Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Takie tam B5 quattro... :)


Linarr

Rekomendowane odpowiedzi

chciałem pw napisać i

Użytkownik Dev nie może korzystać z systemu wiadomości

coś nabroił :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem pw napisać i

Użytkownik Dev nie może korzystać z systemu wiadomości

coś nabroił :kox:

do Deva trzabe dzwonić, pw od dawna zablokowane :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem sterownik lpg na 8 garów, drugi reduktor i 2 wtryski. Taki prezent na święta sobie zrobiłem hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne przekladka pedala gazu i poprowadzenie linki. reszta i tak posteruje komp.

jak cos mam zderzak s4 polift

Mi głownie chodzi, zeby zostawić tempomat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tempomatu chyba nie będzie :( a szkoda bo fajny bajer. Linka gazu będzie przeciągana może nawet dziś


Marcin a coś więcej na temat tempo? Czemu poliftowy? Jak to jest sterowane w ogóle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi o to ze ma przepustnice elektroniczna i wtedy latwo to i szubko ogarnac. A tak tez da rade, tylko trzeba zestawik podcisnien znalezc i wstawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tempomatu chyba nie będzie :( a szkoda bo fajny bajer. Linka gazu będzie przeciągana może nawet dziś

Marcin a coś więcej na temat tempo? Czemu poliftowy? Jak to jest sterowane w ogóle

W polifcie masz elektroniczna przepustnice wiec tempomat to tylko manetka i kodowanie. W abz musialbys ogarnac caly zestaw podcisnieniowego tempomatu i obstawiam ze w jakis sposob wymagany jest seyjny sterownik a emu nie jest w stanie go emulowac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podcisnieniowo sterowanej przepustnicy do tempomatu, jest chyba modul ktory tym steruje. Emu nie ma z tym nic wspolnego.tak na chlopski rozum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy podcisnieniowo sterowanej przepustnicy do tempomatu, jest chyba modul ktory tym steruje. Emu nie ma z tym nic wspolnego.tak na chlopski rozum.

Mozliwe. Tak czy inaczej ciezki temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprosciej odezwac sie na forum audi-c4.pl tam koledzy maja cale zestawy skompletowane do moda. Jest chyba tez temat jak to zrobic step by step. Powiem szczerze nie ogarnialem tego tematu u siebie w c4 bo juz braklo kasy, ale chyba nie jest to az tak skomplikowane.nie wiem czynie bylo u nas na starymforum tematu o tempomacie na podcisnienie do 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem u Dev'a tempomat na podciśnienie podpytajcie go, co prawda w 1.8t , ale buda B5

Edytowane przez koziol1172
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tyle o bude chodzi co o sam mechanizm. W aeb na caly ten mechanizm jest miejsce natomiast nie mam pewnosci jak bedzie zmiejscem kolo przepustnicy w komorze b5 po przeszczepie v8

Edytowane przez marcindlug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...