Jump to content
10 10
jaguś

napęd pompy oleju w 2.0 TDI CR

Recommended Posts

Potwierdzając wystąpienia do 10.2009 błędu z pompą oleju niech każdy się wypowie jak zaradzić sobie z tym z możliwości jakich ja znam.
-Tomek z rumi zregenerowana pompa wraz z nowym przerobionym gniazdem i imbusem.
-Przerobienie całego napędu od dawcy 1.9 tdi projekt jaro444.
Niech każdy się wypowie i zaradzi zanim zapali się nieszczęsna kontrolna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant B) i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika.


Mapy do RNS-E / MMI 2G / 3G DVD / 3G HDD / 3G+ + spolszczenia i lektor

Oryginalne Rozrządy / żarniki D1S / D2S / VCDS - obsługa wszystkich modułów w B6/7 i nie tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacytuje słowa kolegi przemek4net

Silnik 2,0tdi CR to krok w przod względem 2.0TDI PD przynajmniej w kilku punktach

- odpada pekanie glowic czy wyrabianie się gniazd bo w głowicy nie ma pompowtryskow

- odpada wycierania się walka z wyżej wymienionego powodu (nie napedza pompowtrykow)

- silnik pali mniej, jest cichszy i elastyczniejszy

- dopalanie DPFa jest lepsze i wogole zadnego przybierania oleju a samo dopalanie to nawet w korku może się odbyc (podniesienie wolnych obrotow)

- nie sa znany przypadki by nawalil naped pompy olejuw CRach nawet „tych gorszych” przed 10.2009 (to może wynikac z innej charaktoerystki pracy CRa względem PDka)

- CRy maja te same pompy CR i wtryski niezależnie od wersji mocowej (zmienialy się wtryski podobnie jak zmienialo się wiele innych elelementow) – co otwiera latwa droga do taniego czipowania słabszych CRow (wlozenie T to 170tki + czip i ponad 200 koni z np. 143ps)

Praktycznie jestem 2 razy w tygodniu w ASO i temat podpytałem nie raz czy cos takiego wystepuje w silnikach CR .

Pierwszy raz słyszą wogole o takich problemach , serwisuja auta po przebiegu rzędu 200-260 tys. km i nic sie nie dzieje z napedem itd.

Moje zdanie jest takie : lać dobry olej i paliwo :wink:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

grzegorz ja tez mam zaprzyjaznione aso oni niby tez nic takiego nie mowią ale ja już rozmawiałem z kolesiem co pracował w aso i teraz ma firme tuningową i potwierdził tą date i problem ale stwierdził że tylko i wyłącznie w silniku cr występuje wadliwa pompa oleju a dokładnie gniazdo i imbus który się wyciera więc alternatywa jest wymiana pompy od tomka z rumi lub zakup poprawionej w aso za około 4 tys zł.Ja już jestem umówiony ściągam od tomka pompe przerobioną i zakładam koszt nie duży z montażem 1000zł ale masz pewność że usterke naprawiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant B) i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika.

A jaki ten komunikat się w tedy pojawia..zwykły oleju??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant B) i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika.

A jaki ten komunikat się w tedy pojawia..zwykły oleju??

Czerwony "Oil pressure".


Mapy do RNS-E / MMI 2G / 3G DVD / 3G HDD / 3G+ + spolszczenia i lektor

Oryginalne Rozrządy / żarniki D1S / D2S / VCDS - obsługa wszystkich modułów w B6/7 i nie tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites
grzegorz ja tez mam zaprzyjaznione aso oni niby tez nic takiego nie mowią ale ja już rozmawiałem z kolesiem co pracował w aso i teraz ma firme tuningową i potwierdził tą date i problem ale stwierdził że tylko i wyłącznie w silniku cr występuje wadliwa pompa oleju a dokładnie gniazdo i imbus który się wyciera więc alternatywa jest wymiana pompy od tomka z rumi lub zakup poprawionej w aso za około 4 tys zł.Ja już jestem umówiony ściągam od tomka pompe przerobioną i zakładam koszt nie duży z montażem 1000zł ale masz pewność że usterke naprawiłem

Przecież on nie sprzedaje całej przerobionej pompy,a tylko zregenerowany wałek z dłuższym imbusem.

