Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 W01 jest dobrym wtryskiwaczem lepszym od rega, druga kwestia ze 1.8t w serii nie ma bardzo krotkich czasow wtryskow i nawet wolne sie wyrobia, no chyba ze wrzucimy jakies spore wtryskj benzynowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Skoro maluchem da sie jezdzic, to po co masz audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Skoro maluchem da sie jezdzic, to po co masz audi?Dobra widze ze masz sie za eksperta, powodzenia tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Miesiąc temu założyłem do swojej 1.8T AVJ BRC Sequent 24.11 i polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Nie proponujcie wtryskowe w01 bo to następca walteka jak nie znasz budowy i zasady działania to nie wprowadzaj ludzi w błąd, regfasty to jest to samo co valteki i nie ma wtrysków prins tylko KEIHENY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 No i reg i w01 to elektrozawory a nie wtryskiwacze. Znam budowe i zasade działania obydwu. Powiedz mi gdzie tu jest wprowadzanie ludzi w błąd. Nie czepiasz sie barracud ani dragonów to nie dziwne bo są o wiele lepsze, poprostu podałem tez tanszą opcje. Reg jest tani, a valteka non stop trzeba kalibrować. Co do keihinów racja, nie nazywają sie prins. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 valteków nie powinno się kalibrować,tylko powinny one od razu lądować w koszu, kiedyś nie było za dużego wyboru więc szły one na montaż ale nie w dzisiejszych czasach, co do w01 to nie są elektrozawory tylko dobra listwa wtryskowa,która bezproblemowo i długo obsłuży zarówno silnik 1.0 jak i 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Ok trzymaj sie swojej w01 i zrob krotkie przewody gazowe od wtrysków do wkrętek, tak krotkie jak na pojedynczych barracudach, albo podwojnych dragonach. Długoś wężyków ma duże znaczenie i nie bez przyczyny, dąży sie do równych odległosci i do tego małych. Po drugie dużo łatwiej upchać pod osłone tamte wtryski niż całą listwe. Chyba ze chcesz jezdzic z osmiornicą pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefjiu Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Brc to gówno w regulacji i ograniczenia co do wtryskow. Proponuje Elektronika tech224 Reduktor Ac01 lub 02 Lub kme tur Wtryskiwacze Dragony lub barracudy Butla około 52l Wlew w klapke Faro do gazu Jak ktoś złożył Ci gówniany zestaw i z BRC miałeś tylko elektronikę, to wybacz, ale to nawet nie ma prawa dobrze funkcjonować... Ojcu w A4 1.8T 163KM zakładałem w 2008 roku gaz BRC w Lublinie na ul. Rowerowej (za 2850zł) i na tej instalacji jest zrobione prawie 160 tys. km i bez problemów, ale zestaw jest solidny, nie jakieś polskie partsy. No i auta się nie oszczędza, ani nikt nim je jeździ jak starsza Pani... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Ok trzymaj sie swojej w01 i zrob krotkie przewody gazowe od wtrysków do wkrętek, tak krotkie jak na pojedynczych barracudach, albo podwojnych dragonach. Długoś wężyków ma duże znaczenie i nie bez przyczyny, dąży sie do równych odległosci i do tego małych. Po drugie dużo łatwiej upchać pod osłone tamte wtryski niż całą listwe. Chyba ze chcesz jezdzic z osmiornicą pod maską. Listwe zaklada sie pod a nie nad kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Nie korzystne jest ustawienie wtryskiwaczy w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Butla w Avancie na spokojnie 72l, warto dopłacić. Edytowane 24 Października 2014 przez erchi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 W sedanie butla w koło 62l wchodzi jakoś 51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Jak opuścisz pływak to wejdzie więcej.Ja mam butlę 55l. Po montarzu wchodziło 41l a teraz wchodzi 50l , i zawór nadal odbija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an998 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 może zastanów się nad instalacją V generacji koszty eksploatacji są mniejsze niż IV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolas123321 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Co Ty za durnoty opowiadasz i jeszcze w głowie komus mieszasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbedi Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ja mam od roku STAG4 wtryski Hana, reduktor nie wiem jaki no i przewody Faro, spalanie teraz mam ponizej 11l. nawet raz na trasie miałem dokładnie 10 ale po mieście nie przekroczył mi 12 mimo ze mam automatyczna skrzynie multitronic. Przy obecnej cenie gazu 1.72 a benzyna 4.30 to chyba rachunek jest prosty ile mnie kosztuje 100km. Kalibrację i inne ustawienia robię sam bo mam kabel, włączyłem ciepły start gdzie po każdym zgaszeniu na chwilę auto odpala na gazie nie pobiera benzyny i nie przełącza się. Co jakiś czas ruszam zimnym na benzynie i do rozgrzania jadę na niej i czasem na trasie przełączam na bezynę by przepłukać wtryskiwacze i daje w palnik żeby autko poczuło jej smak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Od siebie dodam, że jakby ktoś montował staga i zastanawiał się nad wtryskiwaczami Hana fioletowymi (wziąłem na zapas, z myślą o programie), to niech rozważy inne - po 20 tys. km padł jeden, a gwarancji dają na nie tylko rok. U mnie rok minął, ale może przejdzie.. O ile zielone Hana są spoko, to fioletowe częściej padają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) może zastanów się nad instalacją V generacji koszty eksploatacji są mniejsze niż IV jak działa to tak jak przestaje to koszta rosna strasznie, w przypadku wtrysków jak padnie listwa w 4 gen i chcesz kupic nowa to wydasz 150-300 zł a w 5 gen jeden wtryskiwacza kosztuje 500 zł, oczywiscie sa rozne typy jednak nikt mi nie powie ze jak coś jest rzadkie to jest tanie a akurat w tym przypadku to przerabialem na wlasnej skórze, pozdrawiam Edytowane 25 Lutego 2015 przez Czaszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz18 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 No to teraz zostanę zamordowany opiniami na temat wtryskiwaczy Valtek Otóż, w swojej A4 BFB 163KM założyłem niedawno gaz... budżetowo Byłem kiedyś instalatorem, graty skompletowane używane za ok 250zł wyjęte z jakiegoś BMW Sterownik Stag4 Reduktor KME Silver Wtryskiwacze Valtek czerwone Silnik ten ma najniższe czasy na pb ok 3,5ms. Przy dobrze dobranych dyszach można uzyskać czasy na lpg ok 4,5ms przy czasach pb 3,5 bez zapętlania na wysokich obrotach. Valtek skalibrowany na 0,4 radzi sobie z tym wyśmienicie Z ciekawości zerknę na skok po jakichś 5 tys, zobaczę czy się nie rozkalibrowały, jak się rozkalibrują poprawię i jeżdżę dalej Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się