kamien85 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Czy po zalozeniu fmic jest mozliwość wyrzucenia tej metalowej rury pod chlodnicą przez którą fabrycznie jest doprowadzone powietrze z IC do turbo ? Wyrzucał ją ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 w niej jest poduszka silnika więc raczej nie chyba że wyrezasz coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekdkw Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Nie usuwaj tej rury, ona również pełni role usztywniajacą, łaczy podłużnice z przodu. Ja u siebie własnie przy okazji montazu FMIC wypiaskowałem ja, ocynkowałem i pomalowałem proszkowo a jeszcze wczesniej dorobiłem i wspawałem zaslepki w otwory. Zaslepki zrobiłem z gwintowanym otworem w które wkrecam sruby aby była mozliwośc wlania do wnetrza rury jakigos fluidolu, żeby nie korodowała (co i tak pewnie nie grozi bo tam jest dobrze zaolejona). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 OK, dzięki za info. Kolejne pytanko czy używał ktoś takiego kitu do załozenia FMIC'a ? http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/2161--ic-kit-audi-a4-b5-18t.html Zastanawiam się jaka jest średnica rur i czy rury dochodza do turbo i przepustnicy czy tylko do ori gum. Do tego IC: http://sidmotorsport.pl/pl/c/901-fmic-vw-passat-b5-18t-a4.htmlalbo http://sidmotorsport.pl/pl/dwustronne/833-fmic-550x180x65-mm.html Myślicie że warto pchac się w taki zestaw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4Arturr Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) OK, dzięki za info. Kolejne pytanko czy używał ktoś takiego kitu do załozenia FMIC'a ? http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/2161--ic-kit-audi-a4-b5-18t.html Zastanawiam się jaka jest średnica rur i czy rury dochodza do turbo i przepustnicy czy tylko do ori gum. Do tego IC: http://sidmotorsport.pl/pl/c/901-fmic-vw-passat-b5-18t-a4.htmlalbo http://sidmotorsport.pl/pl/dwustronne/833-fmic-550x180x65-mm.html Myślicie że warto pchac się w taki zestaw? Też wpadło mi to w oko bo szukam rur do przepustnicy tutaj nie ma wejścia na czujnik i na DV też nie Ten zestaw jest lepszy tylko też brakuje kawałka do przepustnicy zostałby ori http://www.aliexpress.com/item/Turbo-Aluminum-Intercooler-Piping-Pipe-Kit-For-A4-1-8T-Quattro-B5-1-8L-BLUE-size53/32424315001.html?spm=2114.01020208.3.10.yK1lg8&ws_ab_test=201407_2,201444_6,201409_4 tylko te chincole mają duże koszty wysyłki większych rzeczy Edytowane 10 Września 2015 przez A4Arturr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Pany a próbował ktoś podjąć rękawice i wstawić FMIC z A6 C5 ten wielki jak chłodnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 tak się zastanawiam nad FMCI z mondeo, takie ma gabaryty, że chyba nie będzie trudno go zmieścić? wsadzał już ktoś taki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Dajcie sobie spokój, chinole 14 czy 18 w zupełnosći wystarczają a rzeźby jakiejś okrótnej nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszhenleys Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 tak się zastanawiam nad FMCI z mondeo, takie ma gabaryty, że chyba nie będzie trudno go zmieścić? wsadzał już ktoś taki? Z grande punto jest ciekawy.Mniejszy od a5 a i wyjscia sa na boki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveDaveDave Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 przy większych doładowaniach, te niskie przestają mieć sens. A duże można spokojnie zmieścić. Podnosiłem po rozwaleniu ostatniego, niestety nie zamówiłem sobie kolanka z redukcją, przez co byłem zmuszony zamontować w ten sposób stronę kierowcy. Czekając na silikon. Silnik PD, turbo z CAHA 170 układ z kwasówki, rzecz jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Panowie potrzebuje 2 informacji. 1. Robie fmic w 1.8T , czy ten wąż "S" co wchodzi do przepustnicy zostawić czy robić na prosto z orurowania do przepustrnicy 2. Jaką ma średnice przepustnica w 1.8t ANB i taką średnice może mieć ta S z drugiej strony. Proszę o szybkie info a nie mam mozliwości samemu pomierzyć w tej chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Wie ktoś może jaką średnicę mają wloty IC z A5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 potrzebujesz redukcje z 57mm na 51mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Panowie a jak rozwiazujecie problem z ta chlodniczka płynu wspomagania? trzeba to jakoś wygiac da się? czy jest na tyle miejsca żeby jakoś przełożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Pytanko, jaką średnicę rur dać? wloty na IC mam 51mm, rury takie same czy mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekd4 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 takie same -51mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dużo wycinaliście zderzaka od środka ? jak później kratki się trzymają? chyba trytki pójdą w ruch jak tak przymierzałem to coś tam się opiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 kratki trzeba podciąć, mocujesz je na wkręty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 na wkręty trochę się bałem wycinać, bo to czasem można przesadzić ale jakoś trzeba to tam upchać ten intercooler 550 x 140 x 65 wchodzi pod belkę? to znaczy mieści się między belka a chłodnicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveDaveDave Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) na wkręty trochę się bałem wycinać, bo to czasem można przesadzić ale jakoś trzeba to tam upchać ten intercooler 550 x 140 x 65 wchodzi pod belkę? to znaczy mieści się między belka a chłodnic zapomnij, nie zmieścisz pomiędzy belką -chłodnicą nic w b5. Co najwyżej pod belką, myślę że przy 140 powinieneś dać rady. Ja miałem wcześniej 230 z delikatnie wyciętą belką na dolnej listwie, jednak gdy rozwaliłem o krawężnik ICka, zaaplikowałem już go o kilka grubych cm wyżej. Zostawiając ok cm od górnego mocowania belki. Tylko że im niżej ICek tych grubości, będziesz musiał wyrezać kratkę środkową, boczne pod węże oraz zderzak mocno. No i możesz doginać przewody od chłodnicy wspomagania, nad ICka. Bądź pogiąć na ciepło miedziane, dopasowując idealnie układ. Edytowane 4 Lipca 2016 przez DaveDaveDave Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się