Kupowałem u niego ten wałek do Paska 2,0 BMR 170 kucy.

Kosztowało to około 7 stówek ze zwrotem wymontowanego mojego wałka.


Jeśli wódka pracy szkodzi,rzucaj pracę,o co chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja BRD ma jakies 260tysi nalotu. jak ja kupiłem,oczytałem sie tych problemów herezji itd... tego wszystkiego gdybania.

postanowiłem wiec kupic zegera i zabierak. auto na kanał i wyrwałem misunie. zabezpieczenie wyjałem i wyciagnałem imbusik.dokonałem weryfikacji- zuzycie zabieraka - delikatne slady zaparcia. ogolnie stwierdziłem - wymieniam dobre na nowe... stary imbusik jest z obu stron z nagwintoweanym otworem - nowy jest pełnym odlewem. oczywiscie załozyłem nowy... uprzednio sprawdzałem czy jest jakas roznica w gniezdzie wałka - nie zaobserwowałem zadnej -ani na starym ani na nowym...Takze mam zrobione i spokojne mysli....choc zawsze jest ryzyko ze cos sie tam z eroli...ale nie mysle o tym. leje paliwo i trzaskam kilometry...

koles ma audi A3 2.0Tdi 140km prawie 300tkm i on z kolei wogole nawet nie wiedział ze w 2.0 bywają takie herezje.


Powered by diesel inside - by Leo... (Szczecin)

Share this post


Link to post
Share on other sites
moja BRD ma jakies 260tysi nalotu. jak ja kupiłem,oczytałem sie tych problemów herezji itd... tego wszystkiego gdybania.

postanowiłem wiec kupic zegera i zabierak. auto na kanał i wyrwałem misunie. zabezpieczenie wyjałem i wyciagnałem imbusik.dokonałem weryfikacji- zuzycie zabieraka - delikatne slady zaparcia. ogolnie stwierdziłem - wymieniam dobre na nowe... stary imbusik jest z obu stron z nagwintoweanym otworem - nowy jest pełnym odlewem. oczywiscie załozyłem nowy... uprzednio sprawdzałem czy jest jakas roznica w gniezdzie wałka - nie zaobserwowałem zadnej -ani na starym ani na nowym...Takze mam zrobione i spokojne mysli....choc zawsze jest ryzyko ze cos sie tam z eroli...ale nie mysle o tym. leje paliwo i trzaskam kilometry...

koles ma audi A3 2.0Tdi 140km prawie 300tkm i on z kolei wogole nawet nie wiedział ze w 2.0 bywają takie herezje.

No bo w A3 faktycznie niema.


Mapy do RNS-E / MMI 2G / 3G DVD / 3G HDD / 3G+ + spolszczenia i lektor

Oryginalne Rozrządy / żarniki D1S / D2S / VCDS - obsługa wszystkich modułów w B6/7 i nie tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites
88witam

Nr 509174141 został skradziony i podszywa się pod naszą robotę.

Skradziony i go wykorzystuje? :eusathink: A to bezczelny typ!


Oryginalne części VAG, rabaty do 30% w zależności od grupy części

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam tomek pamietaj o wysyłce w poniedziałek pompy

Share this post


Link to post
Share on other sites
tak wiem.spakowany i czeka na ups-a.

przepraszam że piszę w tym temacie ale mam pytanie czy jest możliwość zmiany nazwy czyli nicku?chodzi mi o wywalenie nr telefonu przy imieniu tomek.proszę o pomoc.

Napisz do Prezesa (HUGO) i Ci zmieni na 100%:wink:


MŁYN STAROMIEŚCIE, w ofercie mąki pszenna, żytnia, razowa, otręby pszenne, otręby żytnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
........Mój nowy nr to 881-583-470.

