Wandej Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 inaczej powiem, pokazcie mi seryjna fele 17stke ktora nie wejdzie od 2000 roku wzwyz, moze z 1 czy 2 wyjatki beda, owszem tak jak pisze wandej moze byc blisko ale powinno wejsc Wiesz felgi audi raczej wejdą ale przecież pasuje sporo innych felg z merców itp albo jakieś wydumki i tutaj bardziej może wsytąpic problem
przemolll Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) znalazłem coś ciekawego w katalogu IC do swapa halucy do a4 potrzebne sa zwrotki i półosie z v6 bo zwrotki z s4 muszą mieć przegub z dużym wieloklinem. Moje auto to a4 b5 avatn quattro 1,8t ANB 150km rok 1999 po pierwszym lifcie teoretycznie muszę zmienić oski by zaadoptować zwrotki z s4 ale w katalogu ic znalazłem infomacie że w a4 b5 2,8 ma dwa rodzaje przegubów na przednią oś, a jeden z nich teoretycznie pasuje do mojego auta dane techniczne przegubów oś przednia: S4 GUATTRO 2,7 256KM KOD SILNIKA: AZB, AGB PASCAL – G1A009PC Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27 Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38 średnica zewnętrzna [mm] 98 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5 Ilość zębów, obręcz ABS 45 A4 B5 2,8 174 KM KOD SILNIKA: AAH PASCAL --G1A009PC Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27 Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38 średnica zewnętrzna [mm] 98 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5 Ilość zębów, obręcz ABS 45 ORAZ DRUGI PRZEGUB PASCAL -- G1W017PCWewnętrzne uzębienie, od strony koła 30 średnica zewnętrzna [mm] 90 Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,6 Ilość zębów, obręcz ABS 45 A4 B5 1,8T QUATTRO 150 KM KODY SILNIKA: ANB, AEB, APU, ARK, AWT PASCAL – G1W008PC Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30 średnica zewnętrzna [mm] 90 Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33 Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53 Ilość zębów, obręcz ABS 45 REASUMUJAC w moim przypadku teoretycznie nie muszę zmieniać całych osiek tylko muszę zamontować odpowiedni przegub z 2,8 czy ktoś już tak miał? będę tak niedługo kombinował więc dam znać czy się udało:) Edytowane 23 Października 2016 przez przemolll
mophk Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 @up, nie cudowałbym. zwrotki są mega tanie (100-150zł?) a duzy wieloklin i tak trzeba z tego co wiem.
przemolll Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 (edytowane) kolego chodzi o to że wystarczy w moim przypadku kupić nowe duże przeguby 38/30 i powinno pasować do zwrotki z esy lepiej kupićnowe przeguby do swojej oski niż oski od vki w niewiadomym stanie. zwrotki od esy 150zł szt? to chyba okazja:) Edytowane 23 Października 2016 przez przemolll
krzysiekml Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 jak kogoś interesuje cały swap na 320 ze zwrotnicami i półośkami to ten koleś powinien mieć http://a4-klub.pl/index.php?/user/96700-sawul/ tył 269 do ośki też
omzig Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) znalazłem coś ciekawego w katalogu IC do swapa halucy do a4 potrzebne sa zwrotki i półosie z v6 bo zwrotki z s4 muszą mieć przegub z dużym wieloklinem. Moje auto to a4 b5 avatn quattro 1,8t ANB 150km rok 1999 po pierwszym lifcie Ameryki raczej nie odkryłeś, bo wszystko już jest w tym temacie... Zacznij od strony 3... krzysiek23 postawił sprawę jasno: Żebym miał garaż lub stodołę, to bym sobie dłubał i kombinował, a tak to napierdalam na podwórku przed blokiem i nie za bardzo mogę sobie powoli rzeźbić, potrzebuję więcej konkretów, pozbieram graty w całości i ogień! zmien zwrotnice i kup przegub zewnetrzny na twoja polos i po sprawie sa do 1.8t przeguby z wew.z zebami pod twoja polos i zewnetrznymi pod zwronnice s4 b5,a4 b6....polosie z diesla ci bezposrednio nie podejda pod skrzynie 1.8t bo tam sa inne wewn.przeguby......zobacz na allegro ale jak jest to samo co AEB stare to szukaj od 2.8v6 q,lub vr5http://allegro.pl/przegub-audi-a4-2-6-2-8-quattro-vw-passat-2-3-vr5-i4873996032.html http://allegro.pl/przegub-audi-a4-a6-passat-b5-1-6-1-8-1-8t-1-9tdi-i4878150142.html ty masz ten z linku nizej potrzebujesz ten z linku wyzej ale co ty jeszcze potrzebujesz zobacz na chlopski