melon1 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 witam musze zrobic rozrzad i znajomy powiedzial mi za robote 200 zl.teraz tylko pozostalo mi kupic i mam pytanie czy na forum tu da rade kupic cos taniej niz na allegro?? i co wchodzi w sklad takeigo kompletu?? pozdrawiam:)
Konrad88nj Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 40 tys km temu kupiłem orygilany rozrząd audi na allegro. Od 20 tys km wyje pompa wody. Wczoraj zamówiłem rozrząd SKF który był droższy ~150zł od oryginału. Wydaje mi się że "oryginalne" rozrządy audi na allegro to jakaś chińszczyzna i podróba dlatego odradzam. Nie rób tego tanio bo odpukać za jakiś czas będziesz musiał do tego wrócić, nie z winy przebiegu. Nie wierz w to, że ktoś załatwi coś za 1/3 ceny ASO i będzie to dobry produkt.
piotrsob1 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Tanie mięso jedzą psy Kup porządny zestaw i nie patrz na cenę, jak chcesz autem dłużej pojeździć. A jak krótko to lepiej wcale nie ruszaj, niech sobie zmieni następny właściciel:naughty:
melon1 Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Oki panowie dziekuje za rady:) a co wymienic procz paska,rolki napinacza i pompy wody? pasek od klimy i napinacz tez?? i jak tego Dzika znalezc pzdr
Dev Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Do własciwego ustawienia pompy potrzebny będzie jeszcze VAG. same blokady nie wystarczą.
ciahciah Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 chyba mylisz pojęcia, oryginał jest wyłącznie do kupienia w aso i nigdzie indziej, wszystko poza aso kupione to zamienniki które z oryginałem często nie mają nic wspólnego, a na allegro to jeszcze mogą być jakieś odpady które nie nadawały się do sprzedaży w normalnym sklepie no bo sklep nie pozwoli sobie na wciskanie bubla który rozwali silnik, w 2011r. a aso za zestaw naprawczy rozrządu płaciłem 463zł(pasek, i dwa napinacze) i to wytrzymało 75tys km i pasek się zerwał ale zważywszy na ekstremalne warunki w jakich rozrząd pracował mnie to nie dziwi:D pewnie teraz ten sam zestaw z 600zł kosztuje ale warto kupować no bo to jest na 90tys km pod warunkiem że i koło nowe na wale zamontujesz, jak podliczysz wymiany co 90tys km ori i zmienika który jest niestety tylko aż na 60tys km to ta cena w aso wcale nie jest z kosmosu bo robisz o połowę wiecej km i rzadziej płacisz za wymiany moja ori pompa po 242tys km była igła, wymieniłem ją profilaktycznie i obecna po 75tys km skf ma luzy na łożysku, ori po 242 nie ma nic i ją wsadzam z powrotem jak skf się skończy, także porównując ori z zamiennikami nawet z górnej półki można się zdziwić, mało tego to co idzie na pierwszy montaż w fabryce to inna jakość niż kupione w aso to samo kilka lat później, na perszy montaż idzie zawsze najlepsza jakość jeżeli po 20tys km zaczęła pompa wody szwankować to kupiłem typowy bubel, a może piszczy ci pasek klinowy albo pasek klimy a nie pompa wody? polej wodą pasek i posłuchaj, zdejmij jeden pasek i posłuchaj, zdejmij drugi i posłuchaj poco się pchać się w koszty i od razu wymieniać wszystko, kup Pasek rozrządu CONTITECH CT867---63zł Rolka napinająca pasek rozrządu INA-Litens 5310---105zł Rolka prowadząca pasek rozrządu INA 5320---60zł a resztę najpierw trzeba wzrokowo i dotykowo sprawdzić czy się kwalifikuje do wymiany, ceny podałem ze zwykłego małego sklepu w mojej okolicy który nie bawi się w jakieś tam zniżki, na allegro to nawet nie patrz bo nie wiadomo na co trafisz
SMS Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 wpisz sobie w wyszukiwarce na forum w zaawansowanym wyszukiwania jako autor postu Dzik i znajdzie ci.
vp-tdi Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 heee a u mnie jeszcze pasek ori siedzi ze znaczkami VW OOOO tylko rolka ta górna widze ,że jest INA. i wyglada jak by nie dawno był wymieniany a ja nic nie ruszałem od czasu kupna auta.
SotoM Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 230zl to tak duzo za rozrząd? To nie kupujcie 2.0tdi bo juz zęby w ściane pojda 650zł dzwońcie do dzik'a PRO CHOICE. Przynajmniej 100% prawidlowo dobrane czesci,dobrych firm i w fajnych cenach a nie z aledrogo od baranow ktorzy pisza bzdury w aukcjach niektorzy pisza ze zestaw rozrzadu np do 1Z to taki sam jak do AWXpd... To jest mistrzostwo.
