A4TDI Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 WitamJestem po wymianie oleju na Millers 5 w 30 504-507. Przed wymiana była płukanka tez millersa A efekt Ż A D E N ..... jak grzechotało tak grzechocze... Niestety u mnie półśrodki nie przyniosly efektu... 5 stówek wywalone w kibel. Olej nie jest rozwiązaniem na wszystko. Widocznie jest juz za późno. Napinacz jest juz uszkodzony. Musisz sie zastanowic nad wymianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Witam kolegów ja również miałem problem z grzechotaniem w silniku w BKN 3.0TDI. Tak jak u kolegów grzechotanie zmniejszało się po wymianie oleju ale jak znowu zaczęło to problem był gorszy ponieważ auto grzechotało już na biegu jałowym. Powiedzmy odpalam z nocy i bajka jak się nagrzał i stoi na jałowym to wyglądało to tak jakby wrzucić do silnika paczkę gwoździ . Nie przestawał aż dało się trochę gazu i było ok. Diagnoza była krótka i brutalna rozrząd. Po rozebraniu okazało się że wyciągneły się łańcuchy przynajmniej tak stwierdzili mechanicy koszta były nie małe ale przejechałem 15tkm i nic cisza kompletna i pozostaje radość z jazdy. Pozdrawiam wszystkich przyszłych i obecnych posiadaczy 3.0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Jak już było słychać na jałowym (pewnie szuranie) to miałeś szczęście, że się wyrobiłeś z wymianą na czas- mi się nie udało... Z tym, że u mnie kompletnie napinacz nie trzymał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Powiem tak w ASO powiedzieli, że 2 z 4 łańcuchów miały znaczny luz. Nie będę się rozpisywał nad litanią gratów które wymienili. Grunt, że teraz śmiga jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Litanię znam. Do mnie doszedł jeszcze tłok i głowica... Miałeś szczęście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Witam Napinacze wymienione, az miło posłuchac jak silnik odpalam i na luzie jak cicho chodzi :-))) Koszt napinaczy 400+432 z Inter Parts, robocizna 450 plus szesciopak heinekena za dobrze zrobioną robote. Mechanik powiedzial, ze główna przyczyna problemu to cylinderki ktore nie trzymaja cisnienia oleju.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 WitamNapinacze wymienione, az miło posłuchac jak silnik odpalam i na luzie jak cicho chodzi :-))) Koszt napinaczy 400+432 z Inter Parts, robocizna 450 plus szesciopak heinekena za dobrze zrobioną robote. Mechanik powiedzial, ze główna przyczyna problemu to cylinderki ktore nie trzymaja cisnienia oleju.... Pozdrawiam A dolny w jakim stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 tego nie wie nikt.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_88 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 górne wymienili Ci bez wyjmowania silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malygt Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 za wyjecie silnika by mnie tak delikatnie nie potraktowli.... 450 to za zabawe bez wyciagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_88 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 no fakt . Poszukuję jakiegoś dobrego speca w okolicy Warszawy który by mi sprawdził czy u mnie też jest już czas czy nie bo szczerze mówiąc u mnie coś zazgrzyta tak po rozruchy jak silnik pochodzi z 2 sekundy i słychać trwa to dosłownie z pół sekundy. na tych filmikach co przesyłaliście to w niczym nie przypomina mi tego samego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Niektórzy chwała MR motors na mineralnej lub taki warsztat na duchnickiej przy instytucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam, wreszcie się zebrałem i wyleczyłem swoją grzechotkę, wrzucam kilka fotek z przebiegu naprawy. Wymienione napinacze i jedna prowadnica, łańcuchy i koła zębate zostały. Wszyscy mechanicy twierdzą że w A4 trzeba wyciągać silnik do wymiany rozrządu - jest to nie prawda spokojnie da się to zrobić bez wyciągania i beż żadnej gimnastyki. Swoją drogą ciekawe ilu to mówi a ilu tak robi;) Przy okazji wymienione słabe kasowniki luzu zaworowego. Koszt: części- 3000zł, robocizna- bezcenne;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Dziwne, że nie wymieniłeś łańcuchów koszta w sumie nie wielkie w stosunku do robocizny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Koszt łańcuchów 1000zł, a po co wymieniać dobre łańcuchy? mam 185kkm. Z łańcuchami pasowałoby i koła zębate, a to następny 1000zł. A robocizna kosztowała mnie 0PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Żyj dalej w tej niewiedzy albo .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Ja robiłem rozrząd w ASO, koszt jednego łańcucha to coś ok 200,00 PLN. Mi rozrząd zaczął hałasować przy ok 160tkm. Dwa łańcuchy wykazywały już bardzo duże zużycie a reszta ok i tak zmieniłem wszystkie. Nie ma znaczenia ile auto ma przejechane tyko jak było eksploatowane. Styl jazdy co ile wymieniany był olej itd. Co do robocizny to chodziło mi o to że jak znowu zacznie hałasować przez zużyty łańcuch to od nowa rozbieranie auta etc. co będzie generować ponowne koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian_marat Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Żyj dalej w tej niewiedzy albo .... Co masz na myśli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Styl jazdy a konkretnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hutch1 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Konkretnie jeżeli ktoś jeździ dosyć dynamicznie na słabym oleju albo na longlife i zmienia go co 15 - 20 tkm to nie wróżę rorzadowi długiej trwałości. Tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się