Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Takie tam B5 quattro... :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to musisz VIN rozkodowac ;)

send by GT-I9505

Opublikowano

Daj ten Vin to Ci jutro podam oznaczenie farby

Opublikowano

chciałem pw napisać i

Użytkownik Dev nie może korzystać z systemu wiadomości

coś nabroił :kox:

Opublikowano

chciałem pw napisać i

Użytkownik Dev nie może korzystać z systemu wiadomości

coś nabroił :kox:

do Deva trzabe dzwonić, pw od dawna zablokowane :grin:

Opublikowano

zamówiłem sterownik lpg na 8 garów, drugi reduktor i 2 wtryski. Taki prezent na święta sobie zrobiłem hehe

Opublikowano

Powiedz mi jak rozwiązałeś sprawę przepustnicy? Tzn abz linka? A diesel to elektryczna przepustnica?

Opublikowano

zapewne przekladka pedala gazu i poprowadzenie linki. reszta i tak posteruje komp.

jak cos mam zderzak s4 polift

Opublikowano

zapewne przekladka pedala gazu i poprowadzenie linki. reszta i tak posteruje komp.

jak cos mam zderzak s4 polift

Mi głownie chodzi, zeby zostawić tempomat :)

Opublikowano

Obstawiam ze sterowane bedzie emu wiec tempomatu nie bedzie. Jesli mialby zostac dzialajacy tempomat to musialby wpasc poliftowy silnik

Opublikowano

no tempomatu chyba nie będzie :( a szkoda bo fajny bajer. Linka gazu będzie przeciągana może nawet dziś


Marcin a coś więcej na temat tempo? Czemu poliftowy? Jak to jest sterowane w ogóle

Opublikowano

Chyba chodzi o to ze ma przepustnice elektroniczna i wtedy latwo to i szubko ogarnac. A tak tez da rade, tylko trzeba zestawik podcisnien znalezc i wstawic.

Opublikowano

no tempomatu chyba nie będzie :( a szkoda bo fajny bajer. Linka gazu będzie przeciągana może nawet dziś

Marcin a coś więcej na temat tempo? Czemu poliftowy? Jak to jest sterowane w ogóle

W polifcie masz elektroniczna przepustnice wiec tempomat to tylko manetka i kodowanie. W abz musialbys ogarnac caly zestaw podcisnieniowego tempomatu i obstawiam ze w jakis sposob wymagany jest seyjny sterownik a emu nie jest w stanie go emulowac
Opublikowano

Przy podcisnieniowo sterowanej przepustnicy do tempomatu, jest chyba modul ktory tym steruje. Emu nie ma z tym nic wspolnego.tak na chlopski rozum.

Opublikowano

jakąś mądra głowa może wypisać numery części których potrzebuję?:)

Opublikowano

Przy podcisnieniowo sterowanej przepustnicy do tempomatu, jest chyba modul ktory tym steruje. Emu nie ma z tym nic wspolnego.tak na chlopski rozum.

Mozliwe. Tak czy inaczej ciezki temat
Opublikowano

Najprosciej odezwac sie na forum audi-c4.pl tam koledzy maja cale zestawy skompletowane do moda. Jest chyba tez temat jak to zrobic step by step. Powiem szczerze nie ogarnialem tego tematu u siebie w c4 bo juz braklo kasy, ale chyba nie jest to az tak skomplikowane.nie wiem czynie bylo u nas na starymforum tematu o tempomacie na podcisnienie do 1.8t.

Opublikowano (edytowane)

Widziałem u Dev'a tempomat na podciśnienie podpytajcie go, co prawda w 1.8t , ale buda B5

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano (edytowane)

To nie tyle o bude chodzi co o sam mechanizm. W aeb na caly ten mechanizm jest miejsce natomiast nie mam pewnosci jak bedzie zmiejscem kolo przepustnicy w komorze b5 po przeszczepie v8

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

Faktycznie, trzeba by dorwac taki zestaw i próbować przymierzać

Opublikowano

Fakt...moze trzeba dziure w masce zrobic ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...