Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprężyny 1BV od S4 mają -20mm czy -30mm? Eibach powinien chyba zdecydowanie niżej siedzieć od tych z Eski?

Opublikowano

215/40r18

ET 35

8J

Zależy mi na tym żeby koła były ładnie równo z nadkolami czyli dosyć troche zglebione

Równo z nadkolami, patrząc na auto centralnie od boku, czy jeszcze chcesz wypychać koła dystansem? Ja tam wyznaję zasadę, że jak zgrywać koła z nadkolem, to tylko na gwincie. Same sprężyny mogą nie podołać. Ewentualnie jakiś sztywniejszy kit, ale tu też wpadasz w pułapkę jednego obniżenia, bez możliwości regulacji.

Opublikowano

no tak kolego tylko jaki gwint ? mam gwint MTS i jak dam niżej to obciera na ''muldach '' albo jak siadze 5 osób , jakis zeby był twardszy

Opublikowano (edytowane)

Znawcy mistrzowie, czy amory/sprężyny z lifta pasuja do przedlifta?

Mówię o 1BA / 1 BE

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

Jak gwint kupujesz i na aukcji jest napisane od 95-00r to raczej tak :wink:

Opublikowano (edytowane)

Pany, ja nie pojmuje mojego samochodu :decayed: Wsadziłem na przód sprężyny FK, które niby miały obniżyć ~-40mm a przód nie usiadł ani trochę :facepalm:. No może góra 1cm. Nie możliwe, że oryginalne sprężyny były aż tak dobite :decayed:​ .

Może ktoś miał takie cudo?

sprezynyfk.jpg

Felgi 15 ori audi alu, opon 205/60. Tylny zawias z ori 1BA stoi 68,5 cm do ziemi od błotnika, szpara koło<->nadkole ~ 7cm

Przód 67cm z ww sprężynami, szpara ~6,5cm

Wina opon?

Edytowane przez woytazz
Opublikowano

ja w końcu zmieniłem na komplet 1be i z przodu szpara ze 3-4cm

z tyłu ładnie, a to może przez to, że są bardziej dobite te tylne ???

-30mm eibach byłoby ok ? :)

robił coś ktoś podobnego ?

Opublikowano

Nie wiem czy dobry temat ale mam pytanie, mianowicie założyłem pro kit na seryjne amory i tył stoi ok. 2 cm wyżej niż przód. Czym to może być spowodowane i da się coś z tym zrobić? Z tego co udało mi się wyczytać to zazwyczaj jest odwrotnie, że tył siada bardziej.

Opublikowano

Nie wiem czy dobry temat ale mam pytanie, mianowicie założyłem pro kit na seryjne amory i tył stoi ok. 2 cm wyżej niż przód. Czym to może być spowodowane i da się coś z tym zrobić? Z tego co udało mi się wyczytać to zazwyczaj jest odwrotnie, że tył siada bardziej.

a kto Ci takich bzdur nakładł?

Z przodu masz silnik a z tyłu kufer, co jest cięższe?

Kit zawsze jest taki że albo tył równo albo przód niżej.

Opublikowano

Kolego, założyłeś pro kit na seryjne amortyzatory i jak się tym jeździ? Chodzi mi głównie o zachowanie w zakrętach.

Opublikowano

Kolego, założyłeś pro kit na seryjne amortyzatory i jak się tym jeździ? Chodzi mi głównie o zachowanie w zakrętach.

Tak, założyłem na serie. Zrobiłem juz tak ok 5 tys km i jest ok, nie ma dużego zużycia (ostatnio przegląd robiłem). Powiem szczerze, że szału nie ma :/ prokita zakładałem tylko dla tego, że zależało mi na obniżeniu auta (na 1ba straszna koza była). Sama sprężyna w zakrętach prawie nic nie wnosi, jedynie auto się tak nie wychyla. Jeśli chcesz szybko śmigać na łukach to zainwestuj w coś o skróconym skoku no i dobra opona żeby kleiła ;)

Opublikowano

mam spręzyna ventura sport spring, obnizajace 30-40 mm-sprzedam albo zamienie na sprezyny 1bv takie miałem w oryginale

Opublikowano

ja mam problem po założeniu sprężyn i amortyzatorów -40/30 ap sport przód stoi wyżej od tyłu. średnio to wygląda co z tym zrobic

Opublikowano

Cześć, temat przeczytałem i mam takie pytanko czy do sprężyn -40/-40 będzie pasować ten amor:

http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-audi-a4-a6-sport-przod-warszawa-i5716277733.html

Z tego co sprawdzałem w katalogu Sachsa to jest to do zawieszenia sportowego.

Na tyle siedzi mi też Sachs 170 814 też dla zawieszenia sportowego.

Amorki przednie muszę wymienić wraz ze sprężynami bo poprzedni właściciel wstawił sprężyny od 1BA.... Przód stoi na 68 cm a tył na 69 cm. Przy kołach 225/45/R17 strasznie to wygląda.

Sprężyny już mam, dzisiaj do mnie dotarły.

22e89853e5e0ced8med.jpg

Opublikowano

Mam zawias 1ba pękła mi sprężyna z tyłu i kupiłem od gościa sprężyny -20 jest efekt bujania autem i jeździ się tragicznim tlucze nawet na małych nierównościaah i jest taki luz u samej góry ale mam to 2 lata i postanowiłem coś z tym zrobić .więc kupiłem tanio czerwone sprężyny -40h&r na przód jest Monroe26658 to amor o seryjny czy o skróconym skoku a tył żółte mts z regulacją wysokości .znawcy tematu powiedzcie czy to dobre rozwiązanie chce niżej a komfortowo

Założyłem .- 40 sprężyny i auto poszło w dołu może 2 cm i jest 6 cm szpary

Opublikowano

Panowie pomocy założyłem eijnach -30 na przód niby z 1,8T i jest lipa bo przód strasznie opadł chyba nie tak kategoria wagowa ponieważ na dziurach amory dobiją dodatkowo mam zwrotnice z b6 które obniżają auto o 1,5cm różnica między przodem a tyłem jest ok 4cm zawias z tyłu to 1BE wysokość do nadkola to 66cm tył i 62cm przód co o tym sądzicie

Opublikowano

Masz jakieś oznaczenie na tych sprężynach?

Opublikowano

i własnie dlatego gwint wygrywa,masz tu pole do manewru góra/dół .Ye GWINT No PROBLEM! :P

Opublikowano

Jest dużo oznaczeń nie wiem jak to odczytać wiem że gwint jest lepszy ale za coś w miarę dobrego trzeba zabulić min 2tyś a za komplet sprężyn zapłaciłem 200zł +amorki 250zł na więcej mnie na razie nie stać.

Opublikowano

napisz oznaczenia ze sprężyn, co za amor do nich zapakowałeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...