł str lewa, a ile silikonu i nierdzewki zaoszczędzone...
burus2 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 tylko na 2 zdjęciu brakuje jeszcze jednej dziurki na 2 uchwyt coolera
-yogos- Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Ta koncepcja mocowania mi się podoba, może spawy nie piękne ale ogólnie Przy zmianie rozrządu lub jakiegoś osprzętu nie trzeba coolera osobno demontować, bo odjeżdża on na bok z chłodnicami.
burus2 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 o to mi chodziło żeby było razem i nieprzeszkadza to w ewentualnym demontarzu chłodnicy klimy ,a spawy takie są bo metal prawie plastiku od chłodnicy dotyka i zgrzew i chłodzenie takie smarkanie na raty
ra.vi Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 hej mam w moim atj założone już turbo z awx w maju program teraz zastanawiam sie nad FMIC czy taki intercooler da rade:http://allegro.pl/intercooler-fiat-grande-punto-opel-corsa-d-i1511838959.html czy lepiej zostac przy seyjnym celuje w max 170km!! ewentualnie co polecacie 18cm to chyba za dużo, nie??! pozdro
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/intercooler-fiat-grande-punto-opel-corsa-d-i1511838959.html piccolo, szukaj od A5
burus2 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 ale od 2.0 ten cieńszy bo od 3.0 8cm grubości trza dużo rzeźbić zderzak ja nawet niewiedziałem że są cieńsze i upychałem grubszy
ra.vi Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 z czego jeszcze podpasi, bo szukam po allegro i czy z iveco daily trzeba poczki przerabia czy kąt wyprowadzenia kroców jest za ostry??
Gacek51 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 A jak jest z tym IC z A5 64mm do b6 AWX ,czy halogeny zostają,spojler trzeba ruszać?
pawelwor Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 I jak sprawują się intercoolery z A5? Mając BRD nie będą puszczać między rdzeniem i boczkami? IC z alfy zaczął niestety puszczać..
zib0l Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Witam oto kolejne etapy budowy FMIC http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6579e8d016fa5fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4b2e768c358f949.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c0e9000f93eb6de.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/214124d55dc2a11b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e54e6473def80fa.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3849c64becbde66.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/190d17321685b235.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bf63161f3a6f487.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4a0ccfeab66f192.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8dcdeb776975510.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5b453c8a931b1fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e95b92c3e27ebc8.html Temperature w dolocie podam jak tylko zrobie logi, na tą chwile powiem że różnica jest odczuwalna i to bardzo kto może i ma chęci niech zakłada FMIC nie takie to "straszne" jak się wydaje Widzialem na reala autko,trzeba graty pozbierac i zrobic takie cudo w moim.... :>
Kowi87 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Co do tego zdjecia Nie radze zostawiać takich ostrych kątów w belce, lepiej zeszlifować to na dosć łagodny róg, ponieważ wrazie jakiegos delikatnego stuknięcia(odpukać) własnie w tym miejscu belka sie zgina i ostrą krawędzią moze uszkodzić IC np w taki sposób
zib0l Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 ktory lepiej kupic do polifta b5??: 1. http://moto.allegro.pl/uniwersalny-intercooler-550x180x65mm-promocja-i1603340010.html czy 2. http://moto.allegro.pl/intercooler-iveco-99r-orginal-i1592185496.html Tylko ze chyba ten z Iveco ma wysokosc 200mm czy nie za duzy bedzie, wiekszosc tutaj ma 180mm... pzdr
Kowi87 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 ten pierwszy bez problemu ci sie mieści za zderzakiem, podcinasz belke i po kłopocie, mam taki u siebie(fotki bodajze na 23stronie) zmieścił sie wraz z halo i spryskami, zderzak wygląd seryjny odległosc od chłodnicy 1cm
pawelwor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Panowie, jakie kolanka (rura będzie ~51mm) i ile kupić do fmic'a z A4/A5 (64mm)? Czy dobrze sobie dobrałem redukcje: 51/57 [2szt. na wyjściach IC], 44/51 [turbo BRD]?
Maniusiek28 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Czy dobrze sobie dobrałem redukcje: 51/57 [2szt. na wyjściach IC], 44/51 [turbo BRD]? Tak dobrze dobrałeś.
Norbunio Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udało się komuś upchnąć IC z A5 do zderzaka z halogenami ? Nie chciąlbym ich tracić... Myślałem o chinolu ale jak jest opcja na ori to wolałbym ori, ewentualnie iveco. Celuję w 200km-jest downpipe, wejdzie kompletny wydech, na dniach tip + stożek, IC i na koniec soft.
clinque Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 http://allegro.pl/chlodnica-interculera-opel-movano-renault-master-i1773642811.html co powiecie o tym? Wymiary 678x173x43, wiec waziutki i pieknie sie powinien zmiescic.
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 http://allegro.pl/chlodnica-interculera-opel-movano-renault-master-i1773642811.html co powiecie o tym? Wymiary 678x173x43, wiec waziutki i pieknie sie powinien zmiescic. będziesz musial uspawać boczki
MAGIC87 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 wydaje mi se ze bedzie mniej wydajny od chinola 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się