Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

inaczej powiem, pokazcie mi seryjna fele 17stke ktora nie wejdzie :) od 2000 roku wzwyz, moze z 1 czy 2 wyjatki beda, owszem tak jak pisze wandej moze byc blisko ale powinno wejsc

Wiesz felgi audi raczej wejdą ale przecież pasuje sporo innych felg z merców itp albo jakieś wydumki i tutaj bardziej może wsytąpic problem :wink:

Opublikowano (edytowane)

znalazłem coś ciekawego w katalogu IC

do swapa halucy do a4 potrzebne sa zwrotki i półosie z v6 bo zwrotki z s4 muszą mieć przegub z dużym wieloklinem.

Moje auto to a4 b5 avatn quattro 1,8t ANB 150km rok 1999 po pierwszym lifcie

teoretycznie muszę zmienić oski by zaadoptować zwrotki z s4

ale w katalogu ic znalazłem infomacie że w a4 b5 2,8 ma dwa rodzaje przegubów na przednią oś, a jeden z nich teoretycznie pasuje do mojego auta

dane techniczne przegubów oś przednia:

S4 GUATTRO 2,7 256KM KOD SILNIKA: AZB, AGB

PASCAL – G1A009PC

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
średnica zewnętrzna [mm] 98
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość zębów, obręcz ABS 45
s4.jpg

A4 B5 2,8 174 KM KOD SILNIKA: AAH

PASCAL --G1A009PC

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
średnica zewnętrzna [mm] 98
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość zębów, obręcz ABS 45
ws_serve_pic_php.jpg
ORAZ DRUGI PRZEGUB
PASCAL -- G1W017PC
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30
średnica zewnętrzna [mm] 90
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,6
Ilość zębów, obręcz ABS 45
a4_b5_v6.jpg

A4 B5 1,8T QUATTRO 150 KM KODY SILNIKA: ANB, AEB, APU, ARK, AWT

PASCAL – G1W008PC

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30

średnica zewnętrzna [mm] 90

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53

Ilość zębów, obręcz ABS 45

a4_b5_1,8t.jpg

REASUMUJAC

w moim przypadku teoretycznie nie muszę zmieniać całych osiek tylko muszę zamontować odpowiedni przegub z 2,8

czy ktoś już tak miał?

będę tak niedługo kombinował więc dam znać czy się udało:)

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

@up, nie cudowałbym. zwrotki są mega tanie (100-150zł?) a duzy wieloklin i tak trzeba z tego co wiem.

Opublikowano (edytowane)

kolego chodzi o to że wystarczy w moim przypadku kupić nowe duże przeguby 38/30 i powinno pasować do zwrotki z esy

lepiej kupićnowe przeguby do swojej oski niż oski od vki w niewiadomym stanie.

zwrotki od esy 150zł szt? to chyba okazja:)

Edytowane przez przemolll
Opublikowano (edytowane)

znalazłem coś ciekawego w katalogu IC

do swapa halucy do a4 potrzebne sa zwrotki i półosie z v6 bo zwrotki z s4 muszą mieć przegub z dużym wieloklinem.

Moje auto to a4 b5 avatn quattro 1,8t ANB 150km rok 1999 po pierwszym lifcie

Ameryki raczej nie odkryłeś, bo wszystko już jest w tym temacie... Zacznij od strony 3... krzysiek23 postawił sprawę jasno:

Żebym miał garaż lub stodołę, to bym sobie dłubał i kombinował, a tak to napierdalam na podwórku przed blokiem i nie za bardzo mogę sobie powoli rzeźbić, potrzebuję więcej konkretów, pozbieram graty w całości i ogień! :naughty:

zmien zwrotnice i kup przegub zewnetrzny na twoja polos i po sprawie sa do 1.8t przeguby z wew.z zebami pod twoja polos i zewnetrznymi pod zwronnice s4 b5,a4 b6....polosie z diesla ci bezposrednio nie podejda pod skrzynie 1.8t bo tam sa inne wewn.przeguby......zobacz na allegro ale jak jest to samo co AEB stare to szukaj od 2.8v6 q,lub vr5

http://allegro.pl/przegub-audi-a4-2-6-2-8-quattro-vw-passat-2-3-vr5-i4873996032.html

http://allegro.pl/przegub-audi-a4-a6-passat-b5-1-6-1-8-1-8t-1-9tdi-i4878150142.html

