jesionekl Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam, jakie macie przebiegi w swoim AUDI A4 B7 (100KW) Zastanawiam się nad żywotnością tych silników. Autko mam z 2005 roku - przejechane 268 tyś ( w tym ja 145) Bez większych problemów. Zastanawiam się nad ewentualną zmianą (zastanawiam się ile jeszcze obecne autko może mi posłużyć - jaki przebieg jest realny dla tego silnika) Z góry dziękuję za dyskusje
100adasko Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam 144000 km auto mam od 2 tygodni dopiero się poznajemy
DamianIno Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam 144000 km auto mam od 2 tygodni dopiero się poznajemy 144000 km przy roczniku 2005??hmmm...cosik mało się wydaje Witam, jakie macie przebiegi w swoim AUDI A4 B7 (100KW) Zastanawiam się nad żywotnością tych silników. Autko mam z 2005 roku - przejechane 268 tyś ( w tym ja 145) Bez większych problemów. Zastanawiam się nad ewentualną zmianą (zastanawiam się ile jeszcze obecne autko może mi posłużyć - jaki przebieg jest realny dla tego silnika) Z góry dziękuję za dyskusje niecałe 240tyś i mam nadzieję że jeszcze trochę posłuży
stjepan Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Rocznik 2006 przebieg 289000 tys ale nie obylo sie bez awarii, po przekroczniu 200 tyś. `trzpień` a z nim turbina, dwumas i uszczelka pod glowicą, to w ciągu jedengo roku. Teraz od ponad dwóch lat spokój oby tak dalej, bo jezdzi mi sie tym autkiem calkiem fajnie.
jesionekl Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Rocznik 2006 przebieg 289000 tys ale nie obylo sie bez awarii, po przekroczniu 200 tyś. `trzpień` a z nim turbina, dwumas i uszczelka pod glowicą, to w ciągu jedengo roku. Teraz od ponad dwóch lat spokój oby tak dalej, bo jezdzi mi sie tym autkiem calkiem fajnie. Ja jak pisałem 268 tyś. Przy ok 160 napęd pompy oleju - imbus wytarty (pompa wymieniona -swap) Przy 200 EGR Przy 245 dwumas i sprzęgło. Nadal autko sprawuje się świetnie... Sporo wymienione więc nie bardzo chce zmieniać...
100adasko Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Mieszkam w UK przebieg potwierdzony przegladami MOT to mój pierwszy tdi wiec nie wiem czego się spodziewać kod silnika BLB Edytowane 23 Października 2014 przez 100adasko
LAKI_73 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 170 tys. wymieniona turbina nastepna skrzynia w kolejce
melisario Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) 220 000 BRD mam od roku - wymiana głowicy - tandem pompa - wycięcie DPF Poprzedni właściciel wymieniał dwumas Edytowane 24 Października 2014 przez melisario
Jakoob Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Witam, Autko mam z 2005 roku - przejechane 268 tyś ( w tym ja 145) Bez większych problemów. Zastanawiam się nad ewentualną zmianą (zastanawiam się ile jeszcze obecne autko może mi posłużyć - jaki przebieg jest realny dla tego silnika) Ten silnik ma żywotność około 500tkm więc jeśli chcesz zmienić tylko ze względu na przebieg to niekoniecznie dobry pomysł.
...radek... Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) 135 000 silnik BRD-przebieg oryginał (drugi miesiące u mnie) rocznik 2006 W serwisie audi wymieniona głowica, turbo oraz pompowtryskiwacze-wszystko oryginał. Serwisowane do zeszłego roku. Edytowane 24 Października 2014 przez ...radek...
Flaha Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 BPW, 2006, kupiony z 148kkm w 2010, teraz cos lekko ponad 230kkm, zeby nie wykrakac - zero problemow.
witus83 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 145000 tyś, silnik BRD, przebieg oryginalny. Wymienione: głowica i pompki, wszystko przez serwis
endriu13 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Mój BRD z 2007-udokumentowane 137 tys.Wymienione tylko pompki/akcja serwisowa/.
griga-st Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Piękny avawancik `06 w LZ5F z BPW kupiony jako roczny od emerytowanego pracownika Audi(jak moje wszystkie A4). Od ok. 120kkm rozpoczął się armagedon: przybywanie oleju, uszczelniacze, wałki, na końcu auto zapaliło się od DPF-a Auto serwisowane w ASO, zmiany oleju nawet co 5tys. Sprzedane bo zaczęło rdzewieć.
kamikadzex Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 2006r 280tys. Same problemy :/:/:/!
