azure Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Od smaru miedzianego pogiąć się nie pogną, ale jak powierzchnia piasty jest źle oczyszczona to jak najbardziej mogą mieć bicie... Druciak na kątówke i jedziesz na lustro piastę, papierkiem ściernym można sobie po tyłku poszurować ;-)
Adam-Lewian Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 A co tu do rzeczy ma "gięcie się tarcz" ? co to wgl jest ? ;P Smar miedziany może dać taki sam efekt jak niewyczyszczona piasta czyli nierówna powierzchnia styku a co za tym idzie brak osiowości i bicie na kierwonicy.
sebul Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) To idz i prowadz....a ty jak nie bedziesz patrzyl mu na rece to zdejmie stara tarcze , wsadzi nowa i w d*pie bedzie mial czyszczenie, bo jemu 50 innych aut czeka w kolejce....widziales jak je wyczyscilem ? nie ... Piasty nie byly pordzewiale.... Zadnego bicia nie mam Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez sebul
Adam-Lewian Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Zadnego bicia nie mam Jeszcze nie bulwersuj się, człowiek próbuje Cię czegoś nauczyć, przekazać wiedzę a Ty się unosisz
sebul Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie unosze sie tylko ja mma juz wyrobione zdanie o mechanikach i jak ktos mi mowi zebym do nich szedl to mi rece opadaja, bo albo sam cos robie, albo jade do kolegi ktory bardziej ogarnia temat, mechanik to tylko ostatecznosc...wczesniej mialem punto, wymienialem tarcze, piaste posmarowalemmasakrycznie duza iloscia smaru i nic nie bylo przez caly okres jaki mialem to auto , tutaj dalem go bardzo malo. Moge go nawet zetrzec bo bede miec teraz kilka dni wolnego, ale czy to cos da ? Serio uwazasz ze beda mi tarcze bily przez to ? Tam pare lat jezdzilem i nic sie nie dzialo,a piaste jakos zabezpieczyc chcialem btw, jak sie odniesiecie do tego http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18636-zasady-wymiany-i-docierania-tarcz-hamulcowych-kierunkowosc-klockow-hamulcowych/ i punktu nr 6 ? Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez sebul
Jaras-vr Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 nic od smaru się nie stanie pierwsze ze sam wypłynie na zewnątrz jak się dociśnie tarcze do piasty więc bez przesady
azure Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) nic od smaru się nie stanie pierwsze ze sam wypłynie na zewnątrz jak się dociśnie tarcze do piasty więc bez przesady Dodatkowo piasta i tarcza nie powinny korodować tak jak poskładane "na sucho"... a jak zaczną korodować to wtedy prędzej będzie bicie. Jak u siebie zdejmowałem stare tarcze (brembo) to było sporo korozji i innych syfów tak na powierzchni piasty jak i tarczy które stykają się za sobą. Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez azure
Adam-Lewian Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Róbta jak chceta Ja wiem, że 20 lat zajmujemy się tym, wymieniliśmy w tym czasie dziesiątki tysięcy kompletów i nigdy nikt nie wrócił z reklamacją A miedź na piaste zostawię szopkowym grzebaczom, którzy potem tłumacza się "Panie w kałuże Pan żeś wjechoł i się pogieły"
sebul Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) Ponad 1000km przejechane, czekam az pojawi sie bicie Edytowane 13 Maja 2015 przez sebul
Wandej Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Nie unosze sie tylko ja mma juz wyrobione zdanie o mechanikach i jak ktos mi mowi zebym do nich szedl to mi rece opadaja, bo albo sam cos robie, albo jade do kolegi ktory bardziej ogarnia temat, mechanik to tylko ostatecznosc...wczesniej mialem punto, wymienialem tarcze, piaste posmarowalemmasakrycznie duza iloscia smaru i nic nie bylo przez caly okres jaki mialem to auto , tutaj dalem go bardzo malo. Moge go nawet zetrzec bo bede miec teraz kilka dni wolnego, ale czy to cos da ? Serio uwazasz ze beda mi tarcze bily przez to ? Tam pare lat jezdzilem i nic sie nie dzialo,a piaste jakos zabezpieczyc chcialem btw, jak sie odniesiecie do tego http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18636-zasady-wymiany-i-docierania-tarcz-hamulcowych-kierunkowosc-klockow-hamulcowych/ i punktu nr 6 ? Nie porównuj tarczy w punto do 30cm średnicy wielkiej tarczy w a4. Trochę inne obciążenia na nią działają
sebul Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Opublikowano 4 Lipca 2015 To wiem Jezdze i jedze i nic dalej nie bije ;]
RSOrez Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Witam Panowie Zabrałem się za wymiane łożysk przednich i poległem na zdjęciu tarczy przedniej z piasty, rozumiem że w A4 B6 nie ma już tej śrubeczki która trzyma tarcze do piasty, mam miejsce na tarczy na nią ale z tego co widze na roznych zdj to nie ma nagwintowanego otworu w samej piaście, tarcza chyba pordzewiała, od strony zewnętrznej jest ok ale od wewnętrznej częśc na mniejszej średnicy się troszkę posypała-klocek tam nie ścierał w ogóle. Teraz moje pytanie, jakie macie patenty na zdjęcie przedniej tarczy w B6? normalnie powinna spaść po zdjęciu jarzma i zacisku z klockamia tutaj znok...młotek nie pomaga, spisuję ją i tak już na straty.
Onkel Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Jak zdjales jarzmo to powinna tarcza zejść. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
RSOrez Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Jak zdjales jarzmo to powinna tarcza zejść. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka No właśnie, widocznie jest porządnie zapieczona. Tak na logikę to dziwnie to rozwiązali, we wczesniejszych modelach jest mocowana tarcza na śrubkę torx, oczywiście później zakładając koło i wkręcając śruby tarcza mimo wszystko jest zamocowana do piasty ale zanim to nastąpi to może być niewielki eniespoasowanie otworów na tarczy z tymi nagwintowanymi na trzpieniu piasty. Widocznie pozostaje mi potraktowanie tej tarczy jeszcze większym młotkiem.
Pablo_s-c Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem i się tak będzie dało... Wykręć śruby tarcza-piasta, ale zostaw zacisk z klockami, podnieś budę, odpal, zapnij bieg, żeby się kręciło (można nieco gazu) i przyhamuj, powinno się ukręcić zapieczone.
puczyl1990 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 A jak jest z tym pierścieniem ABS na tarczy hamulcowej? Coś można dokładniej? Jak z nim postępować?
damian19886 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Dev czy masz zestaw hamulcowy 320mm na przod lub moze wiekszy tak abym zima mogl zalozyc 16".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się