ty masz ten z linku nizej potrzebujesz ten z linku wyzej

ale co ty jeszcze potrzebujesz zobacz na chlopski rozum te linki co ci dalem....zobacz katalogowo ile zebow wewnatrz ma twoj ori przegub i ten co ja podalem i zobacz ile zebow ma ten z linka na zewn. z ori s4 b5,a4 b6 i masz wszystko na tacy...przerabialem zwrotnice a4 b5,allroada,i a4 b6....do s4 b5 do zwrotnic do 00r.z wachaczy wchodzilo wszycho p/p...do allroada rocznik 02 lub 03 zeliwo tez bez rzezb z koncowkami.....do a4 b6 alu trza przerobic wtyke abs/u i zuzycia klockow,wachacz prosty co trzyma amor do zmiany...i po zalozeniu amora trza najlepiej podkladki podlozych bo ten wachacz od a4 b6 jest waski a widelki amora w a4 b5 szerokie.....zdjecia 4 i 5 od konca 1.8t 97r...zwrotnica od s4 b5 przeguby te z linku http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54526974

Edytowane przez omzig
Opublikowano

Panowie czy zacisk 981 i 982 to z a6 c6 z tarcza 347??

Bo goście nie wiedzą co sprzedają i od czego

Opublikowano

Jo

Opublikowano (edytowane)

Szybkie pytanie przymierzam się do swapu, mam rozbieżności co do zwrotnic a to znaczy znalazłem dużo informacji iż zwrotnice o numerach 4B3 407 258 A i 4B3 407 257 A będą odpowiednie, ale czy to na pewno są zwrotnice z s4 b5? i będą odpowiednie bez dodatkowego rzeźbienia? Etka podpowiada że są. Znalazłem wzmiankę gdzieś że numery zwrotnic s4 b5 to 4B3 407 258E prawa i 4B3 407 257E lewa chyba że to po prostu wypust z końca produkcji bądź coś takiego?

Edytowane przez czeslaw187
Opublikowano (edytowane)

Szybkie pytanie przymierzam się do swapu, mam rozbieżności co do zwrotnic a to znaczy znalazłem dużo informacji iż zwrotnice o numerach 4B3 407 258 A i 4B3 407 257 A będą odpowiednie, ale czy to na pewno są zwrotnice z s4 b5? i będą odpowiednie bez dodatkowego rzeźbienia? Etka podpowiada że są. Znalazłem wzmiankę gdzieś że numery zwrotnic s4 b5 to 4B3 407 258E prawa i 4B3 407 257E lewa chyba że to po prostu wypust z końca produkcji bądź coś takiego?

żeliwna zwrotnica S4 pod jarzmo o rozstawie śrub 145mm (lewa: 4B3 407 257 A, prawa: 4B3 407 258 A),

źródło

http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-wieksze-przednie-hamulce-w-a4/

pytanie z innej beczki czy zaciski z phaetona i a8 d3 pod tarcze 360 to to samo?? bo cenowo duża różnica

Edytowane przez przemolll
Opublikowano (edytowane)

To samo

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Tomek a to nie te same co szły w c6???

Opublikowano

w c6 było 345mm na jednotłoku, tu jest 360 na dwutłoku, wiec raczej nie to samo ;)

Opublikowano

ten akurat wyglada na jednotłok.. dopytaj jak chcesz o numer jaki to ma wybite wyglada na 97X wtedy moze i bedzie to samo co w c6.

Opublikowano

w d3 szly 320mm, w 3.0 tdi, za to w phaetonie 3.0tdi byly 360 te same co w d3 4.2 i wiecej

Opublikowano

czy wie ktoś jaka wysokość tarczy 330x32 lub z jakiego mercedesa do sześciotłoka lub czterotłoka

Opublikowano
11 minut temu, Robson17 napisał:

czy wie ktoś jaka wysokość tarczy 330x32 lub z jakiego mercedesa do sześciotłoka lub czterotłoka

52mm, ogólnie g..... warta sprawa

Opublikowano

Mam teraz z S4 B5 to dopiero jest g.....o nadają się do spacerowe jazdy po miescie , muszę coś kupić pod 17" 8"x ET 35 i nie wiem co ,zależy mi na tym żeby dobrze hamować i dobrze wyglądało , najlepiej chciałbym 345 ale mam nowe buty letnie i zimowe 17"  i nie wiem co robić może masz jakiś pomysł? 

Opublikowano

345mm z s4 B6/7 ale trzeba mierzyć na aucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...