Bedzial Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Akurat komplet do wymianu rozrzadu w AFNie jest taniuski w porownaniu z np AJM/AWX badz innymi TDikami jak 2.0, 2.5 tdi czy np 3.0 tdi nawet w aso nie wychodzi tak drogo dlatego na rozrzadzie nie oszczedzaj ani zlotowki. Kup albo najlepsze zamienniki (Contitech- pasek, rolki-ina jak wyzej napisano i pompa hepu, jesli cienko u ciebie z kasa). Albo najlepiej w ASO i miej spokoj na 90 tys km. Oszczedzanie na rozrzadzie jest najbardziej msciwe bo uwali ci caly silnik w przypadku buby.
rikardo Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Pasek Contitecha jak jest produkcji niemieckiej to jak najbardziej montować a jak rumuńskiej lub innej egzotycznej produkcji to w przypadku paska rozrządu bym się zastanowił gdyż jakość jego może być słabsza. Jest to element gumowy i w przypadku oryginalnego zestawu jest określony termin jego przydatności do montażu dlatego na allegro mogą pojawić się oryginalne części w okazyjnej cenie gdzie termin ten zbliża się ku końcowi. W przypadku zakupów poza ASO czegoś takiego nie oświadczysz a przy Contitechu na pudełku swego czasu była informacja o produkcji niemieckiej a w środku siedział pasek wyprodukowany w Brazylii. W przypadku paska alternatora rumuńskiej produkcji, który założyłem podczas wymiany rozrządu wymieniając oryginalny Contitech zamontowany w niemieckim ASO sam stwierdziłem, że jakość jest słaba. Obecnie przy przebiegu 70 tkm od momentu wymiany kliny mają szereg głębokich pęknięć gdzie w przypadku paska zdemontowanego po przebiegu 90 tkm w ogóle pęknięcia nie występuje. Dlatego jak ktoś szuka taniego zestawu i jeszcze myśli, że przechytrzył sprzedawców sam się oszukuje gdyż to co kupił zostało odpowiednio skalkulowane.
vp-tdi Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 kolega ostatnio kupił pasek rozrzadu boscha w sklepie i co 2 tygodnie wytrzymał i prawie sie spalił ( dobrze ze zauważył dziwne piszczenie )
powaguspisz Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 witam musze zrobic rozrzad i znajomy powiedzial mi za robote 200 zl.teraz tylko pozostalo mi kupic i mam pytanie czy na forum tu da rade kupic cos taniej niz na allegro?? i co wchodzi w sklad takeigo kompletu?? pozdrawiam:) Zaprasza poradzimy
gerlinski Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 kolega ostatnio kupił pasek rozrzadu boscha w sklepie i co 2 tygodnie wytrzymał i prawie sie spalił ( dobrze ze zauważył dziwne piszczenie ) Hm....nie rób krypto reklamy Boschowi.....spalił się.......czyli nie pasek był winny......tylko to po czym się kręcił....... ---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- witam musze zrobic rozrzad i znajomy powiedzial mi za robote 200 zl.teraz tylko pozostalo mi kupic i mam pytanie czy na forum tu da rade kupic cos taniej niz na allegro?? i co wchodzi w sklad takeigo kompletu?? pozdrawiam:) Jeśli ten Znajomy zna się na rzeczy to niech rozbiera i wtedy powie Ci co jest do wymiany. Pasek i napinacz i rolka zawsze,do tego może być napinacz pk, napinacz paska klimy pompa wody.......pasek klinowy....pasek klimy.....łożysko wiskozy......sprzęgiełko alternatora.....
vp-tdi Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 pasek byl nie ori i dlatego .na pudelku germany a na pasku romania
Tommy Gun Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 pasek byl nie ori i dlatego .na pudelku germany a na pasku romania O widzę że kolejna rewelacja. Jeżdżę na pasku rozrządu Conti Made in Romania, pozostałe też Romania i jak na 50 tys. od wymiany żaden nie wykazuje przedwczesnego zużycia czy temu podobnych.
vp-tdi Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 ja nie wiem co on robił ze mu tak szybko padł ,ja w 2 aucie mam dayco jakiś wzmacniany i 40 tys km i dalej wyglada jak nowy.
mlodziak22 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Jakiś czas temu byłem w aso i padło pytanie czy mam rozrząd wymieniony mowie ze tak, a on do mnie, że mogłem 200 zł dopłacić i kupić ori na którym zrobię 120tyś a na zanienniku 60tyś. Coś w tym chyba jest, bo mój stary rozrząd zrobione 60tyś i powoli się sypał. Czyli rozrząd od Hammera z forum to oryginalny, ale nie taki sam jak oryginalny w aso?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się