rozum te linki co ci dalem....zobacz katalogowo ile zebow wewnatrz ma twoj ori przegub i ten co ja podalem i zobacz ile zebow ma ten z linka na zewn. z ori s4 b5,a4 b6 i masz wszystko na tacy...przerabialem zwrotnice a4 b5,allroada,i a4 b6....do s4 b5 do zwrotnic do 00r.z wachaczy wchodzilo wszycho p/p...do allroada rocznik 02 lub 03 zeliwo tez bez rzezb z koncowkami.....do a4 b6 alu trza przerobic wtyke abs/u i zuzycia klockow,wachacz prosty co trzyma amor do zmiany...i po zalozeniu amora trza najlepiej podkladki podlozych bo ten wachacz od a4 b6 jest waski a widelki amora w a4 b5 szerokie.....zdjecia 4 i 5 od konca 1.8t 97r...zwrotnica od s4 b5 przeguby te z linku http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54526974 Edytowane 24 Października 2016 przez omzig
przemolll Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Panowie czy zacisk 981 i 982 to z a6 c6 z tarcza 347?? Bo goście nie wiedzą co sprzedają i od czego
czeslaw187 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Szybkie pytanie przymierzam się do swapu, mam rozbieżności co do zwrotnic a to znaczy znalazłem dużo informacji iż zwrotnice o numerach 4B3 407 258 A i 4B3 407 257 A będą odpowiednie, ale czy to na pewno są zwrotnice z s4 b5? i będą odpowiednie bez dodatkowego rzeźbienia? Etka podpowiada że są. Znalazłem wzmiankę gdzieś że numery zwrotnic s4 b5 to 4B3 407 258E prawa i 4B3 407 257E lewa chyba że to po prostu wypust z końca produkcji bądź coś takiego? Edytowane 13 Listopada 2016 przez czeslaw187
przemolll Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Szybkie pytanie przymierzam się do swapu, mam rozbieżności co do zwrotnic a to znaczy znalazłem dużo informacji iż zwrotnice o numerach 4B3 407 258 A i 4B3 407 257 A będą odpowiednie, ale czy to na pewno są zwrotnice z s4 b5? i będą odpowiednie bez dodatkowego rzeźbienia? Etka podpowiada że są. Znalazłem wzmiankę gdzieś że numery zwrotnic s4 b5 to 4B3 407 258E prawa i 4B3 407 257E lewa chyba że to po prostu wypust z końca produkcji bądź coś takiego? żeliwna zwrotnica S4 pod jarzmo o rozstawie śrub 145mm (lewa: 4B3 407 257 A, prawa: 4B3 407 258 A), źródło http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-wieksze-przednie-hamulce-w-a4/ pytanie z innej beczki czy zaciski z phaetona i a8 d3 pod tarcze 360 to to samo?? bo cenowo duża różnica Edytowane 20 Listopada 2016 przez przemolll
Dev Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) To samo Edytowane 20 Listopada 2016 przez Dev
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Tomek a to nie te same co szły w c6???
mophk Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 w c6 było 345mm na jednotłoku, tu jest 360 na dwutłoku, wiec raczej nie to samo
wesz82 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Zacisk z w8 to ten sam zacisk co z rs4b5 a tarcza tez są inne.. Możliwe ze w innej pozycji sa uszy stąd pasuje. http://allegro.pl/zacisk-prawy-przod-audi-a8-d3-3-0-tdi-i6590263226.html#thumb/2
mophk Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 ten akurat wyglada na jednotłok.. dopytaj jak chcesz o numer jaki to ma wybite wyglada na 97X wtedy moze i bedzie to samo co w c6.
pioteros Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 w d3 szly 320mm, w 3.0 tdi, za to w phaetonie 3.0tdi byly 360 te same co w d3 4.2 i wiecej
Robson17 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 czy wie ktoś jaka wysokość tarczy 330x32 lub z jakiego mercedesa do sześciotłoka lub czterotłoka
Dev Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 11 minut temu, Robson17 napisał: czy wie ktoś jaka wysokość tarczy 330x32 lub z jakiego mercedesa do sześciotłoka lub czterotłoka 52mm, ogólnie g..... warta sprawa
Robson17 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Mam teraz z S4 B5 to dopiero jest g.....o nadają się do spacerowe jazdy po miescie , muszę coś kupić pod 17" 8"x ET 35 i nie wiem co ,zależy mi na tym żeby dobrze hamować i dobrze wyglądało , najlepiej chciałbym 345 ale mam nowe buty letnie i zimowe 17" i nie wiem co robić może masz jakiś pomysł?
Dev Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 345mm z s4 B6/7 ale trzeba mierzyć na aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się