marjan83 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 (edytowane) Panowie jaki klucz do obudowy wkładu filtra oleju CJCA ? Jaki rozmiar ? Wystarczy nasadka czy potrzebuję ściągacz ? ok, sam odpowiem , nasadka 32 Edytowane 24 Listopada 2018 przez marjan83 odp
korver Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Witam, mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź.
Kodzak33 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 17:04, korver napisał: Witam, mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź. Jak masz dpf to tak a jak nie to zostaw. Norma jest pod dpf 1
gruzin519 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca? Edytowane 30 Listopada 2018 przez gruzin519
k232 Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 18 minut temu, gruzin519 napisał: Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca? Bo producent zaleca to na czym ma największe pieniądze
sitar Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Castrol jest chyba najczęściej podrabianym olejem
Dawid... Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało?
piotr-s Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 50 minut temu, Dawid... napisał: Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało? Jest OK, mieści się między minimum a maximum, więc jest dobrze
Dawid... Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki?
kkt Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 50 minut temu, Dawid... napisał: Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki? Filtr paliwa znajduje się pod podłogą po prawej stronie. Trzeba zdjąć osłone. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez kkt
Kosa64 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam
Dawid... Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 15 godzin temu, Kosa64 napisał: Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 7 godzin temu, Dawid... napisał: Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane Nie trzeba cudowac z VCDSem Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz Uklad sam sie odpowietrzy
arek252525 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 W dniu 5.01.2019 o 21:19, Dev napisał: Nie trzeba cudowac z VCDSem Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz Uklad sam sie odpowietrzy A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym. 1
mrarturko Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Siema Ja kupuje MILLERS XF LONGLIFE 5W30 od chłopaków z forum. Wcześniej jeździłem na castrol i po 10 tyś (bo po tylu wymieniam olej) musiałem robić dolewkę do 1 litra. Millers-a stosuje już trzeci raz kupuje bańke 5litrów wlewam 4,7 zostaje mi 300ml na dolewki i to mi w zupełności wystarczy. Teraz mam zrobione po wymianie prawie 6 tyś i jeszcze nic nie dolałem więc polecam.
Dawid... Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej?
k232 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Dawid... napisał: Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej? Jak nie masz DPF to zalej sobie 5W40 i Wybieraj Motul, Valvoline, millers, liqui moly
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 10 godzin temu, arek252525 napisał: A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym. Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy. Robilem to -dziesiat razy
arek252525 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 5 godzin temu, Dev napisał: Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy. Robilem to -dziesiat razy Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się