ChilliPalmer Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 BLB 2005 Avant obecnie 249tys sprawdzony w ASO, serwisowany do 210k km. Od 39tys km w moich rękach.
piotrsob1 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Znowu ten sam temat BPW kupione w 2008r. z przebiegiem 53 kkm, od dealera Audi w Niemcowni , ledwo co po gwarancji 55 kkm - program (165KM/370Nm) u Marka Staszewskiego, zaraz potem wymiana hamulcy na 312/255, bo ori 288/245 się spaliły , a także powracający co jakiś czas problem ze ślizgającym się sprzęgłem 60 kkm- wymiana EGR-a na nówkę, silnik od samego zakupu poszarpywał przy delikatnym przyspieszaniu , w zakresie obrotów 1800-2200 95 kkm- powrót problemu z poszarpywaniem 105 kkm- wysrała się uszczelka pod głowicą, przy 112 kkm zrobiona kompleksowa obróbka głowicy i wymiana uszczelki pod nią, przy okazji rozrządzik . W czasie tej naprawy stwierdzone ponadprzeciętne zużycie gniazd pompowtrysków, ale z braku sprawdzonej metody naprawy, głowica założona bez ingerencji w ten problem. 140 kkm- rozwiązanie problemu z poszarpywaniem 153 kkm- silnik po kilkunastu sekundach pracy na wolnych obrotach, dostaje kurwicy i chce wyskoczyć z ramy Diagnoza - uszczelniacze pompek, po demontażu pokrywy głowicy niespodzianka, powycierany wałek rozrządu, średnio brakuje po 0,6mm krzywek wydechowych . Uszczelniacze pompek wymienione (poprzednie wytrzymały tylko 40 kkm od wymiany uszczelki pod głowicą) , wałek rozrządu pomierzony, zalany MILITEC , zobaczymy ile jeszcze wytrzyma . Na razie zapier..ala jak dawniej, ale powoli szukam czapki i wałka na wymianę 155 kkm- wymiana kół na zimę, i niespodzianka z blachą, na rancie nadkola lewego przedniego błotnika, dziurka w cynkowanej blasze Jak na ten przebieg, to korozja na sankach silnika i tylnym zawiasie massaakra, miałem kiedyś VW Santanę, i te elementy po 20 latach eksploatacji wyglądały w nim prawie jak nowe CDN...... Edytowane 20 Grudnia 2014 przez piotrsob1
jarekj1964 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Znowu ten sam temat BPW kupione w 2008r. z przebiegiem 53 kkm, od dealera Audi w Niemcowni , ledwo co po gwarancji 55 kkm - program (165KM/370Nm) u Marka Staszewskiego, zaraz potem wymiana hamulcy na 312/255, bo ori 288/245 się spaliły , a także powracający co jakiś czas problem ze ślizgającym się sprzęgłem 60 kkm- wymiana EGR-a na nówkę, silnik od samego zakupu poszarpywał przy delikatnym przyspieszaniu , w zakresie obrotów 1800-2200 95 kkm- powrót problemu z poszarpywaniem 105 kkm- wysrała się uszczelka pod głowicą, przy 112 kkm zrobiona kompleksowa obróbka głowicy i wymiana uszczelki pod nią, przy okazji rozrządzik . W czasie tej naprawy stwierdzone ponadprzeciętne zużycie gniazd pompowtrysków, ale z braku sprawdzonej metody naprawy, głowica założona bez ingerencji w ten problem. 140 kkm- rozwiązanie problemu z poszarpywaniem 153 kkm- silnik po kilkunastu sekundach pracy na wolnych obrotach, dostaje kurwicy i chce wyskoczyć z ramy Diagnoza - uszczelniacze pompek, po demontażu pokrywy głowicy niespodzianka, powycierany wałek rozrządu, średnio brakuje po 0,6mm krzywek wydechowych . Uszczelniacze pompek wymienione (poprzednie wytrzymały tylko 40 kkm od wymiany uszczelki pod głowicą) , wałek rozrządu pomierzony, zalany MILITEC , zobaczymy ile jeszcze wytrzyma . Na razie zapier..ala jak dawniej, ale powoli szukam czapki i wałka na wymianę 155 kkm- wymiana kół na zimę, i niespodzianka z blachą, na rancie nadkola lewego przedniego błotnika, dziurka w cynkowanej blasze Jak na ten przebieg, to korozja na sankach silnika i tylnym zawiasie massaakra, miałem kiedyś VW Santanę, i te elementy po 20 latach eksploatacji wyglądały w nim prawie jak nowe CDN...... bpw 2006 model 2007 kupiony z p;rzebiegiem 68000.teraz mam430000 i nie narzekam.autko smiga ale tez o nie dbam.miłśc odwzajemniona
piotrsob1 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Przy moim bucie to taki przebieg moja osiągnie chyba dopiero w drugim życiu
hager84 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 BRE z 2005 rok modelowy 2006 kupiony w 2010 z przebiegiem niecałe 120tyś przy 140tyś padł egr jak narazie 190tyś i zero problemów olej wymieniany co rok bo od wymiany do wymiany robione jakies 8 tyś. Teraz przymiarka do zmiany pompy oleju i feralnego imbusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się