orzeszek75 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 W serwisie nie chcieli by brudzic sobie rąk za takie pieniadze )
Duch^ Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 To co robocizna 3 koła kosztuje u was:decayed:?
orzeszek75 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Same czesci do rozrzadu i 2masu to okolo 4000 tys :/ a za free nikt tego nie bedzie zmienial :/ a szkoda )
zbigor Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Tak że nie macie nic do stracenia jeżeli sprzęgło się ślizga, przypalić , jak nie pomoże to i tak go wymienicie:whistling: Próbowałem przypalenia jakiś miesiąc przed wymianą. Nie pomogło a nawet na krótko pogorszyło sprawę i przez tydzień śmierdziało jak ze starego Ikarusa Po jakimś tygodniu sprzęgło "polepszyło" sie do stanu przed przypaleniem
piotrsob1 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Chyba troszkę przesadziłeś z tym przypaleniem:naughty: Ciężko wytłumaczyć jak mocno trzeba go przypalić żeby skutek był odpowiedni, za pierwszym razem trzeba to robić etapami i sprawdzać następnego dnia efekt, napewno nie tak żeby się z niego mocno dymiło Nie zawsze też efekt będzie zadowalający, bo jak okładzin już nie ma, albo docisk słaby to tylko wymiana pozostaje
zbigor Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Nie zawsze też efekt będzie zadowalający, bo jak okładzin już nie ma, albo docisk słaby to tylko wymiana pozostaje Winny był docisk dlatego przypalanie nie pomogło. Robiłem je oczywiście etapami aż do momentu kiedy wkXXXXony brakiem efektu pojechałem po bandzie i przypaliłem aż do smrodu. Tarcza po wyjęciu nie różniła sie jakoś istotnie grubością od nówki. Zostawiłem komplet z dociskiem na gorsze czasy. Gdyby znów sie coś sypnęło to dam stary zestaw do okucia tarczy i podrasowania docisku do Radzikowskiego i pozbędę sie problemu.
macol10 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam. Mam pytanko. Jestem po wymianie kompletnego sprzęgła nie wymieniłem tylko wysprzęglika bo mechanik stwierdził, że jest dobre. Po czterech miesiącach po wymianie zaczął cieknąć wysprzęglik. Wymieniłem i było git,ale następnego dnia jak troszkę pojeździłem to skrzypi jak by pedał sprzęgła. Co to może być?
Booyaches Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Sorki, że odkopuje temat ale martwią mnie pewnie dźwięki ostatnio a tu widzę, że są już osoby po przejściach . Jak wcisnę sprzęgło do dechy na postoju to słyszę takie ciche rytmiczne szuranie. Szuranie pojawia się dopiero po 2-3 sekundach od wciśnięcia i muszę mieć otwarte drzwi żeby je słyszeć. Poza tym żadnych nienaturalnych drgań nie ma. Jak jadę to też wszystko w normie. Mam 138 tys. Czy to już może być to??
QaDo Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Odkopię. Kolego dwumas łatwo sprawdzić, zaciągasz renatę, wrzucasz bieg i powoli puszczasz sprzęgło - oczywiście nie całkiem, do momentu kiedy zacznie brać, w takiej sytuacji zawsze da się wyczuć problem, jakieś puknięcia przy wstecznym po dodaniu gazu, puknięcia po odpuszczeniu i po chwili dodania gazu w trakcie jazdy na wyższych biegach itd. "Szuranie" to nie dwumas, raczej coś z wysprzęglaniem. W 2.7 multitronic dwumas zaczął mi się odzywać od 82k, obecnie prawie 90 i jest do wymiany Koszta na szczęście nie są porażające, powinienem się zmieścić w 900zł z robotą, tylko wyciągać tą ciężką skrzynię...
bouzuki Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Nie spodziewałem się,że AUDI klepie teraz takie g..wno.Aż strach kupować kilkuletnie B8,nawet z pewnym przebiegiem.
Rzuq Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Witam To w takim razie i ja mam pytanie. Od jakiegoś czasu szarpie mi na jałowym biegu całą karoserią no i przy okazji i silnikiem. Najbardziej jest to wyczuwalne przy 1000obr. Poza tym odczuwalne są stukania na drążku zmiany biegów na 3 i 6 przy puszczeniu i dodaniu gazu. Ponadto już od dłuższego czasu przy pewnych obrotach słychać buczenie tak jakby coś wchodziło w rezonans. Także zdarzają się "hopki" przy ruszaniu bądź podczas jazdy na 4 (jednak tu delikatne) Czy to dwumas i sprzęgło? Nie odczuwam szarpania podczas przyspieszania, sam silnik pracuje w miarę równo poza tym szarpaniem. Wczoraj zaglądałem do komputera i pompowtryskiwacze są chyba ok. Zastanawiam się czy to dwumas bo jak już robić to robić.
Rzuq Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 To w takim razie muszę się wybrać do jakiegoś mechanika na szybki podgląd:)
QaDo Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Poduchy pewnie nie, co do przyspieszania dwumasu nie musi być czuć, gorzej redukcje i niższe obroty. Dobrym nawykiem jest unikać takich obrotów o których mówisz u siebie jak jeźdzę teraz w trybie sportowym to nic nie czuje jedynie przy redukcji zdaza sie hopy. Poki co nie robiłem, myślę nad zmianami
Rzuq Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam ponownie. W przyszłym tygodniu wymieniam poduchę skrzyni biegów bo jest miękka i trochę naderwana. Zobaczymy czy to coś pomoże. Czy poduchę wymienić razem z łapą? Na aledrogo jest po 140 powiedzmy używka. Kolega mi kupi za 160 nową a jak szukam np w iparts to sama poduszka jest za powiedzmy 40 zł. O co tu chodzi? Drugie pytanie. Jak to jest z poduszkami silnika? Są dwie. Ale w końcu z jakimś czujnikiem czy też nie? I co ten czujnik wskazuje jeżeli jest poduszka walnięta? Mechanik mi sprawdzał poduszki silnika i mówi że są ok. Nie są miekkie. Czy jednak wymieniać je też? Pozdrawiam.
marcin_fcj Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Mam takie pytanko, czy w aucie ze skrzynią multitronic znajduje się koło dwumasowe? Czy wie ktoś ile oleju wchodzi do skrzyni multitronic? Pozdrawiam.
zbigor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Jest 2masa w multitronicu. Oleju ATF wchodzi ZTCP ok 8 litrów do skrzyni i ok 1,5 oleju przekładniowego do mechanizmu różnicowego
Danio34 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Witam.wymienilem wczoraj sprzeglo lozysko i dwumase.mechanik meczyl sie jakis caly dzien koszt 4100 ale padl jeszcze czujnik kontroli spalin no i kasowanie bledu po wymianie czujnika
lukas309 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Ja zaplacilem 3200 zl za wszystko z wymiana (dwumas, sprzeglo, docisk oraz lozysko)
mycha852 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 przy wciśniętym pedale sprzęgła (do połowy) słychać tarcie - najprawdopodobniej to łożysko/wysprzęglik hydrauliczny do wymiany. czy wymieniać również tarczę i docisk sprzęgła?
lukas309 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 No jak wymieniasz lozysko to wszystko bedzie rozebrane wiec po co placic dwa razy za robocizne no chyba ze sprzeglo jest dobre to nie ma sensu wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się