Nr 509174141 został skradziony i podszywa się pod naszą robotę.....

http://s18.postimage.org/tcsx4pfzp/PB062484.jpg

<br /><br />

Jesli to pre-paid to jak masz PUK możesz zablokować ten numer.

Jeśli zgubiłeś PUK a faktycznie został skradziony to -> Policja i po sprawie, zarówno kradzież jak i podszywanie się pod inną osobę czy też firmę jest karane (skoro jeszcze aktywny)

Dziwna sprawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Przymieżam się właśnie do kupna A4 B8 2.0 TDI CR z 2008r. wiem że napęd pompy oleju jest wadliwy jak w 2.0 PD

Tylko mam pytanie czy ktoś zna przypadek uszkodzenia tej właśnie pompy w CR ???

Bo wiele tu spekulacji na ten temat, ale żadnych uszkodzeń. Znam trzech właścicieli 2.0 CR 2008r. z przebiegiem od 200tyś do 290 tyś realnych i z napędem pompy nie ma problemów.

Pozdrawiam i czekam na odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W

Edited by FUTURUM

http://www.futurum.net.pl

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI audi vw seat skoda dodge 2004-2016r

tel:501-235-580

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak w brazylijskiej telenoweli:decayed: Lecę po piwo i popcorn:grin:


Pompy wtryskowe bez tajemnic - uszczelnianie i regeneracja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam. Ponieważ użytkownik o niku tomek gdynia (wcześniej tomek509174141) umieszcza na forum nieprawdziwe, szkalujące informacje. Wyjaśniam, iż Firma FUTURUM jest legalnie działającą firmą regenerującą pompy oleju 2.0 TDI. Posądzenie mojej firmy o podszywanie się pod działania tomka gdynia jest nieprawdziwe i bezpodstawne. Nr tel. którym wcześniej posługiwał się Tomek (509 174 141) jest własnością firmy FUTURUM.

Tomek usiłuje prowadzić działalność konkurencyjną posługując się częściami samochodowymi będącymi własnością mojej firmy. Chcąc się uniezależnić od firmy przywłaszczył 40.000 zł z firmowej kasy oraz laptop, z których to rzeczy do dzisiaj się nie rozliczył. Ponieważ wypowiedzi tomka gdynia na forum ewidentnie godzą w dobre imię mojej firmy oraz zawierają nielegalną reklamę jego działalności Firma FUTURUM podjęła stosowne kroki prawne, zgłaszając sprawę odpowiednim służbą.

Korzystając z jego usług, uczestniczycie w nielegalnym procederze.

Czekam na komentarz użytkownika tomek gdynia


  

Share this post


Link to post
Share on other sites
nr telefonu 509174141 przepisałem na żonę"firmę"-"FUTURUM"(MAM NA TO DOKUMENTY).Założyłem firmę na żonę,która chce teraz wszystko przejąć...

Wcześniej pisałeś ze ukradli ci numer

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki tomkowi nie mam już problemów z pompą jestem po wymianie w odpowiednim momencie przebieg oryginalny 172 tys imbus i gniazdo już tak powycierane że jeszcze troszke i miałbym problem więc użytkownicy b8 niech zawczasu sprawdzą stan

Share this post


Link to post
Share on other sites

też musze wymienić pompa i imbus? :eusathink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzięki tomkowi nie mam już problemów z pompą jestem po wymianie w odpowiednim momencie przebieg oryginalny 172 tys imbus i gniazdo już tak powycierane że jeszcze troszke i miałbym problem więc użytkownicy b8 niech zawczasu sprawdzą stan

Czyli obawy się potwierdzają. Mam nadzieje ze po 2010 już nie będzie tego typu problemów.

Jaguś wrzuć zdjęcia jak to wygląda (imbus, gnizado) przy 172k ori przebiegu


A4 b6 1.9 TDI AVF, A4 b8 2.0 TDI CAGB+, Q5 2.0 TDI CGLC stronic Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w silniku o oznaczeniu CAGA również problem występuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy w silniku o oznaczeniu CAGA również problem występuje?

W pierwszym poście tego wątku jest napsiane ze problem występuje do 10.2009 - dotyczy 2.0 TDI CR


A4 b6 1.9 TDI AVF, A4 b8 2.0 TDI CAGB+, Q5 2.0 TDI CGLC stronic Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam typ silnika CAGC oczywiście wrzucę w poniedziałek zdjęcia poglądowe jak to wygląda ale powiem wam że polecony serwis przez tomka co mi robił przekładkę w Poznaniu za głowę się chwycił jak zobaczył jakie luzy miało gniazdo i jak był zjechany imbus i powiedział że krótko przed uszkodzeniem to wymieniłem chociaż zapewniali mnie inni że nie mam się czym przejmować.Oczywiście też potwierdził że 2.0 tdi cr dopiero po 2010 roku zmieniły się

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście też potwierdził że 2.0 tdi cr dopiero po 2010 roku zmieniły się

dokladnie to po 10.2009 czyli technicznie przed 2010 (a byc moze zgrane jest to z rokiem modelowym 2010, ktory wszedl do produkcji przeciez jeszcze w 2009)... ale jak juz pisze sie o regeneracji pomp (co jest bzdura bo regeneracji poddawane jest gniazdo w walku napedowym a nie pompa oleju/no chyba ze tam gniazdo tez sie wyjechalo/) to taka drobnostka jak przed czy po 2010 to juz moze czepialstwo z mojej strony...

Pozdrawiam,

Przemek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście też potwierdził że 2.0 tdi cr dopiero po 2010 roku zmieniły się

dokladnie to po 10.2009 czyli technicznie przed 2010 (a byc moze zgrane jest to z rokiem modelowym 2010, ktory wszedl do produkcji przeciez jeszcze w 2009)... ale jak juz pisze sie o regeneracji pomp (co jest bzdura bo regeneracji poddawane jest gniazdo w walku napedowym a nie pompa oleju/no chyba ze tam gniazdo tez sie wyjechalo/) to taka drobnostka jak przed czy po 2010 to juz moze czepialstwo z mojej strony...

Pozdrawiam,

Przemek

wiadomo o co chodzi że pompa jest ok tylko wymienia się na regenerowany wałek który jest wadliwy

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam Tiguana 2.0tdi CR 2009r

tam tez jest ten problem ?


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam Tiguana 2.0tdi CR 2009r

tam tez jest ten problem ?

sprawdz w etce...ale cos kojarze z pamieci, ze w tiguanie sa walki wyrownujace a w yeti nie (jezeli to co pisze jest prawda i mowimy o aucie wyprodukowanym przez 11.2009 to ... tak)

pozdrawiam,

Przemek

Share this post


Link to post
Share on other sites

byłbym wdzieczny gdybyś sie z tym zapoznał

tutaj VIN: WVGZZZ5NZ9W066458

mam jeszcze jeden problem

wyskakuja mi takie błedy:

00562 - Czujnik poziomu oleju/temp. oleju (G266)

010 - Przerwa / zwarcie z plusem

i taki:

000406 - Czujnik temperatury oleju (G8)

P0196 - 000 - niewiarygodny sygnał

ma to coś wspólnego ?


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!,dziwi mnie fakt że z wałkami zaczął się problem już od roku 2005 gdy wszedł model B7 , sam wymieniałem w tym modelu pompę z zestawem naprawczym(napinacz ,łańcuch,zębatka,wałek),bo naczytałem się na forum że są z tym problemy i lepiej wymienić, mijają 3-4-5 lata wychodzi całkiem inny modem B8 i dalej są z tym problemy. Powiem jeszcze że jak wymieniałem kiedyś w B7 pompę z tym wałkiem, auto miało przebieg około 180 tyś. wałek mam do dzisiejszego dnia-wygląda bardzo dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
10 10

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...