Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie jaki klucz do obudowy wkładu filtra oleju  CJCA ? Jaki rozmiar ? Wystarczy nasadka czy potrzebuję ściągacz ?

 

 

ok, sam odpowiem , nasadka 32

Edytowane przez marjan83
odp
Opublikowano

Witam,

mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? 

Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź.

Opublikowano
W dniu 27.11.2018 o 17:04, korver napisał:

Witam,

mam takie pytanie, cały czas lałem do swojej A4 2.0 TDI olej Liqui Moly 5w-30 top tec 4200 norma 504 00/507 00, więc wg książki. Wczoraj na wymianie zalali mi "przypadkowo" Liqui Moly 5w-30 top tec 4600, który jak czytam (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Top-Tec-4600-5W-30-/57) nie ma normy 507 00, a 502 00 i 505 00. Auto przejechało 300km po autostradzie i dopiero dzisiaj wszystko wyszło... Co w takiej sytuacji? Wymieniać ponownie? 

Z góry dziękuję za rzeczową odpowiedź.

Jak masz dpf to tak a jak nie to zostaw. Norma jest pod dpf

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

raczej ma

Opublikowano (edytowane)

Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca?

Edytowane przez gruzin519
Opublikowano
18 minut temu, gruzin519 napisał:

Co takiego ma ten motul czy valvoline czego np castrol nie ma a producent go zaleca?

Bo producent zaleca to na czym ma największe pieniądze :D

Opublikowano

Castrol jest chyba najczęściej podrabianym olejem

Opublikowano

Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało?

IMG_20190104_152158.jpg

Opublikowano
50 minut temu, Dawid... napisał:

Witam po przygodzie z zapchanym DPF wymieniłem pierwszy raz olej czy jest za dużo czy za mało?

IMG_20190104_152158.jpg

Jest OK, mieści się między minimum a maximum, więc jest dobrze

Opublikowano

Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki?

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Dawid... napisał:

Teraz pytanie o filtr paliwa mechanik gadal, ze troche roboty przy nim jest? Plastiki, duperelki?

Filtr paliwa znajduje się pod podłogą po prawej stronie. Trzeba zdjąć osłone.

Edytowane przez kkt
Opublikowano

Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam 

Opublikowano
15 godzin temu, Kosa64 napisał:

Filtr paliwa jest po prawej stronie czyt. Od strony pasazaera. Zdejmujesz plastikowa osłonę przy okazji mozesz ja sobie wyczyścić bo pewnie jest troche syfu. Reszta to sama przyjemność odkręcasz metalowa osłonę ściągasz węże z obydwu stron filtra i zakładasz nowy. Ot cała filozofia, ja pierwszy raz wymieniając filtr paliwa zajęło mi to 1h ale jak zawsze wszystko po kolei było wyczyszczone poskładane tak jak nalezy ? A i nie zapomnij o odpowietrzaniu układu poprzez vcds ? pozdrawiam 

Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane

Opublikowano
7 godzin temu, Dawid... napisał:

Nie wiedzialem, ze trzeba uklad odpowietrzyc poprzez vcds hmm dlatego sasiad co wymienia opony nie chcial brac sie za wymiane

Nie trzeba cudowac z VCDSem

Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz

Uklad sam sie odpowietrzy

Opublikowano
W dniu 5.01.2019 o 21:19, Dev napisał:

Nie trzeba cudowac z VCDSem

Zakladasz filtr przekrecasz klucxyk 2-3 razy i odpalasz

Uklad sam sie odpowietrzy

A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Siema

Ja kupuje MILLERS XF LONGLIFE 5W30 od chłopaków z forum. Wcześniej jeździłem na castrol i po 10 tyś (bo po tylu wymieniam olej) musiałem robić dolewkę do 1 litra. Millers-a stosuje już trzeci raz kupuje bańke 5litrów wlewam 4,7 zostaje mi 300ml na dolewki i to mi w zupełności wystarczy. Teraz mam zrobione po wymianie prawie 6 tyś i jeszcze nic nie dolałem więc polecam.

Opublikowano

Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej?

Opublikowano
1 godzinę temu, Dawid... napisał:

Poprzedni wlasciciel lal olej mobil esp 5w-30 do dpf to po kastracji dpf lac taki sam olej?

Jak nie masz DPF to zalej sobie 5W40 i Wybieraj Motul, Valvoline, millers, liqui moly

Opublikowano
10 godzin temu, arek252525 napisał:

A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.

Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy.

Robilem to -dziesiat razy

Opublikowano
5 godzin temu, Dev napisał:

Uklad jest tak skonstruowany ze sie.nie zapowietrzy.

Robilem to -dziesiat